Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: zeewolde op augustus 09, 2023, 10:33:28
hij geeft gewoon zijn mening  geeft ook aan dat hij geniet van Kooistra. Hier zie ik meerdere mensen overheen lezen.

Ben daar ook benieuwd naar. Je ziet bij PSV die gast van 18 opeens ook doorbreken. Zou schitterend zijn als er een jong supertalent kan doorbreken hier.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik Smand vorig seizoen ook goed vond starten.

grijskijker

Citaat van: zeewolde op augustus 09, 2023, 10:33:28
hij geeft gewoon zijn mening  geeft ook aan dat hij geniet van Kooistra. Hier zie ik meerdere mensen overheen lezen.
Daar gaat het niet om, het lijkt er op wat Richard zegt heilig is en de enige waarheid is.... maar goed ik ga weer verder met de oefeningen :thumbsup

AL

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 10:36:53
Dat heeft toch de bekende oorzaken? En dan kom ik weer uit wat Bussum net zei..Of wat Papier zei..

Klopt hoor,, maar daarom is het toch wel een feit dat hij op dit moment nog geen speler is voor de basis?

Stiens

Wordt inmiddels een beetje een oude wijven club hier. Er is altijd eentje die z'n gelijk moet halen of het laatste woord moet hebben. Man man man.. Misschien nu weer overgaan op het onderwerp waar dit topic over gaat? SC Cambuur - Emmen.

Huizen

Citaat van: Stiens op augustus 09, 2023, 10:44:37
Wordt inmiddels een beetje een oude wijven club hier. Er is altijd eentje die z'n gelijk moet halen of het laatste woord moet hebben. Man man man.. Misschien nu weer overgaan op het onderwerp waar dit topic over gaat? SC Cambuur - Emmen.

Zit net de selectie van Emmen te kijken, die hebben toch nog best een lijst behoorlijke KKD waardige spelers. Heel benieuwd wat Cambuur op de mat gaat leggen! SCCCCCCCCCCCCC  |:)

papier

Citaat van: Bussum op augustus 09, 2023, 10:45:53
Zit net de selectie van Emmen te kijken, die hebben toch nog best een lijst behoorlijke KKD waardige spelers. Heel benieuwd wat Cambuur op de mat gaat leggen! SCCCCCCCCCCCCC  |:)

Zij hebben toch een behoorlijk jasje uitgedaan. Zowel qua selectie als op kantoor. Met als klapper op de vuurpijl een communicatiemedewerker die wikipedia pagina's van nieuwe spelers gaat bewerken om schade te beperken wat juist het tegenovergestelde effect heeft. En de algemeen directeur die nog even in de vlek gaat wrijven. Zo ken ik FC Emmenw eer.

Eewal

Citaat van: papier op augustus 09, 2023, 10:48:26
Zij hebben toch een behoorlijk jasje uitgedaan. Zowel qua selectie als op kantoor. Met als klapper op de vuurpijl een communicatiemedewerker die wikipedia pagina's van nieuwe spelers gaat bewerken om schade te beperken wat juist het tegenovergestelde effect heeft. En de algemeen directeur die nog even in de vlek gaat wrijven. Zo ken ik FC Emmenw eer.
ik denk inderdaad dat het uitgeklede kantoor van Emmen ons een doelpunt gaat opleveren  :D

papier

Citaat van: Eewal op augustus 09, 2023, 11:00:50
ik denk inderdaad dat het uitgeklede kantoor van Emmen ons een doelpunt gaat opleveren  :D

Dat zal toch wel ergens wat effect hebben op de selectie. Nu dat gedoe met die Desley Ubbink, eerder die Mike van Beijnen die na 2 week na het tekenen van een contract alweer weg was.

Noordcambuur

;)En volgens mij zijn er ook een paar spelers geblesseerd

De Gast

Citaat van: Stiens op augustus 09, 2023, 10:44:37

Is toch gewoon een discussie, ook mbt vrijdag. Laat lekker gaan.

De Gast

Heeft Smit niet de meeste doelpunten gemaakt in de voorbereiding? Zou hem nu eens de kans geven. Ook om het elftal wat meer op te frissen.

EdsjeSCC

Op basis van de training vandaag heb ik er niet per se meer vertrouwen in gekregen, maar ik laat me graag verrassen.
Mooi weer, bijna vol huis, gas dr op

sunderland

Citaat van: AL op augustus 09, 2023, 10:17:16
Dat klopt hoor.
Maar Richard zegt toch ook gewoon dat hij op dit moment niet gelukkig en goed genoeg is?
en hij geeft daarbij aan dat ie te weinig word geholpen door de trainer. Hij zegt helemaal niks raars of negatiefs.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 10:41:11
Daar gaat het niet om, het lijkt er op wat Richard zegt heilig is en de enige waarheid is.... maar goed ik ga weer verder met de oefeningen :thumbsup
en dat zeg jij hier Grijskijkert? De Jezus van het forum die alles recht lult wat krom is wat Poelie ook al zei.

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2023, 12:20:17
en dat jij hier Grijskijkert? De Jezus van het forum die alles recht lult wat krom is wat Poelie ook al zei.
:_schater