Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: papier op juli 12, 2024, 18:29:05
Hij gaat natuurlijk nooit het geld meekrijgen dat hij zou 'verdienen' bij Cambuur. Beide partijen moeten water bij de wijn doen. Anders gewoon lekker de toiletten laten poetsen na wedstrijddagen, te beginnen bij het uitvak.
snap ik helemaal hij gaat zeker niet voor 0 euro weg?.

sunderland

Citaat van: papier op juli 12, 2024, 18:29:05
Hij gaat natuurlijk nooit het geld meekrijgen dat hij zou 'verdienen' bij Cambuur. Beide partijen moeten water bij de wijn doen. Anders gewoon lekker de toiletten laten poetsen na wedstrijddagen, te beginnen bij het uitvak.
hij heeft een heel goed contract dus dan wil hij zich aan dat contract houden wat logisch is. Het zal wel rond de 20 k per maand zijn, Mocht hij weg kunnen dan zal hij zelfs een bedrag mee willen. Bij een andere club zal hij dat nooit verdienen

Eewal

Citaat van: sunderland op juli 13, 2024, 16:10:06
hij heeft een heel goed contract dus dan wil hij zich aan dat contract houden wat logisch is. Het zal wel rond de 20 k per maand zijn, Mocht hij weg kunnen dan zal hij zelfs een bedrag mee willen. Bij een andere club zal hij dat nooit verdienen
bij cambuur verdien je geen 20k in de maand......

sunderland

Citaat van: Eewal op juli 13, 2024, 17:02:19
bij cambuur verdien je geen 20k in de maand......
hij was de duurste aankoop en kon ook elders heen toen. Was ook eredivisie .Misschien aan de hoge kant maar gaat wel die kant op.

Inferno-058

Eerlijk is eerlijk, hij begint z?n draai te vinden. Gister ook weer een goaltje. In normale vorm technisch gewoon 1 van de beste buitenspelers van de KKD.

Huizen

Ik ben het even kwijt; had hij nou een enorme aanvaring met Henk, Sjors of iemand anders? En ik zag vanochtend dat Henk hem weer wilt behouden. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen

Laat hem maar het tegendeel bewijzen  |:)

grijskijker

Citaat van: Bussum op augustus 03, 2024, 17:45:28
Ik ben het even kwijt; had hij nou een enorme aanvaring met Henk, Sjors of iemand anders? En ik zag vanochtend dat Henk hem weer wilt behouden. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen

Laat hem maar het tegendeel bewijzen  |:)
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren o.a. NEC heeft interesse en zaten gister voor hem op de tribune.

Bernardo

Tja, als je interview met hem ziet bij Cambuur TV heb het idee dat hij zelf echt nog graag weg wil. Mocht bij blijven is hij wel een garantie van +- 12 goals en nog wat assists in de KKD, we zullen het zien.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 17:51:51
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren o.a. NEC heeft interesse en zaten gister voor hem op de tribune.

Hansen kan naar Engeland las ik ergens, dus ze zoeken dan wel iemand idd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

vd water weg in deze vorm....ben benieuwd wat er dan voor terug komt

EdsjeSCC

Dat zo'n jongen het echt niet doorheeft dat als hij dit altijd qua intensiteit levert hij hier nu niet had gespeeld

Bankzitter

En toch... eerste kwartier heeft 'ie wat slimme balletjes  en de rest van de wedstrijd als een blinde alles zelf op de goal proberen te schieten.
Dat is toch zonde.

Wel de assist.

Noordcambuur

Het blijft een heerlijke voetballer om naar te kijken.

Specuveter

Mag wel wat minder zelfzuchtig zo nu en dan.
Maar wie had gedacht dat hij nog bij ons voetbalt....En zelfs als aanvoerder!

Noordcambuur

Van der Water was zelf aanvoerder  :thumbsup