Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

FC Groningen - SC Cambuur (15-05-2022 14:30 uur)

Gestart door Drumfather SCC, mei 03, 2022, 10:10:00

Vorige topic - Volgende topic

R058

Citaat van: Specuveter op mei 15, 2022, 17:52:12
En wat een verademing.
Breij als strijder op rechts ipv Joosten.
Vond Breij juist verreweg de minste vandaag. Ben benieuwd wie er volgend jaar op de vleugels staan.

Scc4-ever

Citaat van: mugel op mei 15, 2022, 17:39:31
Ok, die laatste 30 seconden bij DKV hebben ons achteraf Europese playoffs gekost..
Maar na vele jaren ben ik ook iets te verwend geweest de afgelopen paar jaar.

Cambuur in het linkerrijtje in de eredivisie!  Laat dat even tot je doordringen..
Boven clubs met anderhalf tot twee keer zoveel budget.
Nu al zin in volgend seizoen!
:scc
precies en mogen we best trots op zijn.

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 15, 2022, 18:04:23
Prachtige afsluiting! 9e is ongelovelijk knap met deze begroting. Ik wacht nu met genoegen op de reactie van onze opper negatieveling :)
Skolten kom er maar in

sunderland

Citaat van: R058 op mei 15, 2022, 18:05:29
Vond Breij juist verreweg de minste vandaag. Ben benieuwd wie er volgend jaar op de vleugels staan.
breij bracht energie en jaagde een paar x door op de keeper waardoor hun niet op konden bouwen. En hij liet Doke niet in de steek.

De Gast

Mooie ontvangst vanavond door echte supporters die hun team niet uitfluiten  |:)

Delfzijl/Cambuur

zaten ook best veel geel blauwen incognito in de thuisvakken, zag heel veel mensen beetje stiekum juichen...haha.
zat zelf int vak boven de Z side dus maar ff geen geel blauw, heerlijke pot....
Vond op de achterbank van mn auto mijn cambuurmuts en kon het niet laten op de terugreis met dat ding opt dashboard tussen alle groen wit weer richting Delfzijl te rijden. Trots op mijn Cambuur _O_

diekhuzen

Genoten van Cambuur. Eindelijk weer goed positiespel en vanuit het midden diepte zoeken en over de vleugels erg dreigend. Ik vond Groningen ook erg matig, maar net als de tweede helft bij DKV uit zijn wij voetballend vaak sterker.

Zo'n speler als Kallon ga je echt missen. Op een gegeven moment is het ook gewoon een kwestie van vernieuwing. 3 fantastisch jaren gehad met deze groep!

nee,wel?

Nou terugkijkend over het hele seizoen ben ik tevreden en trots, als 9e eindigen daar hadden we vooraf waarschijnlijk allemaal blind voor getekend voorafgaand aan het seizoen. Ondanks alle chagrijn van de afgelopen weken waarin het voetbal vaak niet te wensen overliet uitgezonderd dkv uit. De laatste weken hebben de heren voor mij vandaag goed gemaakt, door mij een fantastische middag
Te hebben bezorgd tijdens de laatste awayday  |:) |:)

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 15, 2022, 21:24:07
zaten ook best veel geel blauwen incognito in de thuisvakken, zag heel veel mensen beetje stiekum juichen...haha.
Vond op de achterbank van mn auto mijn cambuurmuts en kon het niet laten op de terugreis met dat ding opt dashboard tussen alle groen wit weer richting Delfzijl te rijden. Trots op mijn Cambuur _O_
|:)

Galdiano

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 15, 2022, 21:24:07

Ik zat pal boven de z-side. En heb absoluut niet stiekem gejuicht.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Ik dacht al.....dat ik niet alleen was daar boven de Z.... |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 15, 2022, 22:25:21
Ik dacht al.....dat ik niet alleen was daar boven de Z.... |:)

Wel bijna, sjongejonge wat een lege plekken bij die lui vanmiddag!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Iets heel anders. Wat ik ook bijzonder vond, was dat de gehele korte zijde bij Grunn na de wedstrijd bleef om afscheid te nemen van een aantal spelers en hen toezongen. En dat na 7 nederlagen op rjj
Henk, held, bedankt

V-man

9e plaats geweldig! Europees voetballen zou een, zinloze  gelet opdat je gaat verkassen, investering met zich meebrengen mbt de staantribune in het uitvak. Staanplaatsen mag niet van de uefa (tenminste dit hoorde ik laatst). Historisch seizoen!!! Trots op SCC met de op 1 na laagste begroting in de Ere!