Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Sc Cambuur - SV Excelsior 06-08-2022 18:45

Gestart door weestwel, juli 25, 2022, 08:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Citaat van: sunderland op augustus 06, 2022, 20:31:20
dit is ook achteraf gelul h? .
vind je dit achteraf gelul jij kijkt toch ook naar de wedstrijd.

sunderland

sunderland

Thuis 0-2 tegen exelcior. Gvd. Echt !!!!

sunderland

Triest triest triest en nu stop ik er hier mee voor vandaag

hobbes

Schiet de helft van je kansen erin en je wint

CambuurAmersfoort

Jammer...veel en veel beter dan excelsior. Niet vaak een wedstrijd gezien waarin je zoveel kansen krijgt en niet scoort.
Excelsior echt niks laten zien. Beide kansen eigenlijk voortkomend uit fouten van ons.

Waar de blinde paniek en degratiekandidaat nummer 1 vandaan komen...echt geen idee, maar reken maar dat er slechtere teams zijn dit jaar en reken ook maar dat wij ons nog wel wat gaan versterken.

Punten waren lekker geweest maar geen man overboord.

Bankzitter

Dit is zo'n wedstrijd die je 9 van de 10 keer wint en 1 keer heeft de tegenstander alle mazzel van de wereld.
Niet dat we goed speelden maar wel beter dan Excelcior.

Wat ik voorafgaand aan het seizoen al zei: er wordt bij ons clubje heel veel uit emotie gereageerd maar het is juist belangrijk rustig te blijven als het tegen zit. Gescheld op Booy of het een KKD-elftal noemen gaat ons geen extra punten op leveren.

Iedere wedstrijd het team en Henk 100% steunen wel.  |:)

J.v.G.

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 06, 2022, 20:49:27
Jammer...veel en veel beter dan excelsior. Niet vaak een wedstrijd gezien waarin je zoveel kansen krijgt en niet scoort.
Excelsior echt niks laten zien. Beide kansen eigenlijk voortkomend uit fouten van ons.

Waar de blinde paniek en degratiekandidaat nummer 1 vandaan komen...echt geen idee, maar reken maar dat er slechtere teams zijn dit jaar en reken ook maar dat wij ons nog wel wat gaan versterken.

Helemaal mee eens, 75% bal bezit en 12 kansen die er in moeten maar niet gaan veel al door pech en Excelsior had alle geluk van de wereld. Ik maak me geen zorgen!

Cambuur Groningen

Citaat van: hobbes op augustus 06, 2022, 20:41:01
Schiet de helft van je kansen erin en je wint
met 7-2, wat een kansen in de 2e helft zeg

Bankzitter

Citaat van: J.v.G. op augustus 06, 2022, 20:53:51
Helemaal mee eens, 75% bal bezit en 12 kansen die er in moeten maar niet gaan veel al door pech en Excelsior had alle geluk van de wereld. Ik maak me geen zorgen!

Nou wel een beetje zorgen omdat er onrust kan ontstaan en een team wat zonder enig zelfvertrouwen speelt.Maar daar speelt de steun van supporters dus een grote rol in.

Cambuur Groningen

Tsja? wat Maulun daar bij die corner deed? Bal terugkoppen en 0-1. En dan Paulissen (die ik ongelukkig vond spelen) een niet te missen kans missen een paar minuten later. Over de kansen in de 2e helft: niet meer op 1 hand te tellen en misschien wel niet op 2. De kritikasters hebben echt gelijk voor wat betreft onze buitens, de manier waarop het gelijk bijna gevierd wordt vind ik tenenkrommend (en dat mag ik vinden, het is een forum he). Smit op rechtsbuiten vond ik niet logisch als je hem in de voorbereiding op links zet, maar hij was niet de enige die het moeilijk had. Ik vond Paulissen, Bangura, Maulun en Uldrikis (1e helft weinig bruikbaars) ook niet echt sterk. Waar ik wel blij van werd was de invalbeurt van Bergsma. Werk aan de winkel voor nog een echte buiten en cv, maar dat wisten we al (en sommigen wisten dat zelfs zo goed dat ze er blij van worden dat ze gelijk hebben gekregen).

J.v.G.

Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2022, 20:58:01
Nou wel een beetje zorgen omdat er onrust kan ontstaan en een team wat zonder enig zelfvertrouwen speelt. Maar daar speelt de steun van supporters dus een grote rol in.
Onrust is er vooral bij/door een aantal supporters, die elke gelegenheid aan grijpen om hun gelijk te halen, ik vind het schande dat die gasten zich supporter van Cambuur noemen een grote schande die lui!

D.H.Skolten

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 06, 2022, 20:49:27

Dit is sarcasme mag ik hopen ?

Vlampiep

Het was gewoon ontluisterend slecht. Er mist bij veel spelers een scherpte en concentratie. Er is te veel op de koers van afgelopen  2e seizoenshelft doorgeborduurd en dat laat zich in de voorbereiding en eerste competitiewedstrijd blijken.
Hopelijk komt er nog de nodige versterking waarmee er drastisch kan worden doorgeselecteerd  want een aantal spelers kan het niveau bij lange na niet aan. Dit kun je de spelers dan ook niet kwalijk nemen, maar de TS des te meer. Natuurlijk ontbreekt het ons aan financi?le middelen, maar start wel met een Balk, Sambissa en Bergsma. Hopelijk staat iedereen weer met beide beentjes op de grond en is dit een dure maar misschien ook wel nuttige les geweest voor de komende wedstrijden.

mario

Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2022, 20:52:17
Dit is zo'n wedstrijd die je 9 van de 10 keer wint en 1 keer heeft de tegenstander alle mazzel van de wereld.
Niet dat we goed speelden maar wel beter dan Excelcior.

Wat ik voorafgaand aan het seizoen al zei: er wordt bij ons clubje heel veel uit emotie gereageerd maar het is juist belangrijk rustig te blijven als het tegen zit. Gescheld op Booy of het een KKD-elftal noemen gaat ons geen extra punten op leveren.

Iedere wedstrijd het team en Henk 100% steunen wel.  |:)
Kan wel wezen. Ik heb het grootste respect voor Henk maar in zijn spelopvatting zijn gevaar van buitenspelers essentieel. Dan met Milan en Paulissen kan gewoon niet. De onervarenheid van de cv's en en gebrek aan buitenspelers heeft ons dure punten gekost tegen de gedoodverfde nr 18 aan het eind van het seizoen. Als je met 2 spitsen wilt spelen omdat Milan een uitstekende voorbereiding heeft gehad, speel dan 4-4-2.
Wat een k..'t weekend  ;(