Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: cambuurmania op oktober 16, 2022, 13:36:57
Eindelijk iemand met gif,ideale schoonzonen hebben we genoeg.
Koesteren deze man gaat nog veel voor ons betekenen.

die jacobs loopt em alleen maar voor de voeten

cambuurmania

Klopt,en ze hebben ook geen chemie samen.
Loopt voor geen meter met die twee.

EdsjeSCC

Nou ik vond dat driehoekje in de eerste helft met VDW, Schmidt, Jacobs niet slecht. Die bal ligt nu ergens bij de MediaMarkt denk ik

De Gast

Heeft werkelijk een fantastische trap en heeft het zetje in de rug gegeven voor de legendarische overwinning vorige week. Zit gewoon wat in wat een aantal andere spelers niet hebben.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op oktober 16, 2022, 15:55:13
Heeft werkelijk een fantastische trap en heeft het zetje in de rug gegeven voor de legendarische overwinning vorige week. Zit gewoon wat in wat een aantal andere spelers niet hebben.
Maar is het een buitenspeler, zoals wij nodig hebben
Henk, held, bedankt

SCC

Wat mij het meest tegenvalt (hopelijk bewijst hij mij snoeihard het tegendeel) is dat hij nog niet 1x!!!! (op snelheid) zijn man gepasseerd heeft. Hij draait altijd naar binnen om vervolgens een indraaiende (hoge) pass (nog niet eens een voorzet) te geven.

Het lijkt mij dat een (snelle) buitenspeler met zelfvertrouwen, graag de man opzoekt en een dribbel inzet. vd Water vertrouwt duidelijk niet op zijn snelheid, actie en dribbel, want het eerste wat hij doet is terugkappen en de bal naar het midden leggen.

denistel

hij is geen snelle buiten toch moet het juist van de actie naar binnen hebben en dan
schieten.

Noordcambuur

Komt ook veel tekort er is veel te veel geld uitgegeven aan deze matige KKD speler.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op oktober 19, 2022, 22:27:06
hij is geen snelle buiten toch moet het juist van de actie naar binnen hebben en dan
schieten.
Ging er in de eerste minuten prima voorbij, traptechniek is geweldig, maar was meer bezig met verdedigen dan aanvallen.

Bens

Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 17:14:08
Komt ook veel tekort er is veel te veel geld uitgegeven aan deze matige KKD speler.
Hierin heb je groot gelijk, veel te veel geld uitgegeven voor deze speler.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bens op oktober 23, 2022, 17:18:31
Hierin heb je groot gelijk, veel te veel geld uitgegeven voor deze speler.
Afvoeren dan maar, snel vervangen. En dan de vervanger ook lekker neersabelen. Even serieus: als je niet ziet dat deze jongen kan voetballen dan zal ik er wel niet veel van begrijpen. Maar ja, als je de hele wedstrijd Doke achter je hebt te klooien valt er ook weinig eer te verdienen.

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 23, 2022, 17:22:49
Afvoeren dan maar, snel vervangen. En dan de vervanger ook lekker neersabelen. Even serieus: als je niet ziet dat deze jongen kan voetballen dan zal ik er wel niet veel van begrijpen. Maar ja, als je de hele wedstrijd Doke achter je hebt te klooien valt er ook weinig eer te verdienen.
nu krijgt Doke de schuld laat me niet lachen  :_schater

rvw

Hij staat of verkeerd of stil.
Of ik zie het verkeerd

SCC

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 23, 2022, 17:22:49
Hij verdedigd veel te wilt, of te laat
Doke is juist de dupe van vd Water voor hem.
Dat vd Water een geweldige trap en techniek heeft, dat is duidelijk. En ik vond zijn eerste kwartier eindelijk eens de bevestiging dat het er heus wel in zit, maar ik denk dat ze en we, allemaal hadden verwacht dat hij er direct zou staan. Nu blijkt maar weer dat een speler, buiten de buitencategorie, ritme nodig heeft om op niveau te komen

Noordcambuur

Citaat van: rvw op oktober 23, 2022, 18:08:26
Hij staat of verkeerd of stil.
Of ik zie het verkeerd
en een ander heeft het altijd gedaan.
Altijd handjes omhoog enzenz.