Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

papier

:gelekaart
Citaat van: PePe op augustus 25, 2024, 00:06:28
Silvester wil maar al te graag zelf afronden, en de overige passes berusten op toeval. (Als het goed gaat)

Ik hoop vooral dat hij zoveel minuten krijgt en zoveel ruimte krijgt om ego?stisch te zijn omdat men hem nog kwijt wil. Mocht hij blijven dan kun je hem gerust wisselen voor Balk of Wiebe. Het geld van deze man zijn we toch al kwijt.

Bankzitter

Het is een rare... hij begint goed en wordt daarna steeds slechter.
Zowel tijdens de wedstrijd als in het seizoen.

Corners waren lachwekkend. Hij heeft de traptechniek. Dan is het toch kwestie van afspraken en dan diep ademhalen, concentratie en de bal goed geven. Gelukkig gaat Diemers vanaf nu laten zien hoe het wel moet.

En eens dat Kooistra net zo goed hard kan rennen en blind voorgeven... is alleen 10 jaar jonger.

NRG

Ik vrees dat we tot het einde van zijn contract aan deze koekenbakker vastzitten. Wie wil deze speler nou halen. In potentie een geweldige voetballer, maar mentaal gaat er iets goed fout. Benieuwd hoe het na het sluiten van de transfermarkt gaat.

DayDreamer

Henk zet deze binnen no time weer buiten de selectie let maar op. Neem je verlies op deze jongen, ontbindt dit contract, schud elkaar de hand, dit werkt niet, was geen gelukkig huwelijk, en doorrrrrr.

Noordcambuur

Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2024, 10:31:35
Henk zet deze binnen no time weer buiten de selectie let maar op. Neem je verlies op deze jongen, ontbindt dit contract, schud elkaar de hand, dit werkt niet, was geen gelukkig huwelijk, en doorrrrrr.
gaat niet gebeuren?.

DayDreamer

Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2024, 10:33:21
gaat niet gebeuren?.

Het is wel te hopen, dit door laten etteren heeft een hele negatieve invloed op een selectie waar het al niet heel lekker loopt onderling.

Oud Cambuur

Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2024, 10:38:03
Het is wel te hopen, dit door laten etteren heeft een hele negatieve invloed op een selectie waar het al niet heel lekker loopt onderling.

Moet je maar eens bij de trainingen komen kijken is niks met van der Water aan de hand. Je roepetoetert hier maar wat

Poetser

Afgeketste transfer naar RKC.. Cambuur trok de stekker eruit

anderszchristian

Citaat van: Poetser op september 02, 2024, 09:59:36
Benieuwd naar de reden, wellicht geen vervanger achter de hand van vergelijkbaar niveau?

Huizen

Citaat van: Poetser op september 02, 2024, 09:59:36

RKC moet zich ook afvragen waarom ze van Osch en van der Water willen hebben. Iets teveel carnaval gevierd daar?

Andy King

Citaat van: anderszchristian op september 02, 2024, 10:16:14
Benieuwd naar de reden, wellicht geen vervanger achter de hand van vergelijkbaar niveau?

Zal wel een financieel verhaal zijn.

anderszchristian

Citaat van: Andy King op september 02, 2024, 10:18:36
Zal wel een financieel verhaal zijn.
Lars heeft ze zo gek gekregen een transfersom voor van Osch te betalen, dan moet dat voor Silvester ook wel lukken

anderszchristian

Citaat van: Bussum op september 02, 2024, 10:17:21
RKC moet zich ook afvragen waarom ze van Osch en van der Water willen hebben. Iets teveel carnaval gevierd daar?
En dan alsnog Houwen als eerste doelman gebruiken, die vangt nog geen skippybal

Poetser

En toch denk ik dat met de komst van Diemers ook van der Water beter gaat renderen. Ik verwacht dat hij daardoor minder de bal gaat ophalen en dus meer toekomt aan aanvallen met zijn snelheid.

anderszchristian

Citaat van: Poetser op september 02, 2024, 10:22:10
En toch denk ik dat met de komst van Diemers ook van der Water beter gaat renderen. Ik verwacht dat hij daardoor minder de bal gaat ophalen en dus meer toekomt aan aanvallen met zijn snelheid.
Ik zie die twee juist enorm botsen, Diemers met een hart voor de club die accepteert echt die houding van Silvester niet in het veld.