Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

doelpuntenmaker

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2023, 12:53:40
En toch hoop ik stiekem ergens dat ze Ukdrikis verlengen.

Met het oog op KKD en eventuele transferwaarde, lijkt mij dat ook een verstandige keuze.

CambuurAmersfoort

Uldrikis en Minnema blijven. De rest formeel opgezegd.
Hoop toch echt dat we met Paulissen en Maulun nog in gesprek gaan.

Inferno-058

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 28, 2023, 17:09:27
Uldrikis en Minnema blijven. De rest formeel opgezegd.
Hoop toch echt dat we met Paulissen en Maulun nog in gesprek gaan.
Jacobs en Sambissa ook gewoon prima voor de KKD

Bernardo

Waarom ontbreekt Hoedemakers in het lijstje?

CambuurAmersfoort

Die heeft toch geen optie en is gewoon transfervrij.

papier

Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2023, 15:17:03
En als we nu toch bezig zijn flikker die andere assistent er ook even eruit?..Rob?

Die heeft geen optie dus hoeven ze niet formeel op te zeggen lijkt mij?

Bernardo

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 28, 2023, 17:37:23
Die heeft toch geen optie en is gewoon transfervrij.

Niemand heeft een optie, behalve Gullit daar staat het ook bij optie niet gelicht.

Tanjajeah

Ook Calvin Mac-Intosch, Doke Schmidt, Jamie Jacobs, Mitchel Paulissen, David Sambissa en Robin Maulun hebben een formele opzegging van hun contract ontvangen. Dat moet wettelijk voor 1 april gebeuren om een verlenging onder dezelfde voorwaarden te voorkomen. Ook in het geval van deze spelers sluit Cambuur een langere samenwerking niet uit, maar dat zal ook afhankelijk zijn van het niveau waarop de club volgend seizoen actief i

Het zegt niet zoveel dat contracten zijn opgezegd. Het enige is dat er dan niet automatisch verlengd wordt tegen dezelfde voorwaarden. En dat lijkt me handig, je weet immers niet op welk niveau je speelt volgend jaar.

Bankzitter

Allemaal logische keuzes. Met Paulissen, Maulun en Schmidt zal nog wel gepraat worden. Sambissa en Mac Intosh zijn wel klaar denk ik. Jacobs wordt automatisch verlengd bij handhaving, anders is die ook weg.

sunderland

Bosbaard zal wel denken. Snel weg van die prutser

sunderland

Ik vind Paulissen en Maulun absoluut geen logische keuzes. Dat soort spelers krijg je echt niet snel terug als Cambuur zijnde. Denk wel dat beide misschien ook wel wegwillen om de trainer

De Gast

Citaat van: Tanjajeah op maart 28, 2023, 15:44:51
Bosschaart out, van der Ree in? Zou mij niet verbazen.

Wat heeft men toch met Van der Ree? Als je die hoort praten kun je toch niet geloven dat hij hoofdtrainer is van een eredivisieclub. Typisch gevalletje omhooggevallen assistent.. wat hebben we toch daarmee? Het is allemaal niks met niks.

De Gast

Citaat van: papier op maart 28, 2023, 13:47:15
Ja eens, heeft echt wel potentie laten zien vorig seizoen. Dit seizoen absoluut niet de vorm maar ook de pech dat het allemaal voor geen ene meter draait. Hou hem er maar bij.

In de kkd kun je hem niet op wissel houden lijkt mij. En als basisspeler loop je weer het risico dat het niks wordt. Of hebben we er dan wel vertrouwen in?
Dus ja wat willen ze hiermee..

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op maart 28, 2023, 17:53:10
Niemand heeft een optie, behalve Gullit daar staat het ook bij optie niet gelicht.
Heb begrepen dat de club niet verder met hem wil.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op maart 28, 2023, 18:45:25
In de kkd kun je hem niet op wissel houden lijkt mij. En als basisspeler loop je weer het risico dat het niks wordt. Of hebben we er dan wel vertrouwen in?
Dus ja wat willen ze hiermee..

Verkopen. Hij zal nog ergens tussen de drie en zes ton opbrengen die je zou mislopen als de optie niet wordt gelicht. En dat is voor ons aardig wat geld.