Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Een spelersruil lijkt dan het meest voor de hand te liggen.
Wel een helder signaal naar de rest.

PePe

Citaat van: De Gast op oktober 27, 2023, 16:31:03
Een lui sekreet is het.. dat is wat ze proberen te zeggen. En Sylvester is wellicht van mening dat iemand anders maar het vuile werk mag opknappen. En dan krijg je dit.
Daar heb je dan tonnen voor betaald  :zucht

Te beroerd om mee te verdedigen?

Eewal

Water is volgens mij 1 van de onnozelste spelers die wij ooit hebben gehad. Zelfs op dit forum zou hij niet mee kunnen komen  :devil

nee,wel?

ze kunnen hem zo inpassen bij ajax dat valt nu niet op 7 ton koopje :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op oktober 27, 2023, 20:21:59
Water is volgens mij 1 van de onnozelste spelers die wij ooit hebben gehad. Zelfs op dit forum zou hij niet mee kunnen komen  :devil

Nou doe je hem toch danig te kort  :_schater
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Er wordt op het forum geopperd voor een spelers ruil tussen de dissonant bij en Grunnen en onze dissonant.
Volgens mij haal je dan weer een speler binnen die het niet eens is met een trainer zijn plannen en dit dan ook te pas en te onpas uit op het veld, trainingen en naar de pers. Ik heb  overigens wel respect voor spelers die verschillen met de mening van hun trainer en dat hem ook aangeven, maar de zaak saboteren is einde van je carri?re bij de club.
Eigenlijk best wel jammer dat bij beide spelers hun karakter in de weg staat om een mooie tijd op redelijk niveau in het voetbal te hebben.

De Gast

Wat moeten wij ook met een derde spits. Uldrikis is onze knuffel Let die zeer waardevol mag proberen te worden buiten het maken van doelpunten om en Smitje hebben we al voor de goals. Waar moet je Van Veen dan nog inpassen.

sunderland

Wat een anti gedoe hier. Alleen maar ja knikkers daar kom je ver mee

Eewal

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2023, 13:17:55
die vent heeft bij ons amper nog een bal geraakt, pure armoede..

Destroyer

Doodzonde dat hij weggaat man, echte teamspeler vanaf het begin ligt hij lekker in de groep en al die goals die hij maakt fantastisch! Heel integer persoon zet zich zelf echt op de laatste plaats. Geloof ook niks van al die verhalen die nu de ronde gaan :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op oktober 28, 2023, 14:52:07
Doodzonde dat hij weggaat man, echte teamspeler vanaf het begin ligt hij lekker in de groep en al die goals die hij maakt fantastisch! Heel integer persoon zet zich zelf echt op de laatste plaats. Geloof ook niks van al die verhalen die nu de ronde gaan :O
vul ik nog wat aan kan heel goed met de trainer overweg en de supporters staan op de banken voor Silvester  :y

Oud Cambuur

En toch blijft het een zeer raar verhaal je laat een speler de komende 10 wedstrijden buiten de selectie om een verschil van inzicht. nou heeft iedereen wel eens met zijn baas een verschil van inzicht maar om hem dan voor 2 maanden te verbannen lijkt mij dat er veel meer aan de hand is maar zeg dat dan en draai niet om de hete brei heen. Zo blijven de supporters speculeren wat er nu echt gebeurd is. Dat Silverster hier niet paste snappen we allemaal wel, misschien dat Almere er nog wat centen voorover heeft en dat we hem kunnen lozen. Vervangers lijkt mij moeilijk het geld wat er vrijkomt gaat naar het nieuwe stadion

Bankzitter

Denk je dat De Jong is ingestapt zonder voorwaarden te stellen? Het is geen Steijn.

Bernardo

Kom op zeg, heeft toch helemaal niks gepresteerd in meer dan een jaar, heel zijn houding in het veld, het is wel klaar.

V-man

V/d Water is niet de enige die amper gepresteerd heeft. Blijft een raar verhaal. Het hele verblijf van S vd W al discussie met de man over de speelwijze en nu wordt dit niet meer gepikt. Hopelijk werkt dit signaal naar de rest en hebben we morgen de 3 punten!