Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
16 gasten, 1 lid
Voorstopper

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Gasgeve op september 02, 2024, 21:10:12
Alle reacties hier waren dus weer veel te voorbarig over het weigeren van het eerste bod. Tuurlijk ga je hem niet aan RKC verhuren, terwijl hij nog maar een jaar contract hebt. Spel perfect gespeeld door Lambooij dus en nu definitief weg.  :thumbsup

De inhoud van de deal is niet bekend gemaakt dus dit weet je helemaal niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2024, 21:13:31
:_schater

Lambooij was er denk ik klaar mee na Dordrecht. uit vd Water schijnt schijnt na de wedstrijd nog geworsteld te hebben met een deur... de deur won, arm uit de kom.  8P
Eindelijk verkopen we een geblesseerde speler
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Specuveter op september 02, 2024, 21:50:27
serieus?? :_schater

Dat verhaal kwam in de podcast voorbij dat vd Water een tik tegen een deur gaf met zijn schouder en zichzelf blesseerde.
Nou is het niet erg als een speler kwaad is na zo'n wedstrijd, maar als die niet door heeft hoe slecht die zelf speelt dan is er wel een probleem.

Huizen

Zeer ongelukkig huwelijk - en dat is een understatement - maar je bent wel 1 van je in potentie beste voetballers kwijtgeraakt. Balk is een ongeleid projectiel, Pauwels is afwachten en wat hebben we verder? Een paar jonkies op de flank.

Zal wel een Kuwas, Bobson, Manu verhaal worden nu.

Succes in Waalwijk, Silvester!

Bernardo

Citaat van: Bussum op september 02, 2024, 22:46:00
Zeer ongelukkig huwelijk - en dat is een understatement - maar je bent wel 1 van je in potentie beste voetballers kwijtgeraakt. Balk is een ongeleid projectiel, Pauwels is afwachten en wat hebben we verder? Een paar jonkies op de flank.

Zal wel een Kuwas, Bobson, Manu verhaal worden nu.

Succes in Waalwijk, Silvester!

Van der Water is ook een ongeleid projectiel. Vind het niet meer dan logisch dat zs hem hebben laten gaan.

hobbes

Citaat van: Bernardo op september 02, 2024, 22:56:47
Van der Water is ook een ongeleid projectiel. Vind het niet meer dan logisch dat zs hem hebben laten gaan.

Het feit dat hij zichzelf de arm uit de kom heeft geslagen zegt genoeg denk ik.

michello

Echt blij dat ik me niet meer hoef te ergeren aan hem. Zelden zo ge?rgerd aan een speler.
Had een redelijke voorbereiding maar in de competitie 7/10 keer dingen zien doen die onbegrijpelijk waren.

Van der Water gaat de boeken in als grootste flop allertijden.

YellowBlue

_O_
Citaat van: michello op september 03, 2024, 08:00:44
Echt blij dat ik me niet meer hoef te ergeren aan hem. Zelden zo ge?rgerd aan een speler.
Had een redelijke voorbereiding maar in de competitie 7/10 keer dingen zien doen die onbegrijpelijk waren.

Van der Water gaat de boeken is als grootste flop allertijden.

Bernardo

Citaat van: michello op september 03, 2024, 08:00:44

Van der Water gaat de boeken is als grootste flop allertijden.

_O_

Voorstopper

Ik denk dat het voor de sfeer in de groep beter is dat hij weg. Als ik de LC mag geloven is er na Dordrecht wat gebeurt.

Nu kan hij mooi samen met Kramer de boel in Waalwijk verzieken

beam

Van der Water als speler is gelijk aan de meningen van de forumleden. grillig! soms heel goed en soms erg slecht. de een is blij dat hij vertrekt en de ander zou hem willen houden.

Beul B

soms heel goed en soms heel slecht?????

heb ik die goede momenten net gemist denk ik.

De slechtste speler en meest ongemotiveerde speler hier bij cambuur ooit.

Kunnen we dit item op het forum niet definitief sluiten en verwijderen?

janou

Citaat van: Beul B op september 03, 2024, 09:08:49
soms heel goed en soms heel slecht?????

heb ik die goede momenten net gemist denk ik.

De slechtste speler en meest ongemotiveerde speler hier bij cambuur ooit.

Kunnen we dit item op het forum niet definitief sluiten en verwijderen?

Ongemotiveerd slaat nergens op. Maakte wel veel meters. Of je het nou goed vond of niet en of zijn houding je nou wel of niet beviel. Als je ongemotiveerd bent dan sla je je schouder niet uit de kom na een nederlaag tegen Dordrecht.

Tuurlijk hadden wij veel meer verwacht van hem. Maar wel de gevaarlijkste aanvaller tot nu toe dit seizoen. Back van top werd na 20 minuten gewisseld .

Overdrijven is ook een vak.

Stanley

Citaat van: janou op september 03, 2024, 10:30:18
Ongemotiveerd slaat nergens op. Maakte wel veel meters. Of je het nou goed vond of niet en of zijn houding je nou wel of niet beviel. Als je ongemotiveerd bent dan sla je je schouder niet uit de kom na een nederlaag tegen Dordrecht.

Tuurlijk hadden wij veel meer verwacht van hem. Maar wel de gevaarlijkste aanvaller tot nu toe dit seizoen. Back van top werd na 20 minuten gewisseld .

Overdrijven is ook een vak.

Stanley

Beetje nuancering ontbreekt hier regelmatig. ook hier het geval. kijk maar wat filmpjes terug. Janou heeft gelijk