Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Dat su mooi kudt wezen als dit waar is.... 8P
Hoe is dit dan niet aan het licht gekomen destijds?

En dan 7.5 ton betalen.... Maar mooi even wat euro's retour halen dan!
Als dit al eerder bekend was in die kringen, Hoe is dit dan in godsnaam niet gemeld/gezien?

Eerst maar afwachten maar dit zou enorm zuur zijn
En echt iets om Cambuur te overkomen

R058

Citaat van: Drumfather SCC op juli 31, 2022, 17:55:24
Dat su mooi kudt wezen als dit waar is.... 8P
Hoe is dit dan niet aan het licht gekomen destijds?

En dan 7.5 ton betalen.... Maar mooi even wat euro's retour halen dan!
Als dit al eerder bekend was in die kringen, Hoe is dit dan in godsnaam niet gemeld/gezien?

Eerst maar afwachten maar dit zou enorm zuur zijn
En echt iets om Cambuur te overkomen
Zoiets komt tuurlijk wel aan het licht tijdens een medische keuring. De competitie duurt langer dan de maand augustus. Hoop zelf ook niet dat t veel langer zal duren dan dat, maar lijkt me dat dit wel ingecalculeerd is.

Bankzitter

Dus de lokale Henk Albers twittert:
"he could miss the rest of the season."

En de MLS eindigt in october. Dat klinkt al minder dramatisch.

hobbes

Citaat van: el haj op juli 31, 2022, 17:46:50
Voordat V/D Water hier tekende kwam ik volgende tweet tegen: https://twitter.com/austindavid22/status/1526582068930654208

Destijds nam ik 't met een korreltje zout maar sindsdien heeft hij geen wedstrijd meer gespeeld. Misschien t?ch wat meer schade dan we hier hebben meegekregen..

Daarvoor wordt hij toch ook medisch gekeurd?

justremco

Hij trainde in Epe alweer deels met de groep mee en heeft daarna een terugslag (of een nieuwe blessure) gekregen.

J.v.G.

Citaat van: justremco op juli 31, 2022, 18:32:07
Hij trainde in Epe alweer deels met de groep mee en heeft daarna een terugslag (of een nieuwe blessure) gekregen.
Ik denk een terugslag, anders was er wel nieuwe blessure gemeld door Cambuur of de media. Hoorde dat Fortuna-uit het debuut moet worden.

Specuveter

Hij was inderdaad op de weg terug en heeft kort geleden een spierblessure gekregen.
Of dat gebeurd is bij de open dag aan de kabelbaan is de vraag.

sunderland

Citaat van: J.v.G. op juli 31, 2022, 18:38:25
Ik denk een terugslag, anders was er wel nieuwe blessure gemeld door Cambuur of de media. Hoorde dat Fortuna-uit het debuut moet worden.
wat een teleurstelling

J.v.G.

Citaat van: sunderland op juli 31, 2022, 18:49:50
wat een teleurstelling
Je bedoelt Fortuna uit? Dat is over 3 weken, dat valt mij mee na de eerste geluiden hier die waren dat hij maanden eruit zou zijn.

el haj

Citaat van: J.v.G. op juli 31, 2022, 18:53:17
Je bedoelt Fortuna uit? Dat is over 3 weken, dat valt mij mee na de eerste geluiden hier die waren dat hij maanden eruit zou zijn.

Dat valt idd te overzien. Een beetje communicatie vanuit de club zou hierin ook niet misstaan trouwens.

Ik heb nog even de wedstrijd opgezocht waarin V/D Water geblesseerd raakte. 't Is wel echt een nare blessure..
Voor de mensen die ge?nteresseerd zijn heb ik er een klein stukje van opgenomen:

https://gfycat.com/ornatebitesizedelectriceel

edit: Ik zie nu dat dit maar 60 seconden is. Als iemand een plek kent waar ik een iets langer filmpje kan uploaden (zonder te hoeven registreren) houd ik me aanbevolen. Er zijn wat slow-mo's en andere hoeken die een veel duidelijker beeld geven.

Treb

Hoe liekt t met de duurste aankoop alle tijden.

Traint ie mee?

justremco

Citaat van: Treb op augustus 08, 2022, 11:40:47
Hoe liekt t met de duurste aankoop alle tijden.

Traint ie mee?

Selectie heeft vandaag een welverdiende vrije dag?.

Jandehulk

Citaat van: justremco op augustus 08, 2022, 12:05:11
Selectie heeft vandaag een welverdiende vrije dag?.
het is ook werkelijk waar niet te geloven....een vrije dag ?...wat een slappe hap.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Jandehulk op augustus 08, 2022, 12:11:49
het is ook werkelijk waar niet te geloven....een vrije dag ?...wat een slappe hap.
Jezus, gaan we naast het (de afgelopen jaren super succesvol) aankoopbeleid nu ook het technische beleid t.a.v. belasting en belastbaarheid afkraken. Dit wordt zo lachwekkend dat we deze bijdrages kunnen overslaan.
Henk, held, bedankt

Jandehulk

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 08, 2022, 12:22:13
Jezus, gaan we naast het (de afgelopen jaren super succesvol) aankoopbeleid nu ook het technische beleid t.a.v. belasting en belastbaarheid afkraken. Dit wordt zo lachwekkend dat we deze bijdrages kunnen overslaan.
boeie wat jij vind , ik vind dit belachelijk..net vakantie gehad, en alweer vrij...