Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Seizoenkaarten 2013/2014

Gestart door Leovardia, mei 07, 2013, 22:18:40

Vorige topic - Volgende topic

CambuurAmersfoort

Op de site van roda een hele mooie seizoenskaartteller. http://www.rodajc.nl/ Daar 8307 kaarten verkocht, zal dus ook dit jaar weer halfleeg zitten de meeste wedstrijden.

Toch zonde dat Cambuur dan niet zo'n teller op de site zet. Is voor veel mensen toch leuk om te zien hoe het gaat en inspelen op het positieve moment wat er afgelopen zomer natuurlijk is ontstaan.

Bernardo

In aanloop naar de derby van het Noorden was het ineens wel heel druk bij de klantenservice van SC Cambuur. Voor het duel met FC Groningen van afgelopen weekend stonden mensen niet alleen in de rij voor een los kaartje, ook waren er supporters die hun clubcard wilden omzetten in een seizoenkaart. "Ze willen zeker weten dat ze bij de wedstrijden aanwezig kunnen zijn", aldus Sjoerd van der Meij, woordvoerder van de club uit Leeuwarden. "In de week voor het duel met Groningen hebben zo'n 200 mensen hun clubcard omgezet in een seizoenkaart."

Een simpele rekensom leert dat er per uitverkochte thuiswedstrijd van Cambuur zo'n 2.000 bezitters van een clubcard teleurgesteld moeten worden. Aan het begin van het seizoen waren er zo'n 7000 supporters met een seizoenkaart en vijfduizend clubcardhouders, terwijl er 10.000 zitplaatsen zijn in het Cambuur Stadion.

Van der Meij: "Mede om definitief op de tribune te zitten tijdens de topwedstrijden tegen FC Groningen, sc Heerenveen, Feyenoord en Ajax krijgen we nu nog steeds aanvragen voor seizoenkaarten binnen. Ik denk dat we uiteindelijk tussen de 7.500 en 8.000 seizoenkaarthouders uitkomen."

Goudvinger

Yellow Army

Citaat van: Goudvinger op augustus 22, 2013, 10:38:20
Monsterlijke aantallen  _O_

Ja en straks de halve sk's na de winterstop er nog bij.
Area 58

Destroyer

fantastisch! Tijd voor nieuw stadion  :y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Daddy T.

½ Seizoenkaarten 2013-2014

Hieronder de prijzen voor ½ seizoenskaarten 2013-2014:
Tribune   Volwassen / Jeugd of 65+
West   € 160,- / € 110,-
Oost   € 130,- / € 90,-
Noord € 130,- / € 90,-
Zuid   € 105,- / € 70,-

Zijn niet goedkoop..betaalde deze zomer 175 euro voor Noord.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

TM

De prijzen van de seizoenskaarten waren ook erg laag. Na 9 thuiswedstrijden heb je je sk er al uit. En aangezien we na de winterstop nog 9 wedstrijden hebben is het wel een reële prijs. Je betaald dus ongeveer 14 euro per wedstrijd als je een halve sk voor noord neemt. Scheelt toch ongeveer 40 euro.

666

Citaat van: TM op december 05, 2013, 14:05:52
De prijzen van de seizoenskaarten waren ook erg laag. Na 9 thuiswedstrijden heb je je sk er al uit. En aangezien we na de winterstop nog 9 wedstrijden hebben is het wel een reële prijs. Je betaald dus ongeveer 14 euro per wedstrijd als je een halve sk voor noord neemt. Scheelt toch ongeveer 40 euro.

En je bent altijd verzekerd van een plekje in het stadion.. win win!

Eigenlijk had natuurlijk iedereen die naar cambuur wil een ssc moeten kopen, lekker voordelig en geen gezeik om kaartjes. Dus mensen nu massal de laatste halve  ssc kopen en vanaf volgend jaar gelijk een hele  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een sk voor
mezelf en mijn zoon kan halen.
maar niet een ieder kan zich dat financieel veroorloven.

Scc01

Hmm de prijzen vind ik best wel hoog. Bij Zwolle betalen ze 100 euro voor een halve seizoenkaart. Als hij rond de 100 euro zou zijn denk ik dat er nog een behoorlijk aantal verkocht zouden worden. Ben benieuwd. Op hoeveel kaarten zitten we op het moment eigenlijk?

Bernardo

Citaat van: Scc01 op december 05, 2013, 15:47:54
Hmm de prijzen vind ik best wel hoog. Bij Zwolle betalen ze 100 euro voor een halve seizoenkaart. Als hij rond de 100 euro zou zijn denk ik dat er nog een behoorlijk aantal verkocht zouden worden. Ben benieuwd. Op hoeveel kaarten zitten we op het moment eigenlijk?

Voor Cambuur maakt het ook niet uit, bijna elke wedstrijd uitverkocht stadion. En losse kaartjes leveren ook nog is meer op!

Daddy T.

Citaat van: Bernardo op december 05, 2013, 16:39:51
Voor Cambuur maakt het ook niet uit, bijna elke wedstrijd uitverkocht stadion. En losse kaartjes leveren ook nog is meer op!
Zolang je buiten de topwedstrijden om niet uitverkocht bent moet je zorgen dat die 300-400 plekken ook uitverkocht raken! Met H'veen thuis over 7 weken, waar iedereen zekerheid van een kaartje wil hebben, moet je die halve seizoenkaarten makkelijk kunnen slijten voor een leuke prijs!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Scc01

Eigenlijk valt die wedstrijd tegen dkv precies op het goede moment. Ik mag hopen dat de marketing afdeling van cambuur dat ook door heeft.
Zit er een maximum percentage aan hrt aantal sk tov totale plaatsen?

Marc S

Citaat van: Scc01 op december 07, 2013, 11:29:54
Eigenlijk valt die wedstrijd tegen dkv precies op het goede moment. Ik mag hopen dat de marketing afdeling van cambuur dat ook door heeft.
Zit er een maximum percentage aan hrt aantal sk tov totale plaatsen?

Je moet 1000 losse kaarten kunnen verkopen dacht ik.

drg

Dan kunnen er nog ongeveer 1000 uit toch? Denk dat ik ook maar ga halen want ik heb echt scheit gekregen aan die online verkoop nu ik 15 december mag missen en zal me niets verbazen dat ik dan eind januari ook wel zal missen zonder SK