Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

SC Cambuur - RKC Waalwijk

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 01, 2022, 19:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Kom maar op! |:)

Nog even een klappertje thuis aub: 5-0
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mario

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 01, 2022, 19:23:41
Kom maar op! |:)

Nog even een klappertje thuis aub: 5-0
Graag wel iets scherper beginnen

Specuveter

En aub beginnen met Tol en Paulissen!!

PePe

michello

Winnen en we doen nog volop mee om plek 8. Heb wel het idee dat we het seizoen goed kunnen afsluiten.  |:)

Galdiano

Citaat van: michello op mei 01, 2022, 20:01:33
Winnen en we doen nog volop mee om plek 8. Heb wel het idee dat we het seizoen goed kunnen afsluiten.  |:)

Tuurlijk! Lekker vrijuit voetballen!
RKC en Willem II winnen en dan nog een mooienpot tegen Groningen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Specuveter op mei 01, 2022, 19:26:50
En aub beginnen met Tol en Paulissen!!
. Dacht ik ook, gewoon eens anders!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op mei 01, 2022, 20:17:57
Tuurlijk! Lekker vrijuit voetballen!
RKC en Willem II winnen en dan nog een mooienpot tegen Groningen.

Waarom niet? Kan nog alle kanten uit!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Hele belangrijke wedstrijd vrijdag. In het positieve scenario natuurlijk om nog mee te doen om de play-offs voor Europees voetbal. Dat is zeker realistisch, aangezien Groningen nu waarschijnlijk gaat verliezen bij RKC.

Maar ook een negatief scenario is nog mogelijk. Ik heb even de programma's van de onderste drie bekeken, en ik acht het niet volledig uitgesloten dat Willem II (schema: Heracles-thuis, Cambuur-uit, Utrecht-thuis) nog 9 punten weet te pakken. Om te voorkomen dat er grote druk op onze wedstrijd tegen Willem II komt zou het dus wel lekker zijn om tegen RKC (minstens) een punt te pakken.

Bizar eigenlijk om drie wedstrijden voor het einde nog zo tussen hoop en vrees te zitten.
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Mochten we vrijdag winnen staan we iig 24 uur op plek 8 |:)

michello

Citaat van: Collingwood op mei 01, 2022, 20:44:53
Hele belangrijke wedstrijd vrijdag. In het positieve scenario natuurlijk om nog mee te doen om de play-offs voor Europees voetbal. Dat is zeker realistisch, aangezien Groningen nu waarschijnlijk gaat verliezen bij RKC

Je vergeet Fortuna nog even mee te nemen. Die zie ik niet zomaar 6 punten pakken om ons voorbij te gaan.

Collingwood

Citaat van: michello op mei 01, 2022, 20:46:51

Die hebben inderdaad een lastig schema met uitwedstrijden tegen Twente en NEC, en een thuiswedstrijd tegen Vitesse. En we staan 5 punten op ze voor met een behoorlijk beter doelsaldo. Dus dat lijkt inderdaad wel goed.

Maar goed, aangezien wij sinds de winterstop maar ??n wedstrijd hebben gewonnen ben ik er pas echt gerust op als het definitief en officieel is.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Jongens....gezien onze tweede helft gaan we gewoon winnen Vrijdag!!!!

Vlampiep

Het is te hopen dat onze TS vrijdag start met Tol en Paulissen in de basis. Het zou mij echter ook niet verbazen dat ze toch weer starten als vanmiddag. Maar dat is mijn inziens vragen om de zoveelste draai om de oren en onrust binnen de selectie.

Bankzitter

Met het spel van de 2e helft is het mogelijk nu 3 keer te winnen en dan speel je dus om Europees.
Hopelijk snappen ze dat we nu 3 finales spelen, waarvan 2 thuis tegen kwalitatief mindere teams.