Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Nec 16-12 (beker)

Gestart door hobbes, december 13, 2021, 09:34:56

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: sunderland op december 16, 2021, 20:43:30
nou even positief stukje juh

Ik vond Hendriks die bal goed inschieten.
En Bangura viel super in.

Verder hield dit niet over. De 3 musketiers op de bank straalt ook niet veel enthousiasme af en daar maak ik me wel wat zorgen over.

Specuveter

Gullit zakt wel erg door de ondergrens zeg.
Zondag vele malen belangrijker natuurlijk.

Scc4-ever

Jammer. Maar competitie is belangrijker. 

De Gast

Legendarische bekerwedstrijden zijn anders ook wat waard. Je kunt toch verdomme wel eens heel soms twee keer in de week een wedstrijdje spelen. Die jongens van psv ajax feyenoord az en vitesse worden daar ook niet minder van.

denistel

Citaat van: De Gast op december 16, 2021, 21:04:42
Legendarische bekerwedstrijden zijn anders ook wat waard. Je kunt toch verdomme wel eens heel soms twee keer in de week een wedstrijdje spelen. Die jongens van psv ajax feyenoord az en vitesse worden daar ook niet minder van.

ajax gister met 11 anderen hoor

maar gaat er om dat hoedemakers jacobs uldrikis zondag onmisbaar zijn.
dus kans op blessures moet je voor komen

Trainert!

Citaat van: denistel op december 16, 2021, 21:08:19
ajax gister met 11 anderen hoor

maar gaat er om dat hoedemakers jacobs uldrikis zondag onmisbaar zijn.
dus kans op blessures moet je voor komen

Dit dus:

Als zulke jongens ook maar worden weggekaapt of geblesseerd raken hebben we een mega probleem

denistel

Citaat van: Trainert! op december 16, 2021, 21:16:25
Dit dus:

Als zulke jongens ook maar worden weggekaapt of geblesseerd raken hebben we een mega probleem

die verkoop je voor veel en dan haal je kwaliteit weer terug

sunderland

Dkv skoorde net. Skeids omkocht. Grens vlagde voor overtreding vlak voor um.

PePe

Cambuur gaat voor handhaven, beker is hierin niet belangrijk.
Als we winnen van de boeren, dan heeft niemand het over dit verlies in de beker.

Treb

Wat een raar interview van Boschaart bij de Omrop.

Hoop dat Henk weer snel terug komt.  :|

De Gast

Citaat van: PePe op december 16, 2021, 23:26:06
Cambuur gaat voor handhaven, beker is hierin niet belangrijk.
Als we winnen van de boeren, dan heeft niemand het over dit verlies in de beker.

Wanneer we voor promotie gaan is de beker niet belangrijk en wanneer we gepromoveerd zijn dus ook niet..  :| toch echt een gemiste kans man. Die 7 puntjes moet je toch echt wel kunnen pakken.

Lore

Citaat van: De Gast op december 17, 2021, 07:06:28
Wanneer we voor promotie gaan is de beker niet belangrijk en wanneer we gepromoveerd zijn dus ook niet..  :| toch echt een gemiste kans man. Die 7 puntjes moet je toch echt wel kunnen pakken.

Ik zou het echt in elke andere week met je eens zijn, maar zondag maakte het voor mij anders. Sterker nog: stiekem vond ik het helemaal niet erg dat wij de laatste minuten niet meer scoorden. Voor mij is het alles op zondag, maar ik realiseer mij dat de uitslag van zondag natuurlijk niet gegarandeerd is na een nederlaag tegen NEC

Beul B

Wat een wanvertoning. Waarom schrijf je je in voor de beker als je niet wilt voetballen en niet wilt winnen. Zelfs de laatste 10 minuten de bal nog achterin heen en weer schuiven. Je wilt niet winnen. Dit is je trouwe supporters naaien. Je zit voor de TV en krijgt pijn in de ogen. De spelers mogen wel wat geld lappen voor een bril, die alle kijkende supporters nodig hebben. Hun ogen hebben het zwaar te verduren gehad.
Cambuur onwaardig, schaam je diep. Zo gooi je je goede naam wel te grabbel.
Al 50 jaar supporter maar zelden zo'n wanvertoning meegemaakt.

Eewal

Citaat van: Beul B op december 17, 2021, 09:36:56
Wat een wanvertoning. Waarom schrijf je je in voor de beker als je niet wilt voetballen en niet wilt winnen. Zelfs de laatste 10 minuten de bal nog achterin heen en weer schuiven. Je wilt niet winnen. Dit is je trouwe supporters naaien. Je zit voor de TV en krijgt pijn in de ogen. De spelers mogen wel wat geld lappen voor een bril, die alle kijkende supporters nodig hebben. Hun ogen hebben het zwaar te verduren gehad.
Cambuur onwaardig, schaam je diep. Zo gooi je je goede naam wel te grabbel.
Al 50 jaar supporter maar zelden zo'n wanvertoning meegemaakt.
doe normaal joh. Cambuur staat linkerrijtje eredivisie  en speelt een magere pot met de reserves en dan is dit je reactie?

michello

Het was toch ook echt treurig om te zien hoe laks er gespeeld werd en er niet eens gepoogd werd nog wat te forceren in de slotfase.
Ik snap dat de derby heilig is maar dit ging nergens over.