Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 17
  • Total: 17
17 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

DeBruyne

Maar ruilen tegen Dean Huiberts dan

Tanjajeah

Citaat van: Bernardo op januari 31, 2024, 16:45:53
Alleen maar mooi als dattt gebeurd, speelt ie zich weer in de kijker, kunnen wij er dan misschien nog wat aan verdienen in de zomer

Precies, ik hoop dat Water de pannen van het dak speelt bij Zwolle (als dat rond komt), dan kun je hem in de zomer voor de hoofdprijs verkopen.

Tanjajeah

Citaat van: DeBruyne op januari 31, 2024, 20:21:31
Maar ruilen tegen Dean Huiberts dan

Is al verhuurd, aan Beerschot

el haj

Hele salaris overnemen en bij voorkeur nog een huursom. Alle biedingen onder zijn salaris direct afwijzen wat mij betreft; als KKD-club gaan we geen Eredivisieclub sponsoren. Met Beelen en v/d Belt hebben ze miljoenen geharkt, dat er daar geen geld is gaat er bij mij niet in.

papier

Citaat van: el haj op januari 31, 2024, 21:09:35
Hele salaris overnemen en bij voorkeur nog een huursom. Alle biedingen onder zijn salaris direct afwijzen wat mij betreft; als KKD-club gaan we geen Eredivisieclub sponsoren. Met Beelen en v/d Belt hebben ze miljoenen geharkt, dat er daar geen geld is gaat er bij mij niet in.

Aan de andere kant... nu kost het nog meer geld.

grijskijker

Het is rond hij gaat naar Zwolle... Shirt nummer 11 is weer beschikbaar...

sunderland

Citaat van: el haj op januari 31, 2024, 21:09:35
nu had het veel irritatie opgeleverd. Gaat niet om geld. Blij dat Zwolle hem wil. Neem maar van mij aan dat het ?ns helemaal niks oplevert

michello

Wellicht hebben ze een optie. Het is te hopen dat ie minuten maakt en zich in de kijker speelt bij een club ergens in de zandbak.

michello

Citaat van: Grijskijkert op februari 01, 2024, 10:37:52
Het is rond hij gaat naar Zwolle... Shirt nummer 11 is weer beschikbaar...

Bij PEC Zwolle is de laatste update dat een akkoord met Silvester van der Water nog ver weg is.. Bij Cambuur en in het kamp van de speler gaan ze ervan uit dat de huurdeal rond komt en de speler medisch wordt gekeurd. Wie heeft gelijk? Nog 13 uur..   #peczwolle #cambuur

grijskijker

Citaat van: michello op februari 01, 2024, 11:04:58
Bij PEC Zwolle is de laatste update dat een akkoord met Silvester van der Water nog ver weg is.. Bij Cambuur en in het kamp van de speler gaan ze ervan uit dat de huurdeal rond komt en de speler medisch wordt gekeurd. Wie heeft gelijk? Nog 13 uur..   #peczwolle #cambuur
Van die info ga ik uit...

grijskijker

Sander de Vries
@SanderVries_LC
Silvester van der Water maakt het seizoen inderdaad af bij PEC Zwolle

Bernardo

Mooi, nou maar hopen dat ie het goed doet daar.

Stiens

De Gast

Misschien dat dit hem motiveert er iets van te maken. Vervolgens weer een contract binnenslepen en dan kan het moeilijk doen weer beginnen.

En daar geef je gewoon bijna 1M aan uit  :zucht

Holwerd voor Cambuur

Jammer dat het hier niet gelukt is, maar bedankt voor die goal tegen PSV |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021