Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Soms zit het tegen, soms zit het mee. Sjors Ultee, snel in de WW
De echte, dat lees je :devil

Bakker

UlteeOut en Henk makes us Proud!

PePe

038 had een mooie club voor hem kunnen zijn.

De Gast

Komen ze bij JJ uit.. dan hadden ze net zo goed SU bij ons weg kunnen plukken.

Poetser

Is die hapsnurker al fut?

Moove met die vent.

oost

Echt een gemiste kans voor Zwolle  :zucht

sunderland

zeewolde

Zou een spandoek met Henk de Jong is onze trainer hem een zetje in de goeie richting geven?

Bankzitter

Nou , ik denk dat als de keuringsarts dat spandoek leest die meteen 100% fit invult ipv 80%  8P

1 september is Henk op zijn vroegst weer volledig inzetbaar. Dus als Ultee nu gaat zit je de hele voorberreiding+transferperiode en een deel vd  eerste periode zonder trainer. Zeer onwaarschijnlijk dat de club daarvoor kiest.

SaVaGe

Citaat van: Bankzitter op juni 28, 2023, 08:38:50
Nou , ik denk dat als de keuringsarts dat spandoek leest die meteen 100% fit invult ipv 80%  8P

1 september is Henk op zijn vroegst weer volledig inzetbaar. Dus als Ultee nu gaat zit je de hele voorberreiding+transferperiode en een deel vd  eerste periode zonder trainer. Zeer onwaarschijnlijk dat de club daarvoor kiest.

En september is een datum die De Jong zelf aangeeft mbt zijn herstel, ??n kleine tegenslag en hij zit weer thuis, en dan allemaal weer lopen janken dat er een "nieuwe" Ultee 2.0 voor de groep komt, wat een gedoe. Mooi zo laten, rust cre?ren en met z'n allen er achter ipv dat gejank over Ultee

janou

Citaat van: SaVaGe op juni 28, 2023, 09:18:32
En september is een datum die De Jong zelf aangeeft mbt zijn herstel, ??n kleine tegenslag en hij zit weer thuis, en dan allemaal weer lopen janken dat er een "nieuwe" Ultee 2.0 voor de groep komt, wat een gedoe. Mooi zo laten, rust cre?ren en met z'n allen er achter ipv dat gejank over Ultee

_O_ |:)

zeewolde

Citaat van: janou op juni 28, 2023, 10:52:56
_O_ |:)
zaterdag toernooi Janou?
Leg ik het je dan wel uit :_schater

piene hassus

Even een  tipje: huppelen en om pilonnetjes lopen kunnen de spelers wel aardig, maar wilt u bij de trainingen aandacht geven aan balbehandeling, aan goede kant dekken en op doel schieten uit de 2e lijn.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: piene hassus op juni 28, 2023, 11:13:39
Even een  tipje: huppelen en om pilonnetjes lopen kunnen de spelers wel aardig, maar wilt u bij de trainingen aandacht geven aan balbehandeling, aan goede kant dekken en op doel schieten uit de 2e lijn.

Haha huppelen kan ik ook alleen niet te lang

janou

Citaat van: zeewolde op juni 28, 2023, 10:57:34
zaterdag toernooi Janou?
Leg ik het je dan wel uit :_schater

Ga mijn best doen nog even te komen kijken. Na zaterdag sta jij weer volledig achter Ultee! :zweep