Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 12, 2024, 13:34:34
in het begin was niemand fan van Kallon hier. Zet er ook even bij hoe ik over hem schreef nadat Sandor met hem bezig ging. Smit kan het zomaar goed doen in een team waar hij niet mee hoeft te doen in het spel maar als eindstation .
je praat dus voor een ander over Kallon.
Sander is misschien goed in de begeleiding maar de speler Kallon moet het doen.
Maar nogmaals we zullen het zien als Smit weggaat en hoe en met wie we verder gaan.

ruubmac

Citaat van: sunderland op juli 11, 2024, 22:15:18
Hij vind zichzelf ook heel goed?.in mijn ogen moet ie heel blij zijn dat ie bij ons mag/mocht spelen. Snel verkopen voor de jackpot wat Henk noemde.

Het is goed dat hij zichzelf heel goed vindt, als hij zichzelf maar niet t? goed vindt. Kunnen er dingen beter? tuurlijk. Daar werken ze vast en zeker hard aan. Maar voor Cambuur een prima spits, afgaande op verleden seizoen.

Stiens

Citaat van: Tanjajeah op juli 12, 2024, 13:42:06
Als een echte targetman. Of als invaller voor t laatste kwartier. Maar voor de rest komt hij echt (nog) handelingssnelheid tekort voor de eredivisie.

Scheelt dat even dat we geen Eredivisie spelen! Milan is een pure afmaker, geen meevoetballende spits. Als we daar de juiste mensen omheen zetten, en we zijn al een aardig eindje op weg denk ik met Balk, Pauwels (VdW?) en daarachter een goede 10 (R?lke?). Dan kan het best eens een mooi seizoen worden voor Milan als ie bij Cambuur blijft (onder begeleiding van de Leeuw).

papier

Citaat van: Noordcambuur op juli 12, 2024, 13:42:55
je praat dus voor een ander over Kallon.
Sander is misschien goed in de begeleiding maar de speler Kallon moet het doen.
Maar nogmaals we zullen het zien als Smit weggaat en hoe en met wie we verder gaan.

Zulke posts moet je factchecken. Hier een aantal posts uit het Kallon topic. Ik heb voor het gemak de eerste 5 paginas bekeken. Ik kan niet anders dan de claim van Sunderland bestempelen als ONJUIST

Citaat van: Galdiano op augustus 14, 2017, 19:39:53
Welkom! Prima versterking!  |:)

Citaat van: richard op augustus 16, 2017, 13:22:20
Vandaag met afwerken op de goal en zijn snelheid zeer aanwezig, aan de bal nog niet echt gezien!!

Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2017, 23:37:49
Positief verrast door hem. Had een beetje het beeld van een 'domme' harddraver, maar blijkt gewoon een prima techniek te hebben. En daarnaast inderdaad snel. Kan een prima speler voor ons worden.

Citaat van: Jandehulk op augustus 19, 2017, 12:55:34
    Genoten gister van deze speler!.. Weet waar ie mee bezig is en kan mannetje voorbij komen!..

Citaat van: ChantiSCC op augustus 19, 2017, 12:45:35
Nee, dat kan natuurlijk niet. Als hij basis staat zal hij zijn momenten moeten pakken. Maar inderdaad erg positief verrast door deze jongen met zijn behendigheid en snelheid. Basisspeler! Laat Mathieu eerst nog maar even wat wennen, Kallon heeft al op hoger niveau meegetraind (FC Utrecht), en is dus qua fitheid ook veel verder.

Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2017, 13:45:37
Ja, mooi man dat er weer eentje rondloopt die een achterhoede van je tegenstander helemaal gek kan maken.
Ik vergelijk hem nu al wat met onze kleine held uit het verleden Mark "Bouma", alleen speelde die op het middenveld.
Beleven we volgens mij nog veel plezier aan, als hij niet met de winterstop al weer wordt weggekocht.

kapseltje

Het zou mooi zijn als ze hem weten te verkopen: voorbeeld voor talent dat je hier een kans krijgt en dat je hier een stap kan maken. Daarnaast kunnen we dan een spits halen die ook kan voetballen ipv voornamelijk alleen maar afwerken.

sunderland

Citaat van: kapseltje op juli 13, 2024, 11:00:42
Het zou mooi zijn als ze hem weten te verkopen: voorbeeld voor talent dat je hier een kans krijgt en dat je hier een stap kan maken. Daarnaast kunnen we dan een spits halen die ook kan voetballen ipv voornamelijk alleen maar afwerken.
helemaal eens . Het is heel knap dat je in zo,n waardeloos seizoen zo vaak scoort. Tis ook zo dat hij het team absoluut niet beter liet voetballen.

grijskijker

Het kan nu wel eens snel gaan....

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2024, 09:34:35
Het kan nu wel eens snel gaan....
vanwege Hornkamp?

Bernardo

Zou ook wel mooi zijn als we op de korte termijn nog wat spelers verkopen zodat we zelf ook nog wat kunnen doen voor de competitie start.

Bens

Kan Heracles Smit betalen?

grijskijker

Citaat van: Bens op juli 24, 2024, 10:22:47
Kan Heracles Smit betalen?
Wat ik begreep zit vraag en bod niet heel ver uit elkaar.. En ze hebben Hansson voor bijna 2 miljoen verkocht.

Specuveter

Ben benieuwd.
Zou het duurste transfer voor Cambuur worden?
En liggen de lijstjes klaar wat betreft een nieuwe spits?

EdsjeSCC

Citaat van: Specuveter op juli 24, 2024, 10:57:51
Ben benieuwd.
Zou het duurste transfer voor Cambuur worden?
En liggen de lijstjes klaar wat betreft een nieuwe spits?

Tuurlijk wel, interesse sluimert al heeeelll lang

Specuveter

Citaat van: EdsjeSCC op juli 24, 2024, 11:04:04
Tuurlijk wel, interesse sluimert al heeeelll lang
Natuurlijk.
Maar mischien komt aankomende tijd wel een spits vrij die nu nog vastligt.