Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 17
  • Total: 17
17 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: De Gast op april 30, 2024, 07:35:51
Wat moet je nou met zo'n vent. Nu wil hij weer naar het buitenland. Hij wil gewoon van het leven genieten en is niet gemotiveerd. Heel snel opzouten met die gast. Jammer van je ruim 1M aan kosten die je voor zo iemand maakt. Een hele dikke min voor onze directie die dit niet goed heeft ingeschat.

Natuurlijk jarenlang op het minimum gezeten, dat vergt veel creativiteit. Door de goede prestaties zowel op het veld als in de boeken hadden we eindelijk wat ruimte (geen NEV meer) en wellicht heeft dat ook de scherpte wat weggehaald. Volgens mij nu wel weer helder dat je die niet mag verliezen.

sunderland

Zegt heel veel dat eerste stuk in zijn verhaal. Hij was geblesseerd en Orlando wou wel van hem af. Cambuur wou best betalen ondanks dat hij een blessure had. Onvoorstelbaar want hij was het eerste half jaar hier lang niet fit..

beam

Citaat van: sunderland op april 30, 2024, 08:55:13
Zegt heel dat eerste stuk in zijn verhaal. Hij was geblesseerd en Orlando wou wel van hem af. Cambuur wou best betalen ondanks dat hij een blessure had. Onvoorstelbaar want hij was het eerste half jaar hier lang niet fit..
Dit is wel een grote gok geweest! 7,5 ton neerleggen voor een geblesseerde speler en die 1 goed seizoen heeft gespeeld bij Heracles. Het niveau van de Amerikaanse competitie is dat te vergelijken met kkd?

Bankzitter

Er waren meerdere clubs die hem wilden.
En het is ook niet zo dat het de eerste keer is dat we een gok nemen. Reijnen en Leeuwin kwamen ook terug van blessures.

Holwerd voor Cambuur

Allemaal achteraf gelul. Zo ongeveer iedereen vond het een topaankoop, getuige de eerste pagina's. Zelfs een Trainert, Treb en Skolten staan er tussen. Dat het niet zo is gelopen zoals gehoopt, is niet te voorspellen en kun je niks aan doen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

beam

Citaat van: Bankzitter op april 30, 2024, 09:54:28
En het is ook niet zo dat het de eerste keer is dat we een gok nemen. Reijnen en Leeuwin kwamen ook terug van blessures.
Daar hebben ze waarschijnlijk niet zoveel voor hoeven te betalen en dito salaris.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 30, 2024, 09:54:28
die hadden niet de zelfde blessure. Dat waren ook verdedigers

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 30, 2024, 10:03:12
Allemaal achteraf gelul. Zo ongeveer iedereen vond het een topaankoop, getuige de eerste pagina's. Zelfs een Trainert, Treb en Skolten staan er tussen. Dat het niet zo is gelopen zoals gehoopt, is niet te voorspellen en kun je niks aan doen.
ik was ook erg enthousiast maar ik wist niks van zijn blessure. Ja er stond toen dat ie net even geblesseerd was geweest. Bij Orlando hadden ze dit waarschijnlijk wel verwacht..

Specuveter

Helaas hoort dat een beetje bij onze club.
Mensen met een blessure binnen halen en dan maar kijken/ optrainen
Zie een Wormgoor...Mahi...Riendstra
Gebeurt wat mij betreft teveel.

sunderland

Citaat van: Specuveter op april 30, 2024, 10:11:05
nou zeker als het jongens zijn die ons echt moeten versterken. Denk dat een fitte van de water die zijn man niet laat lopen een meer dan prima voetballer voor ons

Huizen

Citaat van: Specuveter op april 30, 2024, 10:11:05

Ik denk dat Lambooij het over een andere boeg gaat gooien. Het kan goed uitpakken, zie Leeuwin, maar kleeft toch vaak een (te groot) risico aan.

En je ziet hoe snel het daarna gaat:
https://www.tubantia.nl/amateurvoetbal/deto-verder-zonder-ex-prof-rienstra~ad0dd957/

De Gast

Citaat van: sunderland op juli 01, 2022, 15:13:16
ik denk dat hij hier volgend seizoen niet meer speelt. Als Henk hem op de rit krijgt en hij speelt op zijn gevoel dan beure we nog flink aan hem.

Mooie uitspraken destijds inderdaad van de medeforummers alhier  :proost

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 30, 2024, 10:03:12

Is ook zo en in alle eerlijkheid. Liever zo'n dure misser met een PEV dan met een NEV. Als je niet schiet kun je ook niet scoren. We gaan ook wel eens een voltreffer halen.

sunderland

Citaat van: sunderland op april 30, 2024, 10:09:21
ik was ook erg enthousiast maar ik wist niks van zijn blessure. Ja er stond toen dat ie net even geblesseerd was geweest. Bij Orlando hadden ze dit waarschijnlijk wel verwacht..

sunderland

Citaat van: De Gast op april 30, 2024, 10:55:25
Mooie uitspraken destijds inderdaad van de medeforummers alhier  :proost
idd en dat dacht ik toen echt omdat ik hem in mijn hoofd had van zijn Heracles top tijd. ?