Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Seizoenkaarten 2013/2014

Gestart door Leovardia, mei 07, 2013, 22:18:40

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Het aantal seizoenkaarten zal explosief toenemen lijkt mij, een uitstekende ontwikkeling voor onze club; meer financiële zekerheid en natuurlijk meer supporters bij de wedstrijden. Iemand al enig zicht op hoe de verkoop ervoor staat tot nu toe?

RotterdamLeeuwarden

10.000 seizoenkaarten is toch de verwachting ?
Alles weg dus.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

0517

Normaal haal ik altijd 1 bij de eerste thuiswedstrijd. Nu lever ik m'n formulier morgen maar in. Ik hoor om me heen veel mensen die nu wel een seizoenkaart halen om redenen als koopavonden (vrijdag) die in sommige plaatsen die vervallen, mensen die normaal vrijdagavond moeten trainen of zaalvoetballen, die normaal vaak losse kaarten halen en pure sympathisanten dienu worden overgehaald om definitief aan te haken...

Ik schat ten minste 8000 skhouders...

Leovardia

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 07, 2013, 22:23:32
Alles weg dus.

Dat heb ik even gemist... Is het niet zo dat elke club een minimaal percentage moet achterhouden voor losse verkoop aan cc houders?? (Heeft niks met een Bh te maken 8P)

brambo3004

Tot 1 juni is je vaste plek gereserveerd toch? Daarna komen pas echt alle overgebleven plekken vrij.

speculeter

Citaat van: brambo3004 op mei 07, 2013, 23:01:48
Tot 1 juni is je vaste plek gereserveerd toch? Daarna komen pas echt alle overgebleven plekken vrij.
klopt....tot 1juni kun je verlengen....

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Leovardia op mei 07, 2013, 22:36:29
Dat heb ik even gemist... Is het niet zo dat elke club een minimaal percentage moet achterhouden voor losse verkoop aan cc houders?? (Heeft niks met een Bh te maken 8P)

Dat is een keuze die een club zelf neemt.
Van Ajax, Feyenoord, PSV weet ik dat ze een hoeveelheid losse kaarten aanhouden.
Bij Feyenoord is dat 5000 plaatsen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 07, 2013, 22:23:32
Alles weg dus.

Dit lijkt me wel heel erg veel. 7/8000 minimaal.  Denk dat Noord zoiezo uitverkocht is.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

Voor volgend jaar wil ik graag met een vriend een seizoenskaart nemen, maar aangezien we niet in Leeuwarden wonen gaat het ons niet lukken om iedere wedstrijd aanwezig te zijn. Wie kan mij vertellen hoe streng ze zijn op de naam die op de pas staat. Dus kan ik m ook uitlenen aan anderen als ik een keertje niet kan.

speculeter

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 08, 2013, 09:55:48
Voor volgend jaar wil ik graag met een vriend een seizoenskaart nemen, maar aangezien we niet in Leeuwarden wonen gaat het ons niet lukken om iedere wedstrijd aanwezig te zijn. Wie kan mij vertellen hoe streng ze zijn op de naam die op de pas staat. Dus kan ik m ook uitlenen aan anderen als ik een keertje niet kan.
Dat controleren ze niet.

Yellow Army

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 08, 2013, 09:55:48

Onbegonnen zaak om alle namen te controleren. Gebeurt niet dus.
Area 58

CambuurAmersfoort

denistel

Citaat van: brambo3004 op mei 07, 2013, 23:01:48

klopt mar daarom kunnen nieuwe sk houders em wel aanvragen was er vanmorgen en het loopt storm daar
het worden wel 8.000 in ieder geval. :proost

jeff

Citaat van: denistel op mei 08, 2013, 11:14:05
klopt mar daarom kunnen nieuwe sk houders em wel aanvragen was er vanmorgen en het loopt storm daar
het worden wel 8.000 in ieder geval. :proost
Dus als ik pas besluit om 31 mei me sk te verlengen kunnen ze mijn plek toch niet verkocht hebben aan een nieuw iemand aangezien ik tot 1 juni de tijd heb om te verlengen.

Yellow Army

Citaat van: jeff op mei 08, 2013, 12:16:34
Dus als ik pas besluit om 31 mei me sk te verlengen kunnen ze mijn plek toch niet verkocht hebben aan een nieuw iemand aangezien ik tot 1 juni de tijd heb om te verlengen.

exact.
Area 58