Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Citaat van: Grijskijkert op mei 05, 2023, 12:38:06
'Degradatie Cambuur zegt vooral iets over situatie van de club'

?We krijgen allemaal kritiek en dat is ook logisch als je staat waar je staat. Maar als je er door het hier en nu heen kijkt, dan zie je dat we ook al veel verloren onder Henk de Jong, Pascal Bosschaart en Dennis Haar?, aldus De Graaf. ?Dus de problemen zitten dieper dan de laatste maanden.?

Tja, als je het zo bekijkt. Onder Henk, Pascal en Dennis heeft Cambuur meer verloren dan onder Ultee.  8P :wall

PePe

6x winst bij 4 trainers, helaas logisch dat de KKD nadert.

sunderland

Kijk ook even naar de selecties van voor de winterstop en na de winterstop!!!  En neem ook even de cijfers mee van Henk zijn laatste 3 jaar.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op mei 05, 2023, 12:11:23
Dank Grijskijkert.

Het moet professioneler. Vind het wel riskant om dan de trainer te vrijwaren van de slechte prestaties en het af te schuiven op iets wat al veel langer gaande is. Er valt zoveel op aan te merken..
Typisch ook weer Cambuur zullen we maar zeggen.
we zullen het zien ..
.

Bens

Ben benieuwd hoe de selectie voor het volgende seizoen er zal uitzien.

EdsjeSCC

Citaat van: Bens op mei 06, 2023, 22:56:44
Ben benieuwd hoe de selectie voor het volgende seizoen er zal uitzien.

Ik denk Ultee met de hannen inne buse, Alflen als een dooie inne dugout en een elftal om Rienstra heenbouwe

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op mei 06, 2023, 23:03:05
Ik denk Ultee met de hannen inne buse, Alflen als een dooie inne dugout en een elftal om Rienstra heenbouwe
nou dat wordt het een heel zwaar seizoen voor de supporters.

cambuurmania

De mensen die hier verantwoordelijk voor zijn,blijven lekker zitten.
Wij als supporters zijn zwaar gefrustreerd,door zo'n wanbeleid.
Speel je weer tegen Telstar hartelijk bedankt.

Bankzitter

:?
De enige die over is Ard de Graaf en die doet niks met het voetbal gedeelte. vd Belt doet inmiddels het stadion en Booij en Henk zijn weg.

Dokkumer

Cillessen al een optie voor volgend seizoen?
De echte, dat lees je :devil

cambuurmania

Ach er zijn zoveel fouten gemaakt,teveel met het nieuwe stadion bezig,niet door selecteren,verkeerde trainer,bloopers van aankopen in de winter Mahi,Rienstra.
Onder H de Jong is vorig jaar het verval al begonnen,toen hadden ze er al bovenop moeten zitten.
Nu zitten we met de gebakken peren,

Dokkumer

Juist in de winterperiode van vorig seizoen kon er niet doorgepakt worden omdat het schip op het veld stuurloos was. Sandor was weg, Henk ziek, mis je belangrijke schakels in het doorselecteren
De echte, dat lees je :devil

nee,wel?

als groningen dan volgend seizoen in de kkd met een spelersbudget van 18 miljoen gaat werken kun je dan nu al stellen dat er volgend seizoen in de kkd maar 1 plekje te vergeven is richting ere of ben ik dan te voorbarig?

grijskijker

Citaat van: nee,wel? op mei 07, 2023, 11:09:08
als groningen dan volgend seizoen in de kkd met een spelersbudget van 18 miljoen gaat werken kun je dan nu al stellen dat er volgend seizoen in de kkd maar 1 plekje te vergeven is richting ere of ben ik dan te voorbarig?
Via de play-off vind ik ook prima...

wagen306

Een budget van 18 mln kan toch niet? Als dat wel te geval is lijkt het mij vrij kansloos. Willem 2, NAC hebben ook meer te besteden. Wordt weer jaren Kkd. Hoezo degradatie is geen ramp.