Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Bjorn Johnsen

Gestart door Tanjajeah, januari 31, 2023, 18:05:29

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als we de ambitie hebben om te promoveren moeten we salaris reserveren voor een topspits (op KKD-niveau).
Of dat nu Johnson is of een ander, zonder spits die 20+ goals maakt doe je niet mee om de prijzen.

wagen306

Die gaat niet blijven. Uldirikis staat voor volgend seizoen ook nog onder contract.

papier

Citaat van: Grijskijkert op april 07, 2023, 14:46:37
Het nieuwe stadion is er bijna en slim investeren dus de laatste 5 tot 8 plekken in de selectie laten bestaan uit O21 spelers geeft je ruimte voor een goede spits/keeper/middenvelder(s)/verdediger(s).

Slim investeren ja. Maar wij moeten wel oog hebben voor de risico's, clubs met een suikeroom hoeven dat weer niet. Op lange termijn gaat ons dat echt wel verder brengen maar op korte termijn kun je niet wedijver met Emmen/Volendam en dergelijke. Zie Diemers, zie M?hren.

Bankzitter

Citaat van: wagen306 op april 07, 2023, 16:22:47
Die gaat niet blijven. Uldirikis staat voor volgend seizoen ook nog onder contract.

Uldrikis wordt verkocht. Contract is verlengt omdat hij anders transfervrij is.

wagen306

Kan me niet voorstellen dat een club die lange gaat kopen. Pff wat lopen veel spelers uit contract. En de grote tegenvallers hebben doorlopende contracten....

De Gast

Citaat van: Bankzitter op april 07, 2023, 19:22:09
Uldrikis wordt verkocht. Contract is verlengt omdat hij anders transfervrij is.

De club had zich beter kunnen richten op een frisse selectie ipv dit soort gekke acties

Bankzitter

Als we een frisse selectie willen,  dan helpt het als er wat transfersommen binnen komen.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op april 08, 2023, 14:00:20
Als we een frisse selectie willen,  dan helpt het als er wat transfersommen binnen komen.
Juist en slim een selectie samenstellen, ben benieuwd of Reijnen dit lukt..

papier

Onmetelijk slecht gisteren.

Specuveter

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op april 17, 2023, 16:56:32
Alsof hij niet w?lde
Deze jongen heeft na een paar wedstrijden te kampen waar Uldrikus het hele seizoen 'te maken heeft.
:0= Een spits heeft bruikbare ballen nodig !

papier

Citaat van: Vlampiep op april 18, 2023, 08:19:03
Deze jongen heeft na een paar wedstrijden te kampen waar Uldrikus het hele seizoen 'te maken heeft.
:0= Een spits heeft bruikbare ballen nodig !

Nou ja, ik heb hem keer op keer slecht zien timen bij lange ballen dat heeft vrij weinig met de aanvoer te maken.

De Gast

Hij wordt gewoon vakkundig uitgeschakeld in zulke wedstrijden. Maar stond er ook niet tegen Excelsior en Emmen. Zonde.
Toch heb ik bij hem een beter gevoel dan bij onze nimmer scorende Let. Wat daar nog van moet worden..

AL

Probleem met de slechte buitenspelers is niet opgelost in de winterstop.
Dat is de grootste fout ooit.
Leuk dat je Mahi, Foor en Rienstra hebt gehaald, maar je had beter 1 of 2 goede buitenspelers kunnen halen.

Noordcambuur

Citaat van: AL op april 18, 2023, 08:43:59
Probleem met de slechte buitenspelers is niet opgelost in de winterstop.
Dat is de grootste fout ooit.
Leuk dat je Mahi, Foor en Rienstra hebt gehaald, maar je had beter 1 of 2 goede buitenspelers kunnen halen.
klopt Mahi komt geen lantaarnpaal voorbij en Foor heeft het de laatste weken het ook niet.
Ik vraag me nog steeds af waarom heb je Rienstra gehaald.
Dkv heeft veel neergelegd voor een geweldige buitenspeler die is nu al 3 keer meer waard als je hem verkoopt in de zomertransfer.