Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur - NAC Breda [12-5-21]

Gestart door Inferno-058, mei 08, 2021, 10:32:51

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Maulun _O_ _O_

Breij heeft het al sinds vorig seizoen niet echt meer..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

D.H.Skolten

Citaat van: Drumfather SCC op mei 12, 2021, 21:49:08
Een waardig afscheid #legend  |:)
Wat een domme opmerking, je doet net of Muhren Cambuur niet meer waardig is als we eredivisie spelen. Ik heb er wel alle vertrouwen in dat hij blijft! Komt goed. |:)

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op mei 13, 2021, 01:03:51
Doke heft 2 x buitenspel op trouwens. Mac en Breij erg matig
Breij, Mac e. korte voegen niets toe in de eredivisie, alhoewel ik ze allemaal helden vindt, maar je moet wel realistisch zijn als je stappen wilt maken als club.

D.H.Skolten

Als ik Cambuur was zou ik voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit, voor een club als Cambuur in de eredivisie is een brede selectie een luxe die we ons niet kunnen veroorloven. Jammer dat er practisch niets doorstroomd vanuit de eigen jeugd opleideing. Als je een goeie jonge speler bent in friesland dan gaan ze naar dkv (of naar Groningen/AZ)

Bankzitter

De jeugd opleiding bij alle clubs ligt in augustus alweer anderhalf jaar stil... dat kost clubs alleen maar geld op dit moment. Maar eens dat we het met een smallere selectie moeten doen, 23 spelers of zo.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op mei 13, 2021, 01:40:26
Als ik Cambuur was zou ik voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit, voor een club als Cambuur in de eredivisie is een brede selectie een luxe die we ons niet kunnen veroorloven. Jammer dat er practisch niets doorstroomd vanuit de eigen jeugd opleideing. Als je een goeie jonge speler bent in friesland dan gaan ze naar dkv (of naar Groningen/AZ)
welke Friese jongen stroomt er dan wel door bij die andere clubs? 0 . De stap van jeugd naar eredivisie is te groot. Bij AZ hebben ze jong er tussen. Bij dkv stroomt zelden 1 door en bij Groningen komt er soms es 1 door.

Drumfather SCC

Citaat van: D.H.Skolten op mei 13, 2021, 01:27:08
Wat een domme opmerking, je doet net of Muhren Cambuur niet meer waardig is als we eredivisie spelen. Ik heb er wel alle vertrouwen in dat hij blijft! Komt goed. |:)

Alsof jij altijd op hoog niveau zit  :P
Ik baseer me enkel op wat Muhren zelf heeft gezegd. Hij wil plezier en heeft aangegeven de Eredivisie niet als belangrijk voor hem als voetballer te zien.
Robert gaat voor plezier, niet voor aanzien of geld

Ik zie hem enkel blijven als dit team (dus met Mees enz.) bij elkaar blijft
Maar anders vrees ik met vreze; Robert gaat op z'n gevoel af en niet op sentimenten
Dit heeft hij gister zelf ook weer bij OF aangegeven. Hij neemt er de tijd voor en laat zijn gevoel spreken

Maar na het interview met Henk heb ik er wel meer vertrouwen in, Er zit een enorme chemie tussen Henk, de TS en Robert
Dus hoop dat dat een doorslag kan geven
Ook met Mees enz.

Allemaal nog mooi een jaar blijven en dan uitvliegen
De 2 Derby's wil je toch niet missen?  |:)

denistel

Citaat van: sunderland op mei 13, 2021, 09:40:44
welke Friese jongen stroomt er dan wel door bij die andere clubs? 0 . De stap van jeugd naar eredivisie is te groot. Bij AZ hebben ze jong er tussen. Bij dkv stroomt zelden 1 door en bij Groningen komt er soms es 1 door.

Groningen de v Kaampjes en Suslov he.

wordt natuurlijk bij ons nog moeilijker omdat je nu de stap van o21
naar ere div moet maken

fred

Citaat van: sunderland op mei 12, 2021, 18:49:20
Misschien Muhren voor het laatst in het geel/blauw

Ga er maar van uit.
Aan de ene kant niet te houden voor Cambuur omdat hij nog wel even wil cashen op z'n 31e...
Ook zullen we volgend jaar totaal andere speelstijl hebben, daar zal hij niet in passen denk ik.

Bernardo

Citaat van: fred op mei 13, 2021, 12:48:56
Ga er maar van uit.
Aan de ene kant niet te houden voor Cambuur omdat hij nog wel even wil cashen op z'n 31e...
Ook zullen we volgend jaar totaal andere speelstijl hebben, daar zal hij niet in passen denk ik.

Totaal andere? Ben je de vorige jaren eredivisie vergeten?

Bankzitter

We zullen net als dit seizoen meerdere speelstijlen beheersen. Ook dit seizoen hebben we soms al op en punt gespeeld in plaats van alles-of-niks.

Grootse verschil is de tegenstand... Utrecht uit zal anders zijn dan de driedubbel geparkeerde bussen waar we dit seizoen soms tegen speelden.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 13, 2021, 13:29:28
We zullen net als dit seizoen meerdere speelstijlen beheersen. Ook dit seizoen hebben we soms al op en punt gespeeld in plaats van alles-of-niks.

Grootse verschil is de tegenstand... Utrecht uit zal anders zijn dan de driedubbel geparkeerde bussen waar we dit seizoen soms tegen speelden.
ikke niet begrijpen. We hebben het hele seiz 1 systeem gespeeld

Bankzitter

Andere invulling van het systeem dan: in de opbouw , in het druk zetten , op de vleugels voorzetten of naar binnen trekken.
Het is altijd 4-3-3 maar wel met andere accenten afhankelijk van de tegenstander.

We zullen niet ineens alles omgooien, dat zijn we wel eens toch?

Specuveter

Het zal 433 blijven.
Maar in de thuiswedstrijden zullen ze volle druk naar voren geven.
In uitwedstrijden iets meer inzakken.
Deden ze uit tegen Volendam ook .

zeewolde

Citaat van: Specuveter op mei 14, 2021, 11:50:29
Het zal 443 blijven.
Maar in de thuiswedstrijden zullen ze volle druk naar voren geven.
In uitwedstrijden iets meer inzakken.
Deden ze uit tegen Volendam ook .
kunnen we Stevens mooi verkopen, toch niet nodig