Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Sc Cambuur - SV Excelsior 06-08-2022 18:45

Gestart door weestwel, juli 25, 2022, 08:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 22:12:52
nee ik hoef geen cursus kerel.
En gelijk heb ik gekregen lees mijn eerdere berichten na.
Maar bij jou komt het hard maar bij mij niet omdat ik dit al zien aankomen.
Maar nogmaals we zullen het zien volgende week weer nieuwe ronde.
Fijne avond ik neem er nog ??n  :proost
smakelijk kerel..laat ze maar lullen juh, straks janken als het te laat is..

wiekie1969

Volledig falende ts vanavond met een belachelijke begin opstelling. Is dat Excelsior in de voorbereiding wel bekeken??? Milan Smit op rechts zetten die de hele voorbereiding op de linkerkant stond. Paulissen linksbuiten. Ongelooflijk. Achterin Tol en Smand met niveau kkd. Als we hier al van verliezen dan weet je genoeg. Hele club moet nu eens wakker worden want dit gaat oppe hasses verkeerd.

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 06, 2022, 22:18:39
zo zit het kerel |:)

sunderland

Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.

Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.

Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.

Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.

Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
daar hewwe de recht prater wat krom is. Over de mannetjes die zeggen dat we geen kansen zouden krijgen, nou waar staat dat dan?

Cambuur Groningen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 22:19:56
fijne avond komt hard aan h?.

Je snapt zijn punt gewoon niet Noord.. Lees even wat hij zegt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mugel

Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 21:09:01
Kan wel wezen. Ik heb het grootste respect voor Henk maar in zijn spelopvatting zijn gevaar van buitenspelers essentieel. Dan met Milan en Paulissen kan gewoon niet. De onervarenheid van de cv's en en gebrek aan buitenspelers heeft ons dure punten gekost tegen de gedoodverfde nr 18 aan het eind van het seizoen. Als je met 2 spitsen wilt spelen omdat Milan een uitstekende voorbereiding heeft gehad, speel dan 4-4-2.
Wat een k..'t weekend  ;(

Met name de eerste helft was het in veel gevallen al een soort van 4-4-2. Met iets teruggetrokken buitenspelers Smit en Paulissen, en Jacobs vaak als eindstation naast Drikus. Een simpele aanpassing was dan geweest om Milan en Jamie om te wisselen. Jamie mistte veel, waarvan ik dacht wat als Milan daar stond. Maar met 4-3-3 zoals het bedoeld is heb je toch echte buitenspelers nodig. Die hebben we niet, of nog niet fit, of in het geval Sambissa kennelijk elke keer gepasseerd. Tweede helft ander verhaal en met uiteindelijk 3-3-4 had er wel meer ingezeten als de kansen werden benut.
Wat me verder opviel is dat rechts- en linksbuiten helemaal niet wisselden van plek. Normaal gesproken wel een veelgebruikte methode om tegenstander te verrassen.
Bangura oogde wel heel vermoeid het laatste half uur.   

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2022, 22:22:49
Je snapt zijn punt gewoon niet Noord.. Lees even wat hij zegt.
jaaa heb ik gedaan wat wil je er mee zeggen.

mario

Citaat van: mugel op augustus 06, 2022, 22:22:55
Met name de eerste helft was het in veel gevallen al een soort van 4-4-2. Met iets teruggetrokken buitenspelers Smit en Paulissen, en Jacobs vaak als eindstation naast Drikus. Een simpele aanpassing was dan geweest om Milan en Jamie om te wisselen. Jamie mistte veel, waarvan ik dacht wat als Milan daar stond. Maar met 4-3-3 zoals het bedoeld is heb je toch echte buitenspelers nodig. Die hebben we niet, of nog niet fit, of in het geval Sambissa kennelijk elke keer gepasseerd. Tweede helft ander verhaal en met uiteindelijk 3-3-4 had er wel meer ingezeten als de kansen werden benut.
Wat me verder opviel is dat rechts- en linksbuiten helemaal niet wisselden van plek. Normaal gesproken wel een veelgebruikte methode om tegenstander te verrassen.
Bangura oogde wel heel vermoeid het laatste half uur.
Gezien het moeizame spel de 1e helft was er geen enkele reden om van plek te wisselen. Waar ik me toch het meest over verbaas is dat er zonder buitenspelers is gestart terwijl deze er toch waren met Balk en Sambissa. Het spelletje van Henk kan niet zonder buitespelers. Heeft Henk hier zijn hand overspeelt?

D.H.Skolten

Citaat van: Jandehulk op augustus 06, 2022, 22:18:39
Ja,dat nep positieve gedoe hier word ik ook een beetje ziek van. We stellen momenteel geen reet voor en gaan stijf onderaan eindigen op deze manier. Maar ja, als je dat zegt dan " hoor je er niet meer bij", word je voor dkv'er uitgemaakt  en proberen sommigen je zelfs te cancellen. Een beetje realiteit is vaak ver te zoeken hier.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 06, 2022, 22:34:15
Ja,dat nep positieve gedoe hier word ik ook een beetje ziek van. We stellen momenteel geen reet voor en gaan stijf onderaan eindigen op deze manier. Maar ja, als je dat zegt dan " hoor je er niet meer bij", word je voor dkv'er uitgemaakt  en proberen sommigen je zelfs te cancellen. Een beetje realiteit is vaak ver te zoeken hier.
En als je positief bent krijg je de dikke vinger? gezellig hier.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 22:25:31
jaaa heb ik gedaan wat wil je er mee zeggen.

Ben vooral benieuwd wat jij denkt wat hij er mee wil zeggen..

:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2022, 22:41:28
Ben vooral benieuwd wat jij denkt wat hij er mee wil zeggen..

:proost
ik ook wel, maar vrees dat we wat langs elkaar heen emoticonnen :D

Noordcambuur