Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Felix Mambimbi

Gestart door Tanjajeah, augustus 31, 2022, 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Mambimbi maakte al zijn opwachting in de Champions en Europa League voor Young Boys en heeft al ruim honderd wedstrijden achter zijn naam staan op het hoogste niveau in Zwitserland (veertien doelpunten en veertien assists). Daarnaast is hij Zwitsers jeugdinternational.

R058

Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2023, 15:42:31
Bij zijn eerste basisplaats na een paar minute gewisseld omdat Hoedemakers rood pakte... daarna geen kansen meer gekregen.
Maakt dan blijkbaar op de training een slechte indruk. Kan me haast niet voorstellen dat hij slechter is dan Balk. In de minuten die ik hem heb gezien vond ik hem qua techniek in ieder geval beter lijken.

EdsjeSCC

Ik vond hem afgelopen week eigenlijk goed trainen, maar misschien een momentopname.
Kan nooit slechter dan die huilebalk lijkt mij maar goed

oost

Ik vind persoonlijk dat hij veel te weinig kansen heeft gekregen. Hoevaak heeft hij nu 90 min gespeeld of laat staan meerdere wedstrijden achterelkaar? Als je bij een Zwitserse top club zoveel duels gespeeld hebt en aardige statistieken kan overleggen waarom zou die het niet bij ons kunnen? Je zou om te kunnen beginnen zown jonge gewoon het vertrouwen geven. Verginia mag fout op fout maken maar hij krijgt daar niet eens de kans voor. Breij balk en water bakken er toch ook niks van. Ik geloof er niks van dat hij zoveel slechter

denistel

om een goed draaiend cambuur is het makkelijker aanpassen dan nu.

Ultee kiest voor kerels en harde werkers nou voorlopig leverd dat niks op

papier

Citaat van: denistel op januari 23, 2023, 18:05:30
om een goed draaiend cambuur is het makkelijker aanpassen dan nu.

Ultee kiest voor kerels en harde werkers nou voorlopig leverd dat niks op

Niet alleen Ultee, ook onder de mannen hierover hoefde Felix niet op veel minuten te wachten.

denistel

Citaat van: papier op januari 24, 2023, 19:55:21
Niet alleen Ultee, ook onder de mannen hierover hoefde Felix niet op veel minuten te wachten.

stond zelfs basis of viel in komt totaal niet in de plannen van Ultee voor,

Treb

Citaat van: denistel op januari 24, 2023, 22:50:46

Sambissa.. Mambimi.. je zou er haast iets van denken.

weestwel

Citaat van: oost op januari 23, 2023, 17:53:59
Ik vind persoonlijk dat hij veel te weinig kansen heeft gekregen. Hoevaak heeft hij nu 90 min gespeeld of laat staan meerdere wedstrijden achterelkaar? Als je bij een Zwitserse top club zoveel duels gespeeld hebt en aardige statistieken kan overleggen waarom zou die het niet bij ons kunnen? Je zou om te kunnen beginnen zown jonge gewoon het vertrouwen geven. Verginia mag fout op fout maken maar hij krijgt daar niet eens de kans voor. Breij balk en water bakken er toch ook niks van. Ik geloof er niks van dat hij zoveel slechter

Haha...Zwitserse topclub is ongeveer niveautje  top kkd.

hobbes

Citaat van: weestwel op januari 25, 2023, 04:01:01

Top Kkd voetbalt beter dan ons op het moment

papier

Citaat van: denistel op januari 24, 2023, 22:50:46

Je hebt gelijk. Anderzijds zie ik dat hij (op transfermarkt staat dat althans) afwezig was met een onbekende blessure, ofwel hij had hem niet eens op kunnen stellen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: weestwel op januari 25, 2023, 04:01:01

Dat is ook nogal overdreven :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Staat in de belangstelling van een Zwitserse club?

CambuurAmersfoort

Mag dit seizoen toch niet meer ergens anders heen omdat ie al bij 2 clubs heeft gespeeld dit seizoen.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2023, 21:00:28
Staat in de belangstelling van een Zwitserse club?

Hij wordt gehuurd, Cambuur kan hem niet verkopen. En kan tot 1 juli nergens spelen.