Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Haha, klopt.  8P
Dan waren voor Europees gegaan  |:)

denistel

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2021, 15:28:49
Jacobs? Dat scheelt inderdaad enorm voor de balans in het team en de goals.

Geen kritiek op Schmidt/Breij maar als daar Sambo/Summerville hadden gestaan dan speelden we fluitend linkerrijtje dit seizoen.
Het kan altijd better, toch :)

speelde zondag niet en we maken er 4 dus zeg het maar

Bankzitter

En zonder Schouten... vorig seizoen vaak puntverlies als hij ontbrak.
We hebben gewoon wekelijks weer andere uitblinkers, maakt het ook lastig om ons te bespelen.

sunderland

Breng um maar in. Deze is zeer gevaarlijk

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 01, 2021, 21:14:50
Breng um maar in. Deze is zeer gevaarlijk

gister op de training zeer effectief is niet de snelste maar scoren kan ie

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 01, 2021, 21:38:02
gister op de training zeer effectief is niet de snelste maar scoren kan ie
dat bedoel ik. Zag um maandag oek met sien lange belich afronden. Alles raak

SCC

Dan hopen dat hij bij ons die, kennelijke, onbevangenheid blijft houden.
Want zijn statistieken verraden niet bepaald een klinische afmaker.
Er zijn natuurlijk heel veel spelers die op de training wekelijks uitblinken, maar zodra de wedstrijdspanning erop zit ineens verkrampen. Laten we hopen dat hij hier vrijuit speelt, plezier heeft en rendeert.

Collingwood

Citaat van: SCC op oktober 02, 2021, 08:31:53
Dan hopen dat hij bij ons die, kennelijke, onbevangenheid blijft houden.
Want zijn statistieken verraden niet bepaald een klinische afmaker.
Er zijn natuurlijk heel veel spelers die op de training wekelijks uitblinken, maar zodra de wedstrijdspanning erop zit ineens verkrampen. Laten we hopen dat hij hier vrijuit speelt, plezier heeft en rendeert.

Al eens vaker gepost, maar die statistieken zijn wel wat vertekend omdat hij ook veel is ingevallen. Als je de speelminuten bij zijn vorige clubs omrekent naar volledige wedstrijden kom je op 102 wedstrijden, 40 goals en 16 assists. Ongeveer elke 165 minuten direct bij een doelpunt betrokken. Vind ik niet heel slecht voor een jonge spits.

Wel benieuwd naar deze jongen, sowieso wel weer eens leuk iemand met speciale, niet-standaard kwaliteiten in actie te zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op oktober 02, 2021, 08:41:12
Al eens vaker gepost, maar die statistieken zijn wel wat vertekend omdat hij ook veel is ingevallen. Als je de speelminuten bij zijn vorige clubs omrekent naar volledige wedstrijden kom je op 102 wedstrijden, 40 goals en 16 assists. Ongeveer elke 165 minuten direct bij een doelpunt betrokken. Vind ik niet heel slecht voor een jonge spits.
Wel benieuwd naar deze jongen, sowieso wel weer eens leuk iemand met speciale, niet-standaard kwaliteiten in actie te zijn.
Als je op deze leeftijd al menig wedstrijd inhet nationale team hebt gespeeld, geeft aan dat je over kwaliteiten beschikt.
Ik ben dan ook net als jij benieuwd naar deze jongen.

Bankzitter

Ciganiks speelt daar ook in de basis , he ;)

Maar hoop op een invalbeurtje zondag, altijd leuk nieuwe jonge spelers.

PePe

Klasse spelers kunnen bij een andere club er soms niets meer van, en redelijke spelers blijken bij een andere club ineens een groot talent te zijn. Wat zeggen statistieken, soms helemaal niets.

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 02, 2021, 11:26:26
Klasse spelers kunnen bij een andere club er soms niets meer van, en redelijke spelers blijken bij een andere club ineens een groot talent te zijn. Wat zeggen statistieken, soms helemaal niets.
zo is het toch. Reijnen ging hier weg als beste speler en heeft nooit weer een knikker geraakt. Tis idd kortzichtig

Tanjajeah

Mag je al een mening hebben over een speler als je hem een half uur hebt zien spelen?
(als het antwoord ja is: viel me voetballend niet mee)

Collingwood

Alles mag natuurlijk, maar of het helemaal eerlijk is...
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Tanjajeah op oktober 03, 2021, 20:33:26
Mag je al een mening hebben over een speler als je hem een half uur hebt zien spelen?
(als het antwoord ja is: viel me voetballend niet mee)
en ik had juist iets, die maakt wel oorlog en brengt dreiging. Benieuwd of hij zelfde loopvermogen heeft als Boere