Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Hij heeft weer 60 minuten mogen meedoen in een oefenpot tegen Zwolle vandaag.

PePe

Zat te denken waarom VDW nu in eens weer in beeld is gekomen?
Is dit voorsorteren? omdat er ??n van de spitsen mogelijk gaat vertrekken?

denistel

zal weer in beeld moeten komen willen we em kunnen verkopen.verhuren

nee,wel?

of henk heeft even een pittig gesprek met hem gevoerd van zo gaan we het doen en niet anders.

De Gast

Rest van het seizoen invalbeurtjes en de winnende scoren voor promotie. Dan zijn we alles vergeten.

Bankzitter

Ik heb ook zo'n vermoeden dat vd Water niet happy was dat hij en Balk omgewisseld waren.

Harry L.

Ik begrijp er werkelijk niets van dat hij nu ineens weer minuten maakt. Had dit gelijk gedaan en gezegd dat hij in de winter moest vertrekken. Had hij nog een paar wedstrijden goed gespeeld dan was je hem misschien al kwijt geweest, nu blijf je er aan kleven. We hebben nog veel te winnen, is echt amateuristisch dit.

sunderland

Citaat van: Harry L. op januari 16, 2024, 18:50:59
Ik begrijp er werkelijk niets van dat hij nu ineens weer minuten maakt. Had dit gelijk gedaan en gezegd dat hij in de winter moest vertrekken. Had hij nog een paar wedstrijden goed gespeeld dan was je hem misschien al kwijt geweest, nu blijf je er aan kleven. We hebben nog veel te winnen, is echt amateuristisch dit.
dus jij had hem midden in die zeer goede reeks opgesteld?

grijskijker

Citaat van: sunderland op januari 16, 2024, 19:13:47
dus jij had hem midden in die zeer goede reeks opgesteld?
Als dit het plan was, dan had hij ook wel mee gekund op trainingskamp lijkt me..

oost

Volledig met jullie eens.
Dan hadden ze veel eerder het gesprek met hem moeten aangaan. Dit kan ook funest voor de sfeer binnen de groep worden/zijn

sunderland

Citaat van: oost op januari 16, 2024, 20:44:59
Volledig met jullie eens.
Dan hadden ze veel eerder het gesprek met hem moeten aangaan. Dit kan ook funest voor de sfeer binnen de groep worden/zijn
en dat bedoel ik ook als je draait als een tierelier. Dat is ook het verkeerde moment. Hij had idd wel mee gekund op trainingskamp

papier

Enige tijd terug zat HdJ bij een podcast, daarin gaf hij (zoals ik het mij herinner) wel aan dat vd Water in principe mag vertrekken maar mocht dat niet lukken je toch aan het eind van de transferperiode weer om tafel gaat. Wat dat betreft volgen we dat pad. Maar dan is het uitgangspunt nog wel dat hij vertrekt.

De Gast

Deze jongen presteert al jaren niks meer, is lastig, snel gedemotiveerd, geen teamplayer. Ga er maar aan staan.. uitzichtloze situatie voor ons als club.

Biedt een salaris aan tot einde jaar en dan bespaar je nog een half jaartje.

Galdiano

Citaat van: De Gast op januari 17, 2024, 11:07:06
Deze jongen presteert al jaren niks meer, is lastig, snel gedemotiveerd, geen teamplayer. Ga er maar aan staan.. uitzichtloze situatie voor ons als club.

Biedt een salaris aan tot einde jaar en dan bespaar je nog een half jaartje.

Met alle respect voor Kooistra en Van der Veen. Een vd Water is toch nog wel een klasse beter als die jongens. Van der Water hebben we gewoon nodig voor de breedte als er geen versterkingen komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2024, 12:16:59
Met alle respect voor Kooistra en Van der Veen. Een vd Water is toch nog wel een klasse beter als die jongens. Van der Water hebben we gewoon nodig voor de breedte als er geen versterkingen komen.
Kooistra en van der Veen zijn nog jong en hebben nog veel tijd nodig om op het niveau van de KKD te komen.
Van der Water kunnen we misschien nog gaan gebruiken voor om in te vallen.