Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Sekou Oumar Sylla

Gestart door Scc4-ever, januari 07, 2022, 18:38:32

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Hij heeft naar mijn mening, te veel tijd nodig voor een pass. (kan gedurende het seizoen gaan verbeteren)

Bernardo

Word met de week beter, zit genoeg potentie in deze jongen. Misschien alvast maar om tafel contractverlenging?

oost

Sylla begind nu echt serieus stappen te zetten. Was gisteren 1 van de betere spelers :thumbsup

denistel

klasse beter dan Poll vind ik.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 03, 2023, 13:09:30
klasse beter dan Poll vind ik.
dat scheelt nog wel een paar  :proost  :proost  :proost  :proost  :proost

V-man

Achter mij hadden lui het over "man of the match" en ik geef dum geliek!

oost

Ik vind het niveau verschil tussen hem en bangura eigelijk veel minder groot dan dat ik vooraf dacht. Sterker nog hij is aanvallend nog een beetje bleu maar Verdedigend vind ik hem echt niet minder _O_

zeewolde

Hij speelt 2 goeie wedstrijden en is een wereldspeler?
Tol en Bergsma een geweldig centrum en Caschili het hele seizoen al een geweldige back.

Cambuur in een notedop ondanks 26 goals.
2 overwinningen op rij veranderen een hoop.

Wacht maar tot we verliezen van Roda en ADO  dan staat het forum weer vol met posts van Wiekie , trainert en skolten dat we ons moeten schamen , alle spelers op moeten rotten en we het lachertje zijn van de kkd  :devil

hobbes

Citaat van: zeewolde op november 04, 2023, 00:44:00

Wacht maar tot we verliezen van Roda en ADO  dan staat het forum weer vol met posts van Wiekie , trainert en skolten dat we ons moeten schamen , alle spelers op moeten rotten en we het lachertje zijn van de kkd  :devil

Waar zijn die gebleven, ik mis hun bijdrages.

Bankzitter

Bij de goal van Breij is er eerst ook een mooi pass van Sylla.

oost

Citaat van: zeewolde op november 04, 2023, 00:44:00
Hij speelt 2 goeie wedstrijden en is een wereldspeler?
Tol en Bergsma een geweldig centrum en Caschili het hele seizoen al een geweldige back.

Cambuur in een notedop ondanks 26 goals.
2 overwinningen op rij veranderen een hoop.

Wanneer iemand goed presteert mag je dat toch best benoemen? Spelen ze slecht horen ze dat ook.
Of moet dit persee een zeik forum blijven?

grijskijker

Citaat van: oost op november 03, 2023, 23:39:39
Ik vind het niveau verschil tussen hem en bangura eigelijk veel minder groot dan dat ik vooraf dacht. Sterker nog hij is aanvallend nog een beetje bleu maar Verdedigend vind ik hem echt niet minder _O_
Wat ik al eerder heb gezegd is dat het een kwestie van wedstrijden spelen is voor Sylla, ritme op doen...

grijskijker

Specuveter

Noordcambuur

Citaat van: oost link=topic=2215.msg344154#  date=1699051179
klopt daar ben ik het volledig met jouw eens  :thumbsup