Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Sc Cambuur - SV Excelsior 06-08-2022 18:45

Gestart door weestwel, juli 25, 2022, 08:37:24

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2022, 17:25:31
Gisteren was qua uitslag niet goed, maar het spel was wel heel behoorlijk. Veel kansen gecre?erd bv. Ik zou het zorgwekkender vinden als we kansloos eraf waren gegaan

1e helft was toch niet best of wel en er werd niet ingegrepen, allemaal veel
te lief lui mogen elkaar ook wel eens aanpakken toch.
was 1 aanval toen gaf paulissen een veel te harde bal op bangura
en die geeft em in het terug lopen een high five man man daar ja
ik echt niet tegen

De Gast

Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2022, 17:25:31
Gisteren was qua uitslag niet goed, maar het spel was wel heel behoorlijk. Veel kansen gecre?erd bv. Ik zou het zorgwekkender vinden als we kansloos eraf waren gegaan

Die kansen werden gecreeerd nadat de boel maar weer werd omgegooid. Zoals we bijna al 3/4 jaar doen. Eind vorige competitie hadden we nog een opleving maar die ingeslagen weg gaat Henk niet volgen.
Kortom maar weer terug naar de tekentafel, Milan Smit eruit, Paulissen zal wel weer worden geslachtofferd, komend weekend staan er plots wel buitenspelers en dan zul je zien dat we er niet aan te pas komen tegen een veel beter Utrecht. Jammer, maar zo zal het wel gaan.

EdsjeSCC

Citaat van: De Gast op augustus 07, 2022, 17:59:40
Die kansen werden gecreeerd nadat de boel maar weer werd omgegooid. Zoals we bijna al 3/4 jaar doen. Eind vorige competitie hadden we nog een opleving maar die ingeslagen weg gaat Henk niet volgen.
Kortom maar weer terug naar de tekentafel, Milan Smit eruit, Paulissen zal wel weer worden geslachtofferd, komend weekend staan er plots wel buitenspelers en dan zul je zien dat we er niet aan te pas komen tegen een veel beter Utrecht. Jammer, maar zo zal het wel gaan.

Eerste helft ook al een paar beste kansen. Paulissen had hem zeker moeten maken en Jacobs had ook wel anders gekund

Inferno-058

Vroeg me af of ik in Amsterdam of in Leeuwarden was gisteravond. Wat een jankpubliek hebben we toch met dat fluitconcert op het einde...

Jandehulk

Citaat van: Inferno-058 op augustus 07, 2022, 18:24:03
Vroeg me af of ik in Amsterdam of in Leeuwarden was gisteravond. Wat een jankpubliek hebben we toch met dat fluitconcert op het einde...
ow jij liep de polonaise zeker ?..

Noordcambuur

Inferno-058

okkele

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2022, 18:49:22
haha geweldig je hebt van die mensen?..
je staat ook naast jan zeker op noord.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

jullie analyseren dr maar een end op los, feiten liegen niet.
alsof hier allemaal marciano vinkjes zitten man.
75% balbezit, 30 kansen, 10 uitgespeelde kansen (aldus h de jong) maar er gaat niet 1 in.....als je negatief ingesteld bent zeg je "seizoen is voorbij", positief ingesteld zeg je "ik hoop dat we iedere wedstrijd deze statistieken hebben !
helaas hebben we een lastig programma dus dit gejank blijft hier voorlopig nog wel.

Jandehulk

Citaat van: okkele op augustus 07, 2022, 21:33:21
jullie analyseren dr maar een end op los, feiten liegen niet.
alsof hier allemaal marciano vinkjes zitten man.
75% balbezit, 30 kansen, 10 uitgespeelde kansen (aldus h de jong) maar er gaat niet 1 in.....als je negatief ingesteld bent zeg je "seizoen is voorbij", positief ingesteld zeg je "ik hoop dat we iedere wedstrijd deze statistieken hebben !
helaas hebben we een lastig programma dus dit gejank blijft hier voorlopig nog wel.
leuk hoor, al die "feiten"...ik heb liever punten !!..

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op augustus 07, 2022, 17:27:38
dat was al bekend.
Dus jij bent tevreden met hoe we het hebben gedaan? Stop eerst maar eens met liegen tegen jezelf. Dus volgens jou hebben we dus ook geen versterkingen nodig als het zo positief was?

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2022, 23:09:04
Dus jij bent tevreden met hoe we het hebben gedaan? Stop eerst maar eens met liegen tegen jezelf. Dus volgens jou hebben we dus ook geen versterkingen nodig als het zo positief was?
Dus jij bent tevreden met hoe we het hebben gedaan? waar baseer je dit op?
Dus volgens jou hebben we dus ook geen versterkingen nodig als het zo positief was? waar baseer je dit op?

hoe kan je nou tevreden zijn met een onterechte uitslag?
dat de selectie niet op tijd klaar is?

ik zeg ook ZEKER nergens dat er geen versterkingen nodig zijn!
je cre?ert gewoon een discussie gebaseerd op niks om maar in de negatieve sfeer te kunnen blijven.
het is niet anders dan alle andere seizoenen waar een club als cambuur als laatste aan de beurt is om de selectie af te ronden.

wiekie1969

Citaat van: Inferno-058 op augustus 07, 2022, 18:24:03

Het is allemaal veel te lief. Stonden mensen te juichen toen we een corner kregen bij de stand 0-2. In de jaren 80 was deze wedstrijd gestaakt. Was de harde kern het veld opgelopen. Zo ging dat vroeger. Het huidige elftal heeft nul uitstraling en mist leiders. Niemand scheld elkaar verrot. Heel jammer.

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2022, 09:05:14
Het is allemaal veel te lief. Stonden mensen te juichen toen we een corner kregen bij de stand 0-2. In de jaren 80 was deze wedstrijd gestaakt. Was de harde kern het veld opgelopen. Zo ging dat vroeger. Het huidige elftal heeft nul uitstraling en mist leiders. Niemand scheld elkaar verrot. Heel jammer.

Op basis daarvan zou je een Letschert dus wel kunnen gebruiken.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op augustus 07, 2022, 17:59:40

Het heeft allemaal met een gebrek aan kwaliteit te maken. Het imago vd club is momenteel belangrijker. Unibet, gelul over Cambuur 2.0 en een gouden toekomst.
Ik heb liever een elftal met kwaliteit dat zich handhaaft.