Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Onbegrijpelijk waarom hij rechtsbuiten wil spelen. Zet hem lekker op de linksbuiten, want dit is veel te moeilijk voor em.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tanjajeah

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 11, 2023, 23:28:16
Onbegrijpelijk waarom hij rechtsbuiten wil spelen. Zet hem lekker op de linksbuiten, want dit is veel te moeilijk voor em.

Daar staat Wiebe al he  _O_

Bernardo

Deze jongen is wel klaar na vandaag toch?  Elke cent die we er voor krijgen is mooi meegenomen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Tanjajeah op augustus 11, 2023, 23:39:30
Daar staat Wiebe al he  _O_

Kom maar op met die miljoenen :P

Zie trouwens net de samenvatting: knappe assist van vdWater op dat schot van De Jong en ook nog een echte assist bij de goal van Breij!
Daar tegenover staat dat hij weer veel te onrustig is bij die kans die hij zelf krijgt..

R058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 11, 2023, 23:41:16
Kom maar op met die miljoenen :P

Zie trouwens net de samenvatting: knappe assist van vdWater op dat schot van De Jong en ook nog een echte assist bij de goal van Breij!
Daar tegenover staat dat hij weer veel te onrustig is bij die kans die hij zelf krijgt..
Kwam ook omdat die pass en daarna de aanname niet goed waren, maar hij is inderdaad soms wel erg onrustig. Die pass op De Jong was inderdaad erg mooi. Hij creeert in ieder geval wel wat als hij aan de bal komt en v/d Meer komt er ook niet vaak overheen, dus hij staat er weer vaak alleen voor net als met Doke.
Ik vond hem al met al zeker niet slecht vandaag dus vind die negatieve reacties nogal onzinnig.

mario

Citaat van: R058 op augustus 11, 2023, 23:51:52
Kwam ook omdat die pass en daarna de aanname niet goed waren, maar hij is inderdaad soms wel erg onrustig. Die pass op De Jong was inderdaad erg mooi. Hij creeert in ieder geval wel wat als hij aan de bal komt en v/d Meer komt er ook niet vaak overheen, dus hij staat er weer vaak alleen voor net als met Doke.
Ik vond hem al met al zeker niet slecht vandaag dus vind die negatieve reacties nogal onzinnig.
Speelde eigenlijk best een redelijke wedstrijd. Soms was het idd of hij net wat ruzie met de bal had. Vooral 1e controle niet altijd goed, maar een prima inzet. Knappe voortzetting vanuit een ingooi door direct de bal op links te spelen. En hij kreeg idd erg weinig ondersteuning van van der Meer, die werkelijk waar een onvoorstelbaar zwakke wedstrijd speelde. Die ingooi waar van der Water zich blesseerde.

Bankzitter

Begon goed, raakte weer wat in war toen het stroef liep.
Laatste 35 minuten ook lang niet fit meer, maar bleef wel staan.

Die kans had moeten hangen maar verder goede momenten afgewisseld met domme acties.
Zo?n type is het nu eenmaal, zal niet veranderen.

Nog een buitenspeler halen, dan mogen ze het uitvechten op de vleugels.

De Gast

Toch zie ik hem wel graag binnen de lijnen op de ??n of andere manier.

Leovardia

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2023, 00:31:44
Toch zie ik hem wel graag binnen de lijnen op de ??n of andere manier.

Ik oek, m?nsen kenne s?ge wat se wille.
Maar deze man gaat er 100% voor. Hoe die naar de zijlijn sprint om een ingooi te nemen. Ik sien ut wel
Goedkommen dit seizoen met hem. Al sien ik
Em liever op links.

PePe

Geeft soms harde ballen, die wel zacht kunnen, en andersom.
Hopeloos zucht.......

Holwerd voor Cambuur

Zou het niet enorm helpen om hem toe te zingen? Zeg maar zoals Goudmijn vroegah. Voor mijn gevoel is hij een speler die daar veel baat bij kan hebben.

(ik weet het, dat is lastig op dit moment ;) )

Huizen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 12, 2023, 01:39:15
Zou het niet enorm helpen om hem toe te zingen? Zeg maar zoals Goudmijn vroegah. Voor mijn gevoel is hij een speler die daar veel baat bij kan hebben.

(ik weet het, dat is lastig op dit moment ;) )

Mee eens. Silvester heeft vanwege zijn hoogste aankoopwaarde, waar hij niks aan kan doen, eerder een fluitconcert aan zijn broek hangen lijkt het wel. Ik geloof er wel in voor dit jaar. Schrok eerder van Uldrikis gisteren. Haar maar weer laten groeien denk ik, krijg bijna heimwee naar die periode met hem.

PePe

Silvester wil de verwachtingen waarmaken (als duurste aankoop) dit geeft druk, en hierdoor lukt er niet veel.

wiekie1969

Had moeten scoren de eerste helft. Niet een fatsoenlijke corner van hem gezien. Gaf wel de volle honderd procent. Rendement zal omhoog moeten. Kom aan jongen.  :thumbsup

Bob Paisley

Mooi laten staan.    Moet gewoon eens een lange serie achter elkaar spelen. 
Zag gister bij vlagen dat hij echt wel kan voetballen?
Is gewoon een grillige speler, dat zal niet veranderen
Soms wat te wild?.  Zoals bij die grote kans
Is in mijn ogen een prima speler voor kkd.    Maar dan moet je hem ook vertrouwen geven