Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Speelde tegen zichzelf leek het wel, erg ongelukkige wedstrijd voor hem.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Stiens op september 11, 2022, 20:52:03
Speelde tegen zichzelf leek het wel, erg ongelukkige wedstrijd voor hem.
Was ook erg gefrustreerd na de wissel
Henk, held, bedankt

Galdiano

Je haalt een speler voor wat zal het zijn, 7 ton? En is stijf links.  Ik heb hem geen enkele keer een bal zien passen of aannemen met rechts. Dat kan toch niet?...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op september 11, 2022, 21:17:04
Je haalt een speler voor wat zal het zijn, 7 ton? En is stijf links.  Ik heb hem geen enkele keer een bal zien passen of aannemen met rechts. Dat kan toch niet?...
Hmm? Arjen Robben was ook stijf links.. Vandaag nog niet veel goeds gedaan maar daar gaan we weer: Moeten we hem dan meteen maar als miskoop bestempelen? Ik denk dat hij echt wel kan voetballen, als hij nou week in week uit als een draak speelt dan kunnen we hem altijd nog neersabelen, maar misschien iets meer krediet geven lijkt me

anderszchristian

Citaat van: Galdiano op september 11, 2022, 21:17:04

Het viel mij vooral op dat hij zij linkerbeen veel gebruikte voor cross ballen op Balk/Felix. Ik denk juist dat hij goed tot zijn recht zou komen aan de linkerkant met voorzetten op Uldrikis. Vandaag erg ongelukkig maar heb wel het gevoel dat het goed gaat komen. Lang niet gespeeld en dan ook nog je doelpunt afgekeurd zien worden. 

michello

Sowieso goed dat onze buitens tijdens de wedstrijd af en toe eens switchen. Hoe vaak hebben onze backs of aanvallers de achterlijn gehaald?

Bankzitter

Hij wilde te graag en daardoor ging het juist mis. Mambimbi moet juist de schroom nog even van zich afgooien.
Beide kunnen goed voetballen, heeft even wat meer tijd nodig. Bij de afgekeurde goal was de potentie al wat zichtbaar. Ik zit daar totaal niet over in.

michello

Die goal hadden we allemaal gemaakt, dat was niet zo moeilijk.  :_schater
Heeft idd tijd en vertrouwen nodig. Komt wel goed.

papier

Die moet er nog even inkomen.

AL

Te traag en op dit moment zeker niet beter dan Sambissa.

Bankzitter

Sambissa moet op de back de komende tijd. Op dit moment kun je een onervaren speler als Sylla niet opstellen.  Mambimbi moet ook gaan spelen. Zou dan toch Breij op rechtsvoor zetten en vd Water als invaller brengen.

Noordcambuur

Veel te veel in de hoogte geprezen.

SCC

Citaat van: AL op september 18, 2022, 09:58:50
Te traag en op dit moment zeker niet beter dan Sambissa.
Met name de snelheid (ontbreken daarvan) en het dribbelen en je directe tegenstander opzoeken, baart me zorgen. Kennelijk vertrouwt hij zichzelf daarin nog niet.

De Gast

Een speler die voor dit bedrag wordt binnengehaald zal nooit een bankzitter worden.

Vlampiep

Vd Water heeft bij lange na niet laten zien wat hem is toe bedacht. Natuurlijk is de termijn waarop je hem kunt beoordelen veel te kort, maar dat het afleveren van een goede bal niet lukt baart mij wel zorgen. Als niets lukt kun je beter wat langer de bank warm houden.
Dat ze hem hebben aangetrokken is logisch  hij heeft een heel goede staat van dienst, dus zal dit er ook wel gaan uitkomen en hopelijk op korte termijn.