Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 17
  • Total: 17
17 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

vd Water moet op links. Trainer kiest ervoor ( net als Henk) om hem op rechts te zetten. Onbegrijpelijk. Verder vind ik hem niet in ons systeem passen, maar ik begrijp dat Cambuur vd Water heeft gehaald. Bij Heracles echt een prima speler. Soms valt het gewoon tegen.

Paulissen is op dit moment een van de betere speler naar mijn mening. Die kun je op 10 zetten of op de flanken. Door Jacobs op te stellen geef je als trainer een verkeerd signaal af. Er moet toch gestreden worden?  Paulissen heeft veel meer uitstraling en neemt risico.

Trainert!

Gewisseld worden en je vervanger straal voorbij lopen. Misselijk figuur met z?n handschoentjes.

AL

Hoop oprecht dat deze jongen geblesseerd raakt en geen seconde meer speelt voor onze club.
Misselijke vent!!

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

De Gast

Wat zou Bertje hier van vinden. Zijn tonnen verbrast aan een rebelse impulsieve simpele buitenspeler.
We hadden hier zoveel beters voor kunnen halen.
Die focus op buitenspelers heeft ons echt de das om gedaan. Water, Joosten, Doodeman, Balk, Mambimbi.

Danny058

Liep ook niet mee met ereronde dacht ik?

EdsjeSCC

CambuurAmersfoort

Citaat van: De Gast op januari 22, 2023, 10:25:01
Wat zou Bertje hier van vinden. Zijn tonnen verbrast aan een rebelse impulsieve simpele buitenspeler.
We hadden hier zoveel beters voor kunnen halen.
Die focus op buitenspelers heeft ons echt de das om gedaan. Water, Joosten, Doodeman, Balk, Mambimbi.

Allemaal middelmaat maar ik denk dat ik doodeman nog meer goed heb zien doen vorig jaar dan onze ster van der water die rondloopt als messi. Op 1 geweldige pegel tegen psv kan ik mij verder echt niks noemenswaardigs herrineren.

Zo'n balk en mambimbi is ook wel een niveautje waarvan je eigenlijk al weer hoe laat het is.

Danny058

Citaat van: EdsjeSCC op januari 22, 2023, 12:15:22
Ereronde.. walk of shame
Zo kan je het inderdaad beter omschrijven

Jandehulk

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 22, 2023, 12:21:06
Allemaal middelmaat maar ik denk dat ik doodeman nog meer goed heb zien doen vorig jaar dan onze ster van der water die rondloopt als messi. Op 1 geweldige pegel tegen psv kan ik mij verder echt niks noemenswaardigs herrineren. Joosten was en is een prima speler voor Cambuur....snap die ophef allemaal over die speler helemaal niet ...actie, voorzet en scoorde ook nog ..iets wat ze allemaal niet kunnen dit jaar.

Zo'n balk en mambimbi is ook wel een niveautje waarvan je eigenlijk al weer hoe laat het is.

Specuveter

Meneertje vd water was 10 minuten na de wedstrijd al weg.
Capachon op en met sjacherijnig gezicht en een dot gas met zijn auto naar huis.

Vlampiep

Vd Water is een speler met een enorm ego , maar met beperkte en overschatte kwaliteiten. Maar zijn karakter is destructief binnen onze selectie. Het is net als met een appel met een rotte plek, als je die niet verwijdert verrot de hele appel.
Deze trainer durft niet in te grijpen en gaan we rechtstreeks uit de ere.
Waarom zou je niet proberen met sambissa op de rechter en Bangura op de linker vleugel, Minnema of Ruiter op doel,,Sai op de rechter en Sylla op de linkervleugel. Het kan alleen maar beter, want slechter kan niet.

rvw

Dit roep ik al weken vlampiep

Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2023, 12:35:26
Vd Water is een speler met een enorm ego , maar met beperkte en overschatte kwaliteiten. Maar zijn karakter is destructief binnen onze selectie. Het is net als met een appel met een rotte plek, als je die niet verwijdert verrot de hele appel.
Deze trainer durft niet in te grijpen en gaan we rechtstreeks uit de ere.
Waarom zou je niet proberen met sambissa op de rechter en Bangura op de linker vleugel, Minnema of Ruiter op doel,,Sai op de rechter en Sylla op de linkervleugel. Het kan alleen maar beter, want slechter kan niet.
kan ik absoluut mee leven...alles moet anders en rap ook

veteraan

Als je op uiterlijk gedrag af gaat sla je de plank mis

Jacobs, Virginia, Ulrikis, vd Water, Hoedemakers, Sai en alle spelers waarop veel kritiek is balen er vreselijk van. Er is maar ??n alternatief; herstellen en winnen

Daarvoor moet er wel echt versterking bij !

Bestuur en staf moeten in bijzondere tijden bijzondere oplossingen vinden !

Je kunt zo niet het seizoen afmaken !