Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Sc Cambuur - SV Excelsior 06-08-2022 18:45

Gestart door weestwel, juli 25, 2022, 08:37:24

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2022, 09:09:33
Het heeft allemaal met een gebrek aan kwaliteit te maken. Het imago vd club is momenteel belangrijker. Unibet, gelul over Cambuur 2.0 en een gouden toekomst.
Ik heb liever een elftal met kwaliteit dat zich handhaaft.

Je denkt dat een slecht elftal goed is voor het imago van de club?

papier

Citaat van: Inferno-058 op augustus 07, 2022, 18:24:03
Vroeg me af of ik in Amsterdam of in Leeuwarden was gisteravond. Wat een jankpubliek hebben we toch met dat fluitconcert op het einde...

Snap ik ook geen snars van. Het resultaat is dan wel zeer teleurstellend maar het team heeft er alles aan gedaan om te winnen. Als je bij zo'n wedstrijd al gaat fluiten dan gaat het nog een lang seizoen worden. Deze wedstrijd was zoveel beter dan die wedstrijden onder Hake of Dijkhuizen.

Specuveter

Mischien zijn we wat (te) verwend geraakt??

hobbes

Citaat van: papier op augustus 08, 2022, 09:22:49
Snap ik ook geen snars van. Het resultaat is dan wel zeer teleurstellend maar het team heeft er alles aan gedaan om te winnen. Als je bij zo'n wedstrijd al gaat fluiten dan gaat het nog een lang seizoen worden. Deze wedstrijd was zoveel beter dan die wedstrijden onder Hake of Dijkhuizen.

Maar dat moet je wel willen zien. Als je glas half leeg is ben je snel geneigd tot fluiten

sunderland

dan blijf jij dus op middenmoter eerste div nivo hangen. Als je zo denkt is het al snel goed. We speelden tegen de zwakste broeder uit de eredivisie en verloren met 0-2. Fluiten doe ik ook niet aan maar even laten merken dat het zo niet goedkomt mag ook wel

wiekie1969

Citaat van: hobbes op augustus 08, 2022, 09:17:42
Je denkt dat een slecht elftal goed is voor het imago van de club?

De randzaken zijn momenteel belangrijker dan de kwaliteit op het veld. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Heb het idee dat de directie kennelijk denkt dat we er met de huidige selectie in zullen blijven. Er is niet doorgeselecteerd. Vind dat er sprake is van gemakzucht, zowel binnen als buiten de club. Het is allemaal veel te lief, ook in het veld. Maar dat is mijn mening.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2022, 10:16:53
De randzaken zijn momenteel belangrijker dan de kwaliteit op het veld. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Heb het idee dat de directie kennelijk denkt dat we er met de huidige selectie in zullen blijven. Er is niet doorgeselecteerd. Vind dat er sprake is van gemakzucht, zowel binnen als buiten de club. Het is allemaal veel te lief, ook in het veld. Maar dat is mijn mening.
daar heb je ook wel gelijk in. Ik heb wel dezelfde mening waar wacht ook nog even af tot half september. Dan kun je alles veel beter overzien en heb je 6 of 7 wedstrijden gespeeld en kan de vlag er weer heel anders voorstaan. Resultaten en beleving gaan vaak samen

papier

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2022, 10:01:32
dan blijf jij dus op middenmoter eerste div nivo hangen. Als je zo denkt is het al snel goed. We speelden tegen de zwakste broeder uit de eredivisie en verloren met 0-2. Fluiten doe ik ook niet aan maar even laten merken dat het zo niet goedkomt mag ook wel

Wat een onzin. Ik kijk graag naar de dingen die goed gaan, maar dat betekent niet dat het niet beter kan. En ja ik zie liever een leuke wedstrijd met aanvallend voetbal (xg 3.5) dan een saaie 1-0 met een xg van 0.3. Omdat ik er van overtuigd ben dat je op een positieve manier verder kan komen. Maar dat zullen een aantal teletekstsupporters hier wel niet snappen.

moodygrunn

_O_
In Henk en Sandor we trust

justremco

Citaat van: papier op augustus 08, 2022, 10:26:34
Wat een onzin. Ik kijk graag naar de dingen die goed gaan, maar dat betekent niet dat het niet beter kan. En ja ik zie liever een leuke wedstrijd met aanvallend voetbal (xg 3.5) dan een saaie 1-0 met een xg van 0.3. Omdat ik er van overtuigd ben dat je op een positieve manier verder kan komen. Maar dat zullen een aantal teletekstsupporters hier wel niet snappen.

Ik normaal ook maar dit seizoen moeten we er hoe dan ook in blijven, in dat opzicht is het gewoon het belangrijkste seizoen ooit. En als je dan thuis verliest van verreweg de zwakste ploeg van de hele competitie dan word t er allemaal niet gemakkelijker op. De komende 5 wedstrijden worden veel moeilijker om punten te gaan halen

papier

Citaat van: justremco op augustus 08, 2022, 12:20:06
Ik normaal ook maar dit seizoen moeten we er hoe dan ook in blijven, in dat opzicht is het gewoon het belangrijkste seizoen ooit. En als je dan thuis verliest van verreweg de zwakste ploeg van de hele competitie dan word t er allemaal niet gemakkelijker op. De komende 5 wedstrijden worden veel moeilijker om punten te gaan halen

Ik baal ook ontzettend hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar als we 0 kansen hadden gehad, lekker wachten op Excelsior en met 0-0 naar huis gaan was dit forum ook (terecht) te klein geweest. Laten we eerst nog maar die wedstrijden afwachten en de transferperiode, want dat er nog wat bij moet voorin dat lijkt me wel helder.

De Gast

Ze hebben er alles aan gedaan en de meest fantastische kansen om zeep geholpen. In mijn beleving een weerspiegeling van de gang van zaken deze zomer en de laatste 3/4 jaar en niet van een elftal dat lekker op de rit staat.