Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 06, 2023, 22:01:34
Benieuwd of hij de ballen heeft om zelf op te stappen.
doet ie niet. Hij geeft min of meer de spelers weer de schuld met zijn prietpraat. Vanmiddag al hadden wij het hier over Tol dat we dat totaal niet snapten. De labtop gaf anders aan dus,

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

janou

Zelf ik begin nu te twijfelen aan houdbaarheid van Ultee. Maar dan vooral met het idee dat Henk het nu kan overnemen. Ik vraag mij overigens wel heel erg af of Henk zulke tegendoelpunten kan laten voorkomen. Maar je zorgt wel voor meer draagvlak bij achterban + sponsoren.

Ultee heeft laten zien een goede trainer te zijn, maar ik vraag mij nu oprecht af of dit type coach, het op dit moment kan omdraaien.

PePe

Heeft zich maandag j.l. meer dan ooit met de training bemoeid, blijkbaar niet goed gegaan.

V-man

Ultee aardige kerel. Op straat of bij de jumbo kom je deze ook wel tegen. Bij SCC kan je het niet permitteren om te verkiezen van een stel laagvliegers. Als het bestuur/ technische leiding dit niet inziet dan is dit een "figuurlijke middelvinger" naar de supporters!

Bankzitter

Als je de hele week op de defensie traint met als resultaat 5 tegengoals dan is er maar 1 conclusie mogelijk:
wat je als trainer wil komt er in de wedstrijd niet uit. En er staat een trainer te trappelen die bewezen heeft wel meer uit een groep te halen.
Het is nu wel klaar.

Bernardo

Nog geen persbericht? :zweep

zeewolde

oost

Is hij al weg duurt wel heel erg lang of zijn ze het exit gesprek nog aan het voeren?

janou

Citaat van: V-man op oktober 06, 2023, 22:12:57
Ultee aardige kerel. Op straat of bij de jumbo kom je deze ook wel tegen. Bij SCC kan je het niet permitteren om te verkiezen van een stel laagvliegers. Als het bestuur/ technische leiding dit niet inziet dan is dit een "figuurlijke middelvinger" naar de supporters!

Vind opmerkingen als "middelvinger naar de supporters" bullshit. Het bestuur neemt beslissingen waarvan zij denken dat die het beste zijn voor de club. Omdat wij of sommigen  hier het niet met deze beslissing eens zijn, is dat niet een middelvinger naar de supporters, maar een verschil in opvatting. Anders hadden we een democratische organisatie kunnen oprichten waarbij de speler met de meeste stemmen in de spits staat.

PePe

Bij Utrecht uit de bus zetten.

okkele

Die lul had bergsma op moeten stellen.

Nee , wacht
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Citaat van: janou op oktober 06, 2023, 22:30:18
Vind opmerkingen als "middelvinger naar de supporters" bullshit. Het bestuur neemt beslissingen waarvan zij denken dat die het beste zijn voor de club. Omdat wij of sommigen  hier het niet met deze beslissing eens zijn, is dat niet een middelvinger naar de supporters, maar een verschil in opvatting. Anders hadden we een democratische organisatie kunnen oprichten waarbij de speler met de meeste stemmen in de spits staat.

Op basis waarvan vind jij ultee een goede trainer?

1scc1

Ik lees al jaren mee, maar reageer nooit. Na de 3-0 had ik de hoop dat we deze pot niet meer zouden winnen, omdat ik denk dat dit de doorslag geeft om Henk de Jong voor de groep te zetten. Ik denk dat hij de enige is die iets los kan maken  in de spelersgroep en bij het publiek. Ik geloof er echt in dat hij er voor kan zorgen dat wij nog mee doen voor de eerste 4 plekken..

okkele

echt?
je denkt dat iemand deze dames aan het voetballen krijgt?
met een andere trainer hebben we nog altijd dezelfde selectie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.