Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: papier op juli 07, 2023, 08:46:54
Zo kennen we onze club weer.

Ja want Cambuur heeft de competitie indeling gemaakt.

papier

Citaat van: hobbes op juli 07, 2023, 08:58:13
Ja want Cambuur heeft de competitie indeling gemaakt.

Overall hebben we weer een oefenprogramma zonder aansprekende tegenstanders en zonder een fatsoenlijk niveau. Zoals ieder jaar eigenlijk.

Galdiano

Citaat van: papier op juli 07, 2023, 09:02:23
Overall hebben we weer een oefenprogramma zonder aansprekende tegenstanders en zonder een fatsoenlijk niveau. Zoals ieder jaar eigenlijk.

Het is tegenwoordig helaas vaak kiezen tussen twee kwaden. Een minder programma met de toeschouwers erbij. Of betere tegenstanders zonder publiek. Dan kom je al snel met wedstrijden over de grens. (wat ik niet erg zou vinden).

Fortuna speelt uit tegen Millwal. Dit schijnt al tot stand gekomen te zijn bij de deal van Fleming.
Ik zeg Bangura maar verkopen aan een mooie club uit Duitsland of Engeland!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bakker

Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 09:07:34
Het is tegenwoordig helaas vaak kiezen tussen twee kwaden. Een minder programma met de toeschouwers erbij. Of betere tegenstanders zonder publiek. Dan kom je al snel met wedstrijden over de grens. (wat ik niet erg zou vinden).

Fortuna speelt uit tegen Millwal. Dit schijnt al tot stand gekomen te zijn bij de deal van Fleming.
Ik zeg Bangura maar verkopen aan een mooie club uit Duitsland of Engeland!  :devil

Waar spelen ze de wedstrijd tegen het Zulte Waregem van Ruud Vormer? Is in de week van trainingskamp in Zeeland.

Galdiano

Citaat van: Bakker op juli 07, 2023, 10:23:41
Waar spelen ze de wedstrijd tegen het Zulte Waregem van Ruud Vormer? Is in de week van trainingskamp in Zeeland.

In Zeeland.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 10:34:32
In Zeeland.
had al even gekeken hoever van mijn vakantie adres. Maar 6.5 uur in de auto is mij te gortig. Dit leek mij wel een mooi potje om te zien waar we staan

justremco

Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 10:34:32
In Zeeland.

Op dezelfde dag ook nog een wedstrijd om 13.00 tegen jong Utrecht, locatie is de velden van ZSC?62 in Scharendijke

Zuid1991

Nog een kleine 300 losse kaarten te koop |:)
Tis vakantietijd, i know, zou mooi zijn als een 8000 lui zouden zijn die voor een ouderwetse sfeer zorgen.
Last year old house, gas gevuh |:)

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 05, 2023, 11:28:59
Nog een kleine 300 losse kaarten te koop |:)
Tis vakantietijd, i know, zou mooi zijn als een 8000 lui zouden zijn die voor een ouderwetse sfeer zorgen.
Last year old house, gas gevuh |:)
is het uitvak al vol  :?

Noordcambuur

9000 kaarten verkocht en het uitvak zit ook vol |:)

Leovardia

denistel

Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2023, 20:27:37
9000 kaarten verkocht en het uitvak zit ook vol |:)

erg knap mut ik zegge zullen nog wel wat lui ontbreken door vakantie
maar wut toch een vrij volle bak ,,gas geven dus

Tanjajeah

Benieuwd of de seizoenkaarten ook uitverkocht raken, laatste update was 6600? (totaal aantal beschikbare seizoenkaarten iets over de 7000 volgens mij)

Bernardo

Citaat van: Tanjajeah op augustus 07, 2023, 09:34:11
Benieuwd of de seizoenkaarten ook uitverkocht raken, laatste update was 6600? (totaal aantal beschikbare seizoenkaarten iets over de 7000 volgens mij)

Vorig jaar waren er volgens mij 7050 seizoenkaarten en toen was het uitverkocht.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2023, 12:08:58
is het uitvak al vol  :?
mooi man. Eindelijk weer es. Die lui hadden jaren terug een spandoek mee waarop stond ? samen tegen dkv? volgens mij