Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Bernardo op mei 23, 2023, 12:36:28
Tot frustratie van Ultee, die Alflen graag wilde behouden.

And so it begins  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op mei 23, 2023, 13:12:56
And so it begins  :devil
De weg vrij om HdJ terug te laten keren als assistent/technisch manager?

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2023, 13:44:59

Je moet hem niet terug halen als assistent, dat gaat niet werken.

sunderland

henk als assistent van ultee is het zelfde als supporter zijn van Dkv en Cambuur of Rangers en Celtic

sunderland

compleet andere visie op voetbal

papier

Citaat van: Bernardo op mei 23, 2023, 12:36:28
Assistent-trainer Rob Alflen vertrekt na dit seizoen bij SC Cambuur. Het is de tweede assistent van trainer Sjors Ultee waarvan het contract niet verlengd wordt.

Toen Ultee in november gepresenteerd werd als nieuwe trainer van Cambuur, werd al snel duidelijk dat Alflen in zijn schaduw mee zou komen. Beide werkten al eerder samen, onder andere bij Fortuna Sittard.

Waar Ultee een contract voor anderhalf jaar tekende, kreeg Alflen een contract tot en met het einde van dit seizoen. Daarover heeft de club nu besloten om dat niet te verlengen. Tot frustratie van Ultee, die Alflen graag wilde behouden.

Niet alleen Alflen had wat Ultee betreft in de technische staf kunnen blijven. Ook Pascal Bosschaart had wat de trainer betreft aan mogen blijven. Zijn aflopende contract wordt ook niet verlengd, werd eind maart bekend.

OF.

Begin van het einde voor Ultee, als je op deze manier word tegenwerkt.  Zondag Ultee ook maar uitzwaaien.

Dat weet ik niet, het argument voor het aantrekken van ALflen was dat de twee heren met elkaar kunnen 'lezen en schrijven'. Dat was nodig om directe te kunnen presteren (LOL). Volgens mij duidelijk dat dat niet heeft gewerkt. Wegwezen dus. En past ook niet bij hoe we de club inrichten, juist iemand uit de jeugd moet je tzt door laten schuiven. Om te voorkomen dat die ook weer worden opgehaald door AZ oid.

michello

Ik heb geen idee hoe de situatie met Henk momenteel is, maar als hij 1/3 dagen in de week weer voorzichtig wil beginnen dan zal dat toch als assistent moeten zijn lijkt me.

Als ik Ard zo hoor is alles al rond wat betreft de invulling. We zullen het snel weten.

papier

Henk moeten we lekker met rust laten. Van harte welkom om ons te bezoeken maar ga alsjeblieft niets aan hem vragen/druk op hem leggen.

Bernardo

Citaat van: michello op mei 23, 2023, 14:29:44
Ik heb geen idee hoe de situatie met Henk momenteel is, maar als hij 1/3 dagen in de week weer voorzichtig wil beginnen dan zal dat toch als assistent moeten zijn lijkt me.

Als ik Ard zo hoor is alles al rond wat betreft de invulling. We zullen het snel weten.

Waar is een reactie van Ard dan? Nergens kunnen vinden.

michello

Citaat van: Bernardo op mei 23, 2023, 15:13:44
Waar is een reactie van Ard dan? Nergens kunnen vinden.

Wij zijn de staf op dit moment aan het invullen. Over niet al te lange tijd komen we daarmee naar buiten. Ik ga geen individuen uitlichten, omdat we het hele plaatje willen invullen."

Huizen

Ik vind de hetze richting Ultee wel wat overdreven eerlijk gezegd. De resultaten zijn natuurlijk drama, maar met een compleet ander team wil ik nog weleens zien hoe goed/slecht hij het doet. Seizoen dit weekend heel snel afsluiten en met frisse moed richting volgend seizoen.

poelie-lwd

Citaat van: Bussum op mei 23, 2023, 15:36:54
Ik vind de hetze richting Ultee wel wat overdreven eerlijk gezegd. De resultaten zijn natuurlijk drama, maar met een compleet ander team wil ik nog weleens zien hoe goed/slecht hij het doet. Seizoen dit weekend heel snel afsluiten en met frisse moed richting volgend seizoen.

Absoluut. Maar zonder Sjors.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Citaat van: Bussum op mei 23, 2023, 15:36:54

Dat denk ik ook maar als ik voor mijzelf spreek zit ik mbt Cambuur in een zeer negatieve spiraal!

De Gast

Het aanstellen van Alflen was natuurlijk ook al een aanfluiting. Wat hadden immers al een volle bank.
Maarja het is natuurlijk wel belangrijk dat iemand kon herkennen met wat voor humeur Sjors op de club komt.
Nu zal iemand anders dat moeten leren. Moet te doen zijn.

okkele

Van harte sjors.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.