Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Cambuur - RKC [zo 28-5-23 14.30]

Gestart door Dokkumer, mei 15, 2023, 13:30:15

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Voor de allerlaatste keer in onze bouwval een wedstrijd op het hoogste niveau. Dus nog 1 keer op zondag flink bierdrinken en kut roepen.
De echte, dat lees je :devil

AL

Laat RKC maar met 10-0 winnen. Wellicht kunnen we zo Hoerenveen nog even dwarszitten.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

nee,wel?

Citaat van: AL op mei 15, 2023, 14:42:58
Laat RKC maar met 10-0 winnen. Wellicht kunnen we zo Hoerenveen nog even dwarszitten.

:0= helemaal niks voor hoerenveen helemaal niks helemaal niks helemaal niks voor hoerenveen :y :y :y :zweep :zweep :proost :proost :proost :proost :proost :proost

Holwerd voor Cambuur

Ik voel een reactie van Skolten aankomen ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

qua gokken of passie voor skubbekutteveen ?
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2023, 13:30:15
Voor de allerlaatste keer in onze bouwval een wedstrijd op het hoogste niveau. Dus nog 1 keer op zondag flink bierdrinken en kut riepen.
je toetsenbord doet gek.
of leg uit hoe je die dingen moet riepen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Dokkumer

Nee. Nooit zal de haat naar een ander de liefde voor mijn club overstijgen

De Gast

Ik zie het de laatste wedstrijd ook nog wel gebeuren dat het meezit en we deze niet verliezen.
Vervolgens een boeketje vanuit dkv met de tekst 'Bedankt en veel plezier in de kkd'.
Van mij hoeft dat scenario nou ook weer niet.

V-man

Citaat van: De Gast op mei 16, 2023, 09:40:40
Ik zie het de laatste wedstrijd ook nog wel gebeuren dat het meezit en we deze niet verliezen.
Vervolgens een boeketje vanuit dkv met de tekst 'Bedankt en veel plezier in de kkd'.
Wat dat betreft is die wedstrijd een win win situatie. Ik prefereer echter een waardig afscheid met een mooie overwinning. Zal je zien dat Doke (is van ons) de winnende maakt!

Vlampiep

Geloof jij echt in sprookjes? Denk je dat de spelers nog geloof hebben in deze fantast? Het was beter geweest dat we een paar wedstrijden met een giga verschil  hadden verloren, dan was de club geen andere keus overgebleven dan hem op non actief te zetten.

De Gast

Nou ja als we straks 7 wedstrijden achter elkaar zonder doelpunt verliezen lijkt mij dat ook wel voldoende reden.
Er gaan trainers om minder de laan uit.

CambuurArnhem

Ik snap eigenlijk niet waarom ze Ultee 1,5 jaar hebben geboden. Waarom niet optie tot verlenging na bereiken handhaving? Dan was ie nu weggeweest. Maar misschien ben ik na?ef en werkt het niet zo.

Destroyer

Als.of die gasten met hun wisselvallig presteren eruopa in gaan, maak je druk mensen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22