Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

FC Utrecht - SC Cambuur

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 06, 2022, 23:47:46

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Gewoon vol gas achter de spelers staan en kritiek mag je altijd hebben als supporter. Afbranden, uitfluiten heb ik een stuk minder mee.

Gelukkig is het tij door de pot gisteren redelijk gekeerd!  |:)

sunderland

Citaat van: KlinkHamer op augustus 14, 2022, 12:18:24
Twitter is voor roeptoeters, hoe gekker hoe beter, voor narcisten die in het echte leven, vul het zelf verder maar in.
idd ik heb daar ook geen woorden voor. Vind Twitter ook vreselijk. Ik heb het niet en wil het ook nooit hebben

Eewal

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2022, 15:20:22
idd ik heb daar ook geen woorden voor. Vind Twitter ook vreselijk. Ik heb het niet en wil het ook nooit hebben
Cambuur online is precies hetzelfde. Hier wordt steeds geroepen dat die Noor aan de tiramisu zit in vd Valk, belachelijk  :devil

Montana

Citaat van: Eewal op augustus 14, 2022, 16:14:46
Cambuur online is precies hetzelfde. Hier wordt steeds geroepen dat die Noor aan de tiramisu zit in vd Valk, belachelijk  :devil

Ja, echt debiel terwijl we allemaal weten dat hij niet van toetjes houdt.

PePe

Vandaag een plaats gestegen, van 13e naar 12e.

Montana

Citaat van: PePe op augustus 14, 2022, 16:34:08
Vandaag een plaats gestegen, van 13e naar 12e.

:0= WE GAAN EUROPA IN!!!

Destroyer

Van afbranden tot in de hemel prijzen! I love CO  |:) :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Destroyer op augustus 14, 2022, 17:35:19
Van afbranden tot in de hemel prijzen! I love CO  |:) :_schater

balt wel mee vorige week over heerste teleurstelling en terecht nu blij met
een punt ook terecht toch

Chipke

Ben blij dat de stemming hier ook positief omgeslagen is. Laten we dat zo houden. Een goeie pot op de mat gelegd tegen een subtopper met 2,5 keer de begroting van ons SCC, terwijl we nog niet compleet zijn. En Excelsior-thuis ontzettend veel pech gehad. Inmiddels hebben we ook een ietwat beter beeld van de concurrentie en daar hoeven we ons ook niet voor te verschuilen.. Vanmiddag even in Volendam geweest. Die ploeg heeft de zaakjes in verdedigend opzicht nog lang niet op de rit. Zorgwekkend. Dan hebben wij het toch een stuk beter voor elkaar met Tol en Bergsma. Gister even een onwennig begin van Bergsma, maar na de drinkpauze op geen fout meer kunnen betrappen. Ook Emmen en RKC hebben mij gisteren niet kunnen overtuigen. Over Groningen nog niet gesproken. Wil niet zeggen dat die gaan degraderen, maar daar hoeven wij niet voor onder te doen. En dan heb je nog Go Ahead  en een Excelsior wat tegen Vitesse weer niet had te klagen over geluk. Plus een Fortuna wat natuurlijk twee sterke tegenstanders heeft gehad, maar die moeten het ook nog maar even doen..

Tanjajeah

PSV dit seizoen in de Eredivisie: 4,8 xG - 9 goals

Cambuur dit seizoen in de Eredivisie: 4,8 xG - 0 goals

Mike SCC

Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2022, 19:30:56

Kwaliteit... en een beetje mazzel. Anders kan ik dat niet uitleggen

hobbes

Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2022, 19:30:56

Vorig seizoen waren de xG veel lager en scoorde we meer. Blijft een raar fenomeen.

okkele

Citaat van: Chipke op augustus 14, 2022, 18:29:29
Ben blij dat de stemming hier ook positief omgeslagen is.
de stemming is hier niet omgeslagen , gruppo negativo heeft even geen podium na de goeie wedstrijd in utrecht.
komt wel weer hoor.
na de 2-0 in sittard mag de halve selectie weer niet de veters knopen van sandor.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Chipke op augustus 14, 2022, 18:29:29
Laten we dat zo houden. Een goeie pot op de mat gelegd tegen een subtopper met 2,5 keer de begroting van ons SCC, terwijl we nog niet compleet zijn. En Excelsior-thuis ontzettend veel pech gehad. Inmiddels hebben we ook een ietwat beter beeld van de concurrentie en daar hoeven we ons ook niet voor te verschuilen.. Vanmiddag even in Volendam geweest. Die ploeg heeft de zaakjes in verdedigend opzicht nog lang niet op de rit. Zorgwekkend. Dan hebben wij het toch een stuk beter voor elkaar met Tol en Bergsma. Gister even een onwennig begin van Bergsma, maar na de drinkpauze op geen fout meer kunnen betrappen. Ook Emmen en RKC hebben mij gisteren niet kunnen overtuigen. Over Groningen nog niet gesproken. Wil niet zeggen dat die gaan degraderen, maar daar hoeven wij niet voor onder te doen. En dan heb je nog Go Ahead  en een Excelsior wat tegen Vitesse weer niet had te klagen over geluk. Plus een Fortuna wat natuurlijk twee sterke tegenstanders heeft gehad, maar die moeten het ook nog maar even doen..
hier is niks tegen in te brengen.
je hebt helemaal gelijk.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Trainer

Klopt helemaal, alles bij elkaar denk ik dat ajax, psv, fnoord, az en Twente een maatje te groot zijn. De rest is wel redelijk vergelijkbaar, daar kun je eens tegen verliezen wat niet hoeft ( a la Excelsior) maar kunnen dus ook genoeg punten tegen gepakt worden!