Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Der Alte

Niks maar echt werkelijk niks lukt vandaag bij hem,  waarom laten ze hem de hele wedstrijd staan? Of zit hier ook een zaakwaarnemer achter?

Destroyer

Nieuw hier of alt gediende?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Misschien maar gewoon op linksbuiten neerzetten?? Hij staat er na de wissel 2 minuten en meteen een perfecte voorzet. Hij heeft niks te zoeken op rechts.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Harry L.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 15, 2022, 23:56:29
Misschien maar gewoon op linksbuiten neerzetten?? Hij staat er na de wissel 2 minuten en meteen een perfecte voorzet. Hij heeft niks te zoeken op rechts.

Zou ik sowieso eens proberen, gewoon met klassieke buitens. Voor die pot slingeren die handel, misschien dat Uldrikus dan ook beter rendeert.

Cambuur Groningen

Citaat van: Harry L. op oktober 15, 2022, 23:58:26
Zou ik sowieso eens proberen, gewoon met klassieke buitens. Voor die pot slingeren die handel, misschien dat Uldrikus dan ook beter rendeert.
yep, heeft echt een goede voorzet in huis

Der Alte

Citaat van: Destroyer op oktober 15, 2022, 23:03:53
Nieuw hier of alt gediende?
na een lange tijd langs de zijlijn gestaan te hebben weer terug gekeerd.

Montana

michello

Loopt alleen maar te zeiken op alles en iedereen en raakt zelf geen pepernoot.
Lekker zo?n gefrustreerde speler in je team.  :zucht

Destroyer

Citaat van: Der Alte op oktober 16, 2022, 00:03:36
na een lange tijd langs de zijlijn gestaan te hebben weer terug gekeerd.

Welkom terug

Destroyer

AL

Deze zou ik als eerste op de tribune zetten.
Bakt er niets van, maar wel alles en iedereen uitkafferen.
:R :R :R

Op links overigens wel paar prima voorzetten, maar zijn houding zal echt moeten veranderen.

Vlampiep

Het zou mij niet verbazen dat Vd Water een rotte appel is binnen de selectie is met een sfeer verziekende werking.
Jammer en het zou mij dan ook niet verbazen dat hij uitgroeit tot de grootste miskoop van Cambuur.

Cambuur Groningen

Zo, iedereen lekker afgeven op alle nieuwelingen, welkom bij Cambuur? Mijn beeld voor wat het waard is: Van der Water is misschien een vervelend kereltje, maar ik dacht dat we het wel fijn vonden om eens een ettertje erbij te hebben. Misschien is de reden dat hij zo ongelukkig is wel terug te brengen naar Jacobs? Fijn zo?n rechtsmidden achter je waar je nul ballen van krijgt waar je iets mee kan. Goed, mannetje passeren heeft hij moeite mee, maar zijn voorzetten zijn echt niks mis mee. Rechts wat mij betreft Sai, Kaam, Water.

Op links geeft iedereen af op Mambimbi en was Kallon fantastisch? Dat viel in het begin ook niet mee herinner ik mij. En misschien geldt op links hetzelfde? Paulissen gaf nou ook niet veel bruikbare ballen. Kallon had volgens mij ook het voordeel dat hij Maulun achter zich had. Op links Bangura - Maulun - Mambimbi wat mij betreft.

In de as Tol - Bergsma, midden Mees en voorin Boere of Uldrikis. Komen vast meer bruikbare ballen van buiten als de buitens ook fatsoenlijk bediend worden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2022, 08:41:50
Het zou mij niet verbazen dat Vd Water een rotte appel is binnen de selectie is met een sfeer verziekende werking.
Jammer en het zou mij dan ook niet verbazen dat hij uitgroeit tot de grootste miskoop van Cambuur.
Hoe kom je daar nu weer bij?
Henk, held, bedankt

cambuurmania

Eindelijk iemand met gif,ideale schoonzonen hebben we genoeg.
Koesteren deze man gaat nog veel voor ons betekenen.