Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Die 750.000 is bepaald door iemand met een hond en een witte stok?
Man man man; 75.000 is al veel

NRG

Ik zal het moderne voetbal wel niet begrijpen, maar het is me nog steeds een raadsel waarom je iemand die stijf links is op rechts zet. Iedere actie buitenom is bij voorbaad kansloos.

Tsjawat

Het kan. Iemand die links is op rechts. Ik hoor dat hij een fantastische traptechniek heeft en dat hij niet snel is? Daarnaast is Balk een gifkikker die liever op rechts speelt en wel snel is? Ik heb nog geen wedstrijd van Cambuur gezien omdat ik in het buitenland woon. Maar het lijkt inderdaad logischer om in dit geval wel met van de water hangend op links en Balk op rechtsbuiten/spits te proberen. Dan kan van de Water Balk wellicht eens wegsturen. Maar goed het is geen Fifa computerspel. De trainers zullen wel weten wat er mogelijk is.

Noordcambuur

Citaat van: NRG op oktober 23, 2022, 18:37:31
Ik zal het moderne voetbal wel niet begrijpen, maar het is me nog steeds een raadsel waarom je iemand die stijf links is op rechts zet. Iedere actie buitenom is bij voorbaad kansloos.
amen :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: NRG op oktober 23, 2022, 18:37:31

Dit.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bob Paisley

Wil veel te graag maar komt helemaal niks uit?.
Maar ja wat zijn de alternatieven?

AL

Citaat van: Bob Paisley op oktober 23, 2022, 23:13:59
Wil veel te graag maar komt helemaal niks uit?.
Maar ja wat zijn de alternatieven?

Sambissa.
Die speelt beduidend beter en altijd meer dreiging als hij er in komt.
Denk dat zelfs Breij op rechtsbuiten meer laat zien.
Op rechts is vd Water voor mij geen optie meer.
Op links daarentegen zie ik meer mogelijkheden voor hem.

PePe

Voor het eerst sinds jaren een grote investering gedaan, kunnen we nu al spreken van ......
Gisteren wel over actief, maar rendement?

Bob Paisley

Citaat van: AL op oktober 24, 2022, 08:47:41
Sambissa.
Die speelt beduidend beter en altijd meer dreiging als hij er in komt.
Denk dat zelfs Breij op rechtsbuiten meer laat zien.
Op rechts is vd Water voor mij geen optie meer.
Op links daarentegen zie ik meer mogelijkheden voor hem.

Sambissa is leuk voor 15 min maar daarna houdt het ook op

Lore

Citaat van: PePe op oktober 24, 2022, 11:36:57
Voor het eerst sinds jaren een grote investering gedaan, kunnen we nu al spreken van ......
Gisteren wel over actief, maar rendement?

Het is wel een beetje de tendens op dit forum, maar gelukkig niet in de TS. Hem afbranden is zo enorm simpel. Ik hoop dat de TS met hem op zoek gaat naar wat voor hem goed werkt om zichzelf weer nuttig te maken. Hij kan echt wel voetballen en staat nog lang onder contract.

papier

Vd Water speelde echt niet minder dan Sambissa gisteren. Zijn directe tegenstander kreeg vrij vlot geel na een actie van Vd Water. Wel is er voldoende aan te merken op het spel van Silvester. Op een gegeven moment onderschepte hij een bal en wat hij goed deed was dat hij de bal direct doorspeelde om snelheid in de aanval/counter te houden/brengen. Het nadeel was dat deze naar een speler van FC Twente ging.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op oktober 24, 2022, 13:39:56
Het nadeel was dat deze naar een speler van FC Twente ging.
:_schater
Henk, held, bedankt

PePe

Ze willen het allemaal zo graag ombuigen, hierdoor wordt het slordig en gehaast voetballen, zonder resultaat.

wiekie1969

Die jongen moet achter de spits spelen op het middenveld. Op de 10. Het hoeft niet zo moeilijk te wezen. Hij heeft snelheid en een goede dribbel. Op die positie kan hij dan ook eens een steekbal geven op of op goal schieten.

mario

Citaat van: wiekie1969 op oktober 24, 2022, 18:04:41
Die jongen moet achter de spits spelen op het middenveld. Op de 10. Het hoeft niet zo moeilijk te wezen. Hij heeft snelheid en een goede dribbel. Op die positie kan hij dan ook eens een steekbal geven op of op goal schieten.
Justum