Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Bjorn Johnsen

Gestart door Tanjajeah, januari 31, 2023, 18:05:29

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

En ik zeg het niet graag.... maar ze hebben niet veel meer betaald dan ons eindbod.  Alleen konden wij de deal niet sluiten. Iets met een voorzitter die daar dwars lag, maar blijft zuur dat we wel blaffen op de transfermarkt maar niet doorbijten... net als op het veld.

Vlampiep

Citaat van: AL op april 18, 2023, 08:43:59
Probleem met de slechte buitenspelers is niet opgelost in de winterstop.
Dat is de grootste fout ooit.
Leuk dat je Mahi, Foor en Rienstra hebt gehaald, maar je had beter 1 of 2 goede buitenspelers kunnen halen.
Als onze bestuurders verstandig waren geweest hadden ze beter de transfersom van die Noorse vleugelspeler kunnen betalen en had hij hier zijn waarde kunnen vergroten met enkele miljoenen, want nu gaan die gierrijders er mee vandoor en waren wij waarschijnlijk ook niet gedegradeerd.

papier

Citaat van: De Gast op april 18, 2023, 08:35:54
Hij wordt gewoon vakkundig uitgeschakeld in zulke wedstrijden. Maar stond er ook niet tegen Excelsior en Emmen. Zonde.
Toch heb ik bij hem een beter gevoel dan bij onze nimmer scorende Let. Wat daar nog van moet worden..

Voor de goal zeker (dus daar kun je het argument van goede voorzetten/aanvoer wel voor gebruiken) maar tegen Feyenoord zag je hem bij lange ballen continue slecht timen/duel verliezen. Terwijl Uldrikis wel in het duel kwam en de bal met z'n hoofd wist aan te raken. Van Johnsen verwacht ik eigenlijk dat hij hij ook wel eens een kopduel wint en vervolgens de bal in de ploeg houdt. Dat lukte hem tegen Feyenoord niet.

Overigens is dat centrale duo van Feyenoord ook uitstekend hoor. Stuk meer kwaliteit dan de jaren hiervoor.

papier

Citaat van: Vlampiep op april 18, 2023, 09:33:18
Als onze bestuurders verstandig waren geweest hadden ze beter de transfersom van die Noorse vleugelspeler kunnen betalen en had hij hier zijn waarde kunnen vergroten met enkele miljoenen, want nu gaan die gierrijders er mee vandoor en waren wij waarschijnlijk ook niet gedegradeerd.

Koe in de kont kijken natuurlijk. Voor hetzelfde geldt was hij snel geblesseerd geraakt of deelde hij in de malaise zoals Vd Water en ben je je geld aan het verbranden. Dus hoe vervelend ook is het besluit best goed genomen. Overigens heeft Heerenveen hem wel een half jaar later gehaald, toen zat er natuurlijk wat meer druk op bij die Noorse club aangezien hij daar niet ging verlengen.

We komen er wel hoor, maar dat duurt nog even. Rome is ook niet in een dag gebouwd.

poelie-lwd

Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2023, 08:52:41
Foor heeft het de laatste weken het ook niet.

Foor is een middenvelder. Geen buitenspeler.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Bankzitter

Een grote fout is dat we niet 4 echte buitenspelers in de selectie hebben. En dan bedoel ik niet middenvelders in de selectie die daar in nood kunnen spelen.

Dan blijft het behelpen. Je mist nu Foor op het middenveld. Of je hebt Breij waardoor een tegenstander alleen de linkerflank hoeft af te stoppen.
Feijenoord heeft 4 buitenspelers, in onze 2 kampioensjaren hadden we er ook 4.
In ons spel kun je daar niet een noodverband als Smit ofzo opstellen.

Mike SCC

Citaat van: Bankzitter op april 18, 2023, 10:53:46
Een grote fout is dat we niet 4 echte buitenspelers in de selectie hebben. En dan bedoel ik niet middenvelders in de selectie die daar in nood kunnen spelen.

Dan blijft het behelpen. Je mist nu Foor op het middenveld. Of je hebt Breij waardoor een tegenstander alleen de linkerflank hoeft af te stoppen.
Feijenoord heeft 4 buitenspelers, in onze 2 kampioensjaren hadden we er ook 4.
In ons spel kun je daar niet een noodverband als Smit ofzo opstellen.

Ik begrijp ook niet goed waarom ze Korte zo makkelijk hebben laten gaan, bijvoorbeeld. Dat was een buitenspeler met dreiging, snelheid en af en toe een goal. Had je er prima bij kunnen houden.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op april 18, 2023, 10:04:12
dat wete wij maar ultee niet

sunderland

Kortom wat ik hier boven lees, foeke heeft alles verneukt.

Bankzitter

Foeke en Henk hebben alles eerst opgebouwd maar niet doorgeselecteerd. En dan ben je terug bij af.
En vd Belt had gewoon moeten zorgen dat spelers verkocht worden. Met een lege beurs kun is het ook lastig spelers halen.

Noordcambuur

Citaat van: poelie-lwd op april 18, 2023, 10:04:12
klopt helemaal poelie maar onze trainer zet hem wel op de buiten.

PePe

Nu in Volendam niet goed bezig.

Specuveter

Al een paar wedstrijden niet.

papier

Per ongeluk 4x gescoord. Kan er verder geen ene flikker van.