Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Galdiano op maart 30, 2023, 15:08:32
Jan de Boer is gratis op te halen uit Groningen. Volgend jaar keeper in Leeuwarden?
Is die beter dan Minnema?

Specuveter

Vitesse uit de competitie en Groningen degradeert
Klaar is Kees!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Specuveter op maart 30, 2023, 17:17:23
Klaar is Kees!!

We hebben dit jaar eigenlijk nergens recht op....... moet jezelf maar beter voetballen.

Noordcambuur

Klaar is Kees!!
gaat echt niet gebeuren knvb helpt wel een handje.

okkele

waarom denkt iedereen dat wanneer er iets bij vitesse gebeurt dat dat invloed heeft op het lopende seizoen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op maart 30, 2023, 19:11:23
waarom denkt iedereen dat wanneer er iets bij vitesse gebeurt dat dat invloed heeft op het lopende seizoen?
nou ik niet okkele?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2023, 18:49:35
We hebben dit jaar eigenlijk nergens recht op....... moet jezelf maar beter voetballen.
We hebben ook wel eens recht ergens op gehad en niet gekregen...
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op maart 28, 2023, 18:34:57
Bosbaard zal wel denken. Snel weg van die prutser

Niet dus.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/vertrek-bij-cambuur-was-niet-keuze-van-bosschaart-vier-jaar-lang-zat-ik-vrolijk-om-zes-uur-in-de-auto~aba22e63/

Ik heb het hele stuk niet gelezen, want premium. Maar op Voetbalprimeur staat een stukje dat hij behoorlijk baalt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Teveel assistenten, dat is duidelijk. Bosbaard weg en zouden ze dan Alflen verlengen?

Delfzijl/Cambuur

Klaar is Kees!!
Vitesse heeft alles rond en op orde inmiddels....

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2023, 21:56:56
Vitesse heeft alles rond en op orde inmiddels....

Qua stadion wel ja. Gelukkig maar voor de supporters.

Maar ik ben wel heel benieuwd of er nog wat gaat gebeuren met dat Abramovich-verhaal.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

D'r zijn ook nog wat directie leden opgestapt, de overname is nog niet goedgekeurd, nog steeds forse begrotingstekorten en ook sportief zijn ze ver afgezakt. Ze zijn nog lang niet uit alle zorgen daar maar die licensie zal er wel komen.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2023, 22:23:27
Qua stadion wel ja. Gelukkig maar voor de supporters.

Maar ik ben wel heel benieuwd of er nog wat gaat gebeuren met dat Abramovich-verhaal.
laat het los. Zal nevernooit niet gebeuren. In het verleden ( weet niet meer wanneer) kregen wij 6 punten aftrek en Fortuna 7 punten en Veendam moest verdwijnen terwijl Vitesse 27 miljoen schuld en had en Feyenoord 42 miljoen schuldhuld hadden .Deden ze niks mee. Sterker nog als hun toen ook punten aftrek hadden gekregen waren ze gedegradeerd . Twente hoeven we het niet over te hebben. Wat ik bedoel is dat het een wassen neus is.

sunderland

Las net even dat stuk van bosbaard. Schandalig hoe de club dit heeft gedaan. Dit zegt heelveel van hoe het nu binnen de club gaat. Had nooit gebeurd als Henk er nog zou zijn.

Galdiano

Citaat van: sunderland op maart 31, 2023, 09:23:40
Las net even dat stuk van bosbaard. Schandalig hoe de club dit heeft gedaan. Dit zegt heelveel van hoe het nu binnen de club gaat. Had nooit gebeurd als Henk er nog zou zijn.

Welkom in de voetbalwereld. Hij moet gewoon niet zo janken.
Hoor je Sambissa, Maulun of Paulissen? Nee!

Moeten ze met elke speler en trainer een half uur om ouwehoeren? Gewoon slechte boodschap mededelen en klaar. De eventuele uitleg kan later altijd nog komen. En volgens mij is er uitkeg gegeven dat het door de financi?n komt.

Bosschaart verdiend veel respect en heeft het goed gedaan, maar iedereen is slechts een passant, ik vind het juist sneu dat hij zo de media opzoekt. En via insta, en via Twitter op journalisten reageren etc...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets