Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het lijkt me logisch dat niet alle spelers happy zijn met Ultee, ook vrij normaal als er een nieuwe trainer komt en er ook geen punten gepakt worden. Als de bepalende spelers achter Ultee staan is er niet zo'n probleem. Spelers die er naast staan moeten toch echt ook zelf  in de spiegel kijken.

Als voorbeeld: Schmidt is soms vroeg gewisseld, heeft de nodige blunders gemaakt, maar hij herpakt zich altijd en blijft knokken. En Bergsma zakt in dezelfde situaties door het ijs en dan wordt de schuld bij Ultee gelegd. Maar als Bergsma maar een greintje van de mentaliteit van Doke had, dan zou hij onze beste speler zijn. Dat ligt niet aan Ultee, maar echt aan de speler.

Vlampiep

Citaat van: papier op april 01, 2023, 09:03:56
Mooi dat jij alle spelers kent en alle spelers spreekt en het opneemt voor het anti-Ultee geluid. Maar dat neemt niet weg dat er spelers in de selectie zijn die een hele andere gedachte bij Ultee hebben dan wat jij schetst.
En ja ik hoop natuurlijk dat vanavond de punten worden gepakt om te overleven, maar blijf wel bij mijn standpunt mbt Ultee.   |:)
Wat zou het overigens saai zijn dat we allemaal het zelfde denken over de trainer, het systeem en opstelling. Dan zou het forum ook verschrikkelijk saai worden.  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op april 01, 2023, 10:24:30
Wat zou het overigens saai zijn dat we allemaal het zelfde denken over de trainer, het systeem en opstelling. Dan zou het forum ook verschrikkelijk saai worden.  |:)
Was onder Henk voor 80% zo
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 01, 2023, 10:27:08
Was onder Henk voor 80% zo
Henk deed ook in mijn beleving voor 80% de dingen goed.  :proost
Fijne wedstrijd en hopelijk schor en voldaan met de puntjes in de kofferbak op de terugweg naar Apeldoorn. |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op april 01, 2023, 10:37:50
Henk deed ook in mijn beleving voor 80% de dingen goed.  :proost
Fijne wedstrijd en hopelijk schor en voldaan met de puntjes in de kofferbak op de terugweg naar Apeldoorn. |:)

Van mij mogen de punten in Liwadden blijven hoor  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Tsjawat op maart 31, 2023, 19:21:24
Het zijn topjaren geweest met een top team. Wel een slagveld geweest. Henk Cyste in het hoofd, Foeke Booy herseninfarct, van den Belt burn-out. Het gaat allemaal niet vanzelf.

Zoals Ard de Graaf afgelopen woensdag zei bij info avond nieuw stadion:

We hebben de 24e begroting van Nederland. We hebben boven ons kunnen gepresteerd. Tel deze tegenslagen die je noemt er bij op en dan is het resultaat nu niet verwonderlijk.

In het nieuwe stadion kunnen we doorgroeien naar de 14e begroting van Nederland dus veel meer kans op stabiliteit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

grijskijker

Citaat van: Destroyer op april 01, 2023, 10:56:26

Zoals Ard de Graaf afgelopen woensdag zei bij info avond nieuw stadion:

We hebben de 24e begroting van Nederland. We hebben boven ons kunnen gepresteerd. Tel deze tegenslagen die je noemt er bij op en dan is het resultaat nu niet verwonderlijk.

In het nieuwe stadion kunnen we doorgroeien naar de 14e begroting van Nederland dus veel meer kans op stabiliteit.
Zo ist ook, en dan een te makkelijke zondebok(TS) kiezen om gal te spuwen door een aantal hier...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op april 01, 2023, 11:12:42
Zo ist ook, en dan een te makkelijke zondebok(TS) kiezen om gal te spuwen door een aantal hier...
het kan natuurlijk ook beide waar zijn he, de 24ste begroting en een matig presterende trainer  8)
Henk, held, bedankt

De Gast

Ultee is een beste vent en zou denk ik een zeer waardevolle assistent zijn. Net zoals vd Ree. Maar voor beide wordt dit het eindstation. Gevalletjes Johnny Jansen.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op april 01, 2023, 11:12:42
Dou noemst dei zelf Grijskijkert, mar bist behoorluk swat wit hoor.
Tussen gal spuge of zegge wast dur fan fienst sit nogal wat feskil. Mar ast stou ut se opvatte wist reken ik oek goead.

grijskijker

De eerste speler is al benaderd voor komend seizoen, hoop dat Reijnen Diemers over de streep kan trekken...

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op april 01, 2023, 12:37:26
De eerste speler is al benaderd voor komend seizoen, hoop dat Reijnen Diemers over de streep kan trekken...
Diemers zou voor ons een prima versterking kunnen zijn, maar denk  dat hij wel in de ere, maar niet in de KKD wil spelen komend seizoen.  Zou overigens wel een mooie binnenkomer voor Reijnen betekenen.

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op april 01, 2023, 12:37:26

Schromelijk overschatte speler

Destroyer

Citaat van: De Gast op april 01, 2023, 13:07:55
Schromelijk overschatte speler

Weet ik niet. Het is echt een top kkd randje eredivisie speler. Ik zeg binnen halen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nee,wel?

Citaat van: Destroyer op april 01, 2023, 13:28:57
Weet ik niet. Het is echt een top kkd randje eredivisie speler. Ik zeg binnen halen!
zoveel heeft die bij emmen ook nog niet laten zien vanavond hopelijk ook niet