Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 1 lid
zeewolde

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Citaat van: papier op oktober 03, 2023, 08:11:51
Heb jij het vertrouwen in dat Bergsma het beter gaat doen? Sommige aspecten wel, maar ook zeker aspecten niet. Met onze huidige CV's kun je op die manier om de twee wedstrijden blijven wisselen. Echt een gebrek aan kwaliteit.
Nou, wat het is: Bergsma, zo weten we allemaal, is voetballend onze beste CV. Maar waar de verwijten nu liggen bij onze CV's, is dat ze niet mannelijk genoeg verdedigen (mag je dat nog zo noemen anno '23?). Dus dat ze te lief zijn en in de duels te slap.
En aangezien dat juist datgene is wat er bij Bergsma aan schort, is het niet heel logisch om Bergsma nu op te stellen als signaal naar de andere CV's.

Maar zoals inmiddels wel genoemd: ik zou uberhaupt met Bergsma spelen. En dan moet je een Tol, Smand of de Koe die ernaast speelt maar een hele eenvoudige opdracht geven: man dekken en van je af bijten. Bergsma is onze vrije man centraal. Dan cre?er je duidelijkheid, kan iemand zich richten op een taak en dan na 4-5 wedstrijden dan geef je de 2de CV wat meer taken/ vrijheid aan de bal.

papier

Citaat van: SCC op oktober 03, 2023, 11:02:04
Nou, wat het is: Bergsma, zo weten we allemaal, is voetballend onze beste CV. Maar waar de verwijten nu liggen bij onze CV's, is dat ze niet mannelijk genoeg verdedigen (mag je dat nog zo noemen anno '23?). Dus dat ze te lief zijn en in de duels te slap.
En aangezien dat juist datgene is wat er bij Bergsma aan schort, is het niet heel logisch om Bergsma nu op te stellen als signaal naar de andere CV's.

Maar zoals inmiddels wel genoemd: ik zou uberhaupt met Bergsma spelen. En dan moet je een Tol, Smand of de Koe die ernaast speelt maar een hele eenvoudige opdracht geven: man dekken en van je af bijten. Bergsma is onze vrije man centraal. Dan cre?er je duidelijkheid, kan iemand zich richten op een taak en dan na 4-5 wedstrijden dan geef je de 2de CV wat meer taken/ vrijheid aan de bal.

Bergsma voor Tol lijkt me ook een no-brainer.

denistel

Citaat van: michello op oktober 03, 2023, 10:47:56
Andor durft zich niet uit te spreken. Maar nog een paar weken geduld. We weten allemaal welke kant het op gaat, zeker nu Henk niet is vertrokken naar Brabant.

Sjors heeft zijn kans eigenlijk al gehad, vorig seizoen had ie het moeten doen, hij heeft nu het materiaal niet en is het te laat.

Ik voorspel dat de directie straks doet wat iedereen wil en wat voor hen de makkelijkste weg is. Anders krijg je in de winterstop nog meer gespeculeer omtrent het trainerschap. Bij uitblijven van goede resultaten is het ook nog eens te verantwoorden.

Reactie Ultee zal ook te raden zijn.

denk dat ze ultee niet aan de kant zetten hoor

De Gast

Vrijdag verliezen betekent gewoon exit. Onverkoopbaar 3x verliezen achterelkaar van wat laagvliegers.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op oktober 03, 2023, 07:52:16
Hoorde even stukje sportcast. Andor Faber is ook niet meer serieus te nemen. Hij kijkt toch zelf ook Cambuur denk ik dan.

Snapt er helemaal niks van. Moet lekker bij het reetrieden gaan zitten te wiespraten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op oktober 03, 2023, 15:13:02
Snapt er helemaal niks van. Moet lekker bij het reetrieden gaan zitten te wiespraten.
Verslaggever bij Groene Ster FC?
De echte, dat lees je :devil

oost

Destroyer

Is nu klaar. Strikje er om heen. Henk weer er voor. Klaar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Maakt me niet uit of het Henk word of niet, Ultee moet gewoon fut, deze man leert gewoon niet van zijn fouten.

AL

Hoppa maandag is ie weg _O_ _O_

zeewolde

Geef hem maar een nieuwe laptop mee als afscheid....

Bernardo

Scc4-ever

Ultee is wel exit nu inderdaad.

Trainert!

Specuveter

Benieuwd of hij de ballen heeft om zelf op te stappen.