Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Een beetje wat we in het begin bij Kallon zeiden: het ziet er leuk uit maar geen rendement.
Alleen was Kallon 20 en vd Water al 27.

Wat ik ook eerder al zei, hij begint vaak wel goed met wat slimme balletjes. En hoe langer de wedstrijd duurt, hoe onrustiger zijn spel wordt.

Inferno-058

Gewoon de beste man, by far!

Cor

Citaat van: Inferno-058 op augustus 24, 2024, 08:42:43

0 rendement, een blind paard. Dan ben je wel erg snel tevreden of de rest was zo slecht.

Delamere

Deze jongen kan best aardig voetballen maar gaat tekeer als een kip zonder kop. Hij begint telkens aan een avontuur maar heeft geen flauw benul waar het allemaal eindigt. Waar zijn medepelers staan heeft hij sowieso geen idee van. H??l veel gedoe maar het rendement is nul. En een hoop ergernis.

janou

Eens! Zonde dat ie af en toe als ie een man voorbij is daarna niet de rust bewaart. Eerste helft als ie de bal rustig terug legt maakt de Leeuw 0-1

Noordcambuur

klopt helemaal nogmaals beste aanvaller die we onder kontrakt hebben  :thumbsup

Mike SCC

Dat hij weinig rendement heeft komt vooral door de onbegrijpelijke loopacties voor de goal. Smit staat altijd bij 1 of 2 verdedigers en De Jong zie ik te weinig opduiken rond de penaltystip of randje 16 om aanspeelbaar te zijn en de verdediging te dwingen om te kiezen. Dit was in de periode Kallon wel anders met een Breij bijv die deze loopacties altijd maakte. Dan heb je aan een matige teruggetrokken voorzet al genoeg om iemand te bereiken. Kan me niet voorstellen dat hier niet op getraind wordt, het is allemaal los zand voorin.

Vlampiep

Vd Water wil,zich momenteel te veel bewijzen en verliest hiermee het overzicht en rust in zijn spel.
Hij kan voetballen en dat ku n je niet van iedereen zeggen in deze selectie.

YellowBlue

Van der Water de Memphis van Leeuwarden..

Delamere

Citaat van: Mike SCC op augustus 24, 2024, 10:06:48
Dat hij weinig rendement heeft komt vooral door de onbegrijpelijke loopacties voor de goal. Smit staat altijd bij 1 of 2 verdedigers en De Jong zie ik te weinig opduiken rond de penaltystip of randje 16 om aanspeelbaar te zijn en de verdediging te dwingen om te kiezen. Dit was in de periode Kallon wel anders met een Breij bijv die deze loopacties altijd maakte. Dan heb je aan een matige teruggetrokken voorzet al genoeg om iemand te bereiken. Kan me niet voorstellen dat hier niet op getraind wordt, het is allemaal los zand voorin.
Ik vind het opmerkelijk dat als Van der Water de bal maar niet bij de goede kleur krijgt, en in de afronding faalt als een pupil, het toch allemaal aan een ander ligt.

DayDreamer

Dat we vinden dat deze man een prima wedstrijd heeft gespeeld, man man man, vooractie prima, maar daarna altijd de verkeerde keuze, rendement van niks deze man, net als Balk.
En dan ook nog 2e aanvoerder maken, hest dat interview met hem gezien na de wedstrijd? Er brand licht daarboven, maar er is niemand thuis, skaamrood op de wangen man.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

PePe

Silvester wil maar al te graag zelf afronden, en de overige passes berusten op toeval. (Als het goed gaat)

Mike SCC

Citaat van: Delamere op augustus 24, 2024, 10:19:46
Ik vind het opmerkelijk dat als Van der Water de bal maar niet bij de goede kleur krijgt, en in de afronding faalt als een pupil, het toch allemaal aan een ander ligt.

Dat zeg ik toch niet. Alleen dat er voor de goal totaal geen bezetting is vaak. Maar goed hij had wel een paar momenten een betere keuze kunnen maken ipv voor eigen geluk gaan. Vond hem de enige aanvaller met enige dreiging vrijdag.

Specuveter

Wat was je weer slecht....
Enthousiasme straalde er ook vanaf.