Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 23, 2023, 15:46:45
Absoluut. Maar zonder Sjors.
dacht dat Sjors dien maat was :D

piene hassus

Citaat van: papier op mei 23, 2023, 14:32:48
Henk moeten we lekker met rust laten. Van harte welkom om ons te bezoeken maar ga alsjeblieft niets aan hem vragen/druk op hem leggen.
zeer met eens

grijskijker

Citaat van: michello op mei 23, 2023, 14:29:44
Ik heb geen idee hoe de situatie met Henk momenteel is, maar als hij 1/3 dagen in de week weer voorzichtig wil beginnen dan zal dat toch als assistent moeten zijn lijkt me.

Als ik Ard zo hoor is alles al rond wat betreft de invulling. We zullen het snel weten.
Steeds beter nog een paar maand en hij is weer de oude, heb dit van iemand die hem in Drachten sprak dit weekend.
Citaat van: papier op mei 23, 2023, 14:32:48
Henk moeten we lekker met rust laten. Van harte welkom om ons te bezoeken maar ga alsjeblieft niets aan hem vragen/druk op hem leggen.
Omdat? Hij wil weer aan de gang zei hij....

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2023, 17:39:15
Steeds beter nog een paar maand en hij is weer de oude, heb dit van iemand die hem in Drachten sprak dit weekend. Omdat? Hij wil weer aan de gang zei hij....
henk is zeeer welkom. Als ie kan gaat ie ook denk ik, dan niet als assistent van.. . Dat zijn 2 tegenpolen op voetbalgebied.

grijskijker

Citaat van: sunderland op mei 23, 2023, 17:46:53
henk is zeeer welkom. Als ie kan gaat ie ook denk ik, dan niet als assistent van.. . Dat zijn 2 tegenpolen op voetbalgebied.
Assistent van een nieuwe trainer en in de drukke periodes assistent van Reijnen. Misschien met de scouting bemoeien... Als assistent werkt hij lekker in de luwte, niet steeds voor de camera's moeten e.d. en dit kan ook een paar dagen in de week.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2023, 17:53:26
Assistent van een nieuwe trainer en in de drukke periodes assistent van Reijnen. Misschien met de scouting bemoeien... Als assistent werkt hij lekker in de luwte, niet steeds voor de camera's moeten e.d. en dit kan ook een paar dagen in de week.
wat jij omschrijft zou perfect zijn

De Gast

?n assistent trainer ?n assistent td en iets met scouting? Lijkt me nogal druk.
Ik zie hem hier niet meer het veld op gaan, eerder iets met scouting.

grijskijker

Citaat van: De Gast op mei 23, 2023, 18:50:47
?n assistent trainer ?n assistent td en iets met scouting? Lijkt me nogal druk.
Ik zie hem hier niet meer het veld op gaan, eerder iets met scouting.
Niet alles tegelijkertijd natuurlijk, als hij het ene doet laat hij het andere voor wat het is.. En de drukke periodes van een TD zijn de winter en zomerstop dan doet een assistent van een hoofdtrainer niet veel. En scouten is vaak meer delegeren en beelden bekijken en misschien een buitenland tripje(met Diana) wat mij geen straf lijkt..

nee,wel?

Citaat van: thankyou op mei 23, 2023, 11:50:36
w:)
Jij hebt een glazenbol zeker ?

nee dat niet maar zo zijn er in het verleden wel meer clubs geweest die op deze marnier hoopten hun trainer te lozen zo van die assistent weg en dan maar hopen dat de trainer ook zegt van dan ga ik ook.....echter die opzet mislukt ook wel eens wat de werksfeer en verstandhoudingen dan ook vaak niet ten goede komen.

nee,wel?

henk at ie dat wil mooi naar zweden en denemarken sture om te scouten

Teun Seun

Citaat van: sunderland op mei 23, 2023, 18:42:28
wat jij omschrijft zou perfect zijn
Ik dacht dat Henk ook de man was die juist niet doorselecteerde... Prima boegbeeld voor de club maar denk dat er ook een degelijk plan moet zijn voor de club zonder Henk..
Hij is echt wel welkom maar we moeten ook zonder hem gewoon een visie en beleid hebben

Dokkumer

Citaat van: Teun Seun op mei 23, 2023, 20:25:53
Ik dacht dat Henk ook de man was die juist niet doorselecteerde... Prima boegbeeld voor de club maar denk dat er ook een degelijk plan moet zijn voor de club zonder Henk..
Hij is echt wel welkom maar we moeten ook zonder hem gewoon een visie en beleid hebben
Vergeten we voor het gemak niet dat tijdens de eerste mogrlijkheid tot doorselecteren Henk nog niet helemaal and running was?
De echte, dat lees je :devil

sunderland

Citaat van: nee,wel? op mei 23, 2023, 20:15:47
nee dat niet maar zo zijn er in het verleden wel meer clubs geweest die op deze marnier hoopten hun trainer te lozen zo van die assistent weg en dan maar hopen dat de trainer ook zegt van dan ga ik ook.....echter die opzet mislukt ook wel eens wat de werksfeer en verstandhoudingen dan ook vaak niet ten goede komen.
die verstandhoudingen zijn nu ook al op een dieptepunt. Daar zal dan niks aan veranderen

sunderland

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2023, 21:33:59
Vergeten we voor het gemak niet dat tijdens de eerste mogrlijkheid tot doorselecteren Henk nog niet helemaal and running was?
dat was ook zeker zo. Hij wou het wel maar had niet het vermogen toen