Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Kon wel eens heel goed uitpakken

Delfzijl/Cambuur

Bleeehhhh weer zon knuffeltrainer :devil

Zonder gekheid, lijkt me een goede zet van Cambuur. Dit is een man die vol zit van het spelletje. Lijkt me zeer kundig in het lezen van tegenstander en het maken van een goed strijdplan. Ik wens hem alle succes van de wereld, het zal niet meevallen ons in de eredivisie te houden zoals het nu lijkt.
Maar ik hoop op de ommekeer na de winterstop.
Sjors Ultee, heel veel succes man, welkom bij de mooiste club.

Bankzitter

Het valt mij op dat hij heel fris en enthousiast is. Hopelijk slaat dat over want we zitten nu op dood spoor.

wiekie1969

We gaan van een aanvallende naar een behoudende trainer. Ben benieuwd. Succes Ultee.

wiekie1969

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 11, 2022, 17:24:34
Bleeehhhh weer zon knuffeltrainer :devil

Een trainer moet presteren zo ook Ultee. We hebben 8 punten. Hopelijk komt er wat versterking bij. Degradatie kost miljoenen.

Vlampiep

Citaat van: anderszchristian op november 11, 2022, 16:25:20
Eens! Komt prima op mij over in dit interview, nuchtere vent met een prima visie die weet wat er moet gebeuren. Hopelijk kan hij dit ook overbrengen op de selectie komende weken en dan heb ik wel vertrouwen in de tweede seizoenshelft  |:)
Sudden we toch wel vrienden wudde kenne, su denk ik dur oek over.

Joop

Helemaal geweldig een nieuwe trainer en schijnt zich ook leuk te presenteren maar kan de bal zelf ook niet in het netje schieten. Met andere woorden, wie gaat er nou eens scoren zodat er punten binnen geharkt kunnen worden. De spelers moeten het doen, niet de trainer. Zal men met deze trainer niet meer grote kansen om zeep helpen?

Bankzitter

Daar zal wel op ingekocht gaan worden.Ultee is ook niet gek, die stapt niet in als het een kansloos verhaal is.

De Gast

Ben vooral benieuwd wat hij anders wil gaan doen. Zijn we een slecht draaiend team? Valt wel mee.. maar een aantal jongens halen het niveau gewoon flink naar beneden.

Routine, een nieuwe spits, nieuwe aanvallende middenvelder, Balk en Mambimbi terugsturen, Jacobs ontbinden en misschien toch wat verkopen en verhuren voor zover er nog belangstelling is.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op november 11, 2022, 19:52:22
Ben vooral benieuwd wat hij anders wil gaan doen. Zijn we een slecht draaiend team? Valt wel mee.. maar een aantal jongens halen het niveau gewoon flink naar beneden.

Routine, een nieuwe spits, nieuwe aanvallende middenvelder, Balk en Mambimbi terugsturen, Jacobs ontbinden en misschien toch wat verkopen en verhuren voor zover er nog belangstelling is.

Laat Mambimbi eerst eens lekker een voorberreiding meedoen. Je kunt alle vleugelspelers wel wegsturen maar dan zit er ook niks meer op de bank. Of blijven we aankloten met Breij en Smit op de vleugels?

V-man

Net de interviews gezien met Ultee! Komt goed over. Ultee, olee, olee! |:)

De Gast

Citaat van: Bankzitter op november 11, 2022, 20:13:07
Laat Mambimbi eerst eens lekker een voorberreiding meedoen.

Geen tijd meer voor Bankzitter.

denistel

welkom en succes gewenst zeer benieuwd wat dit ons gaat brengen.

leuk en goede intervieuws kopen we niks voor op het veld mut het gebeuren

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op november 11, 2022, 21:02:32
welkom en succes gewenst zeer benieuwd wat dit ons gaat brengen.

leuk en goede intervieuws kopen we niks voor op het veld mut het gebeuren
Jah...klopt, maar je mutte m wel een kaans geeve.
Echt Liwwadders.... kopen we niks voor. Oek s wat Liwwardders nu..
Kint minder...nee
Kint beter... ja
Gaat Ultee t ferskil maaken.
Ik hoop t maar we gaan dr voor.