Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 14, 2023, 10:17:43
Jij mag het dan dom  gelul noemen, geen moeite mee hoor. Als jij mij als een domoor neer wil zetten mag ik als domoor zo vrij zijn op te merken dat jouw negatieve focus op Ultee ziekelijke vormen aan gaat nemen. Jouw redenatie gaat zo ver dat als de bloemkool nog duurder wordt,  komt dat ook door Ultee. Ga nu niet concluderen dat ik een fan van Ultee ben,  want al zouden we kampioen worden,  ik heb niets met Ultee als persoon.
vond het gewoon niet terecht dat vd water hierin werd genoemd. Zal voortaan wat anders reageren

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 10:11:00
heb het al vaker gezegd, hij was voor de winterstop top en was ook wel paar x geblesseerd, de eerste wedstrijd tegen Volendam was ie 100% fit en stond ie ernaast. Dan weet je wel genoeg en het hele team dacht toen ook, hoe kan dit??? Weet ik van een paar basis spelers

Een fout van Ultee, mee eens. Dan kun je toch terugknokken? Een Doke zou zich nooit door een snotneus van 19 uit de basis laten spelen.

En voor dit seizoen vind ik het ook geen excuus. Ga lekker voetballen, vertrouw op je kwaliteiten. Er was geen enkele reden om zo angstig te beginnen tegen Emmen.

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 10:32:46
klopt. 1 van de centrum verdedigers had rug dekking moeten geven en volgens mij kwam die jongen die eroverheen ging vanaf het middenveld
Bij de 0-1 v/d Water te laat terug verdedigd en 0-2 Bangura idem :thumbsup

R058

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 10:36:14
Het is veel meer dan alleen persoonlijke fouten van die personen. De hele restverdediging klopt niet. Vooral als van Kaam de bal kwijtraakt. Het moet dan veel compacter staan om de aanvallers naar buiten te dwingen. Daarnaast vind ik dat er veel eerder doorgestapt moet worden en misschien een overtreding gemaakt moet worden om een counter te stoppen. Tol had bij de 0-1 trouwens ook door moeten stappen en hij doet ook niks om die eerste voorzet eruit te halen.

SCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 10:36:14
Het was precies andersom: 0-1 Bangura te laat (na balverlies Uldrikis en totaal ontbreken middenveld) en bij de 0-2 vd Water die niet/ te laat meeliep.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 10:34:37
vond het gewoon niet terecht dat vd water hierin werd genoemd. Zal voortaan wat anders reageren
Het is  wel de liefde voor de club waaruit jouw reacties voortkomen. Dus kerel liefde maakt soms blind en opkroppe van zaken is nooit goead weest, dus ast dur uut is, bist ut kwiet en kest dur geen zere billig of pien in de hasses an over houwe. |:) |:)

Dokkumer

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 10:32:46
klopt. 1 van de centrum verdedigers had rug dekking moeten geven en volgens mij kwam die jongen die eroverheen ging vanaf het middenveld
Hardeveld stond volgens mij links achterin.
De echte, dat lees je :devil

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 09:21:19
hest dien ogen dicht had voor de winterstop. Iedereen onthoud altijd het laatste

Of ik vind Tol gewoon niet zo goed  :_schater

sunderland

Citaat van: Dokkumer op augustus 14, 2023, 11:14:26
Hardeveld stond volgens mij links achterin.
oke. Neemt niet weg dat het totaal niet klopte in de organisatie. De rechtscentraal moet rugdekking geven vind ik. Je moet als aanvaller een fout mogen maken dat hoort erbij. Kooistra zocht x op x zijn man op ( en dat moet juist ook) en dat mislukte ook vaak maar had geen consequenties.

sunderland

Citaat van: R058 op augustus 14, 2023, 10:44:08
Het is veel meer dan alleen persoonlijke fouten van die personen. De hele restverdediging klopt niet. Vooral als van Kaam de bal kwijtraakt. Het moet dan veel compacter staan om de aanvallers naar buiten te dwingen. Daarnaast vind ik dat er veel eerder doorgestapt moet worden en misschien een overtreding gemaakt moet worden om een counter te stoppen. Tol had bij de 0-1 trouwens ook door moeten stappen en hij doet ook niks om die eerste voorzet eruit te halen.
kijk, dit bedoel ik dus.

SCC

Ik vind het, in aanvulling op bovenstaand, keer op keer weer bijzonder (lees: irritant) dat een wisselspeler eerst 4 papiertjes onder de neus gedrukt krijgt met instructies. Met name bij aanvallende wissels met nog 20 minuten of minder op de klok: laat die gasten lekker onbevangen invallen en geef alleen de opdracht: probeer iets te forceren dus neem initiatief, durf acties (op snelheid) te maken en breng nieuwe energie.

EdsjeSCC

Ik erger me vooral dood aan dat eeeeeeuwige achteruit lopen en niet (durven) ingrijpen.
Het aantal tegendoelpunten op die manier is in de laatste seizoenen niet op 5 handen te tellen denk ik

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 11:23:31
oke. Neemt niet weg dat het totaal niet klopte in de organisatie. De rechtscentraal moet rugdekking geven vind ik. Je moet als aanvaller een fout mogen maken dat hoort erbij. Kooistra zocht x op x zijn man op ( en dat moet juist ook) en dat mislukte ook vaak maar had geen consequenties.
Als rechtscentraal kan uitstappen, Tol had Parzyszek in de rug en Bergsma had Scholten is de rug, en v/d Water moet gewoon minimaal met zijn man meelopen en neemt niet weg dat zwakke v/d Meer er korter op mocht zitten.

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 12:00:28
Als rechtscentraal kan uitstappen, Tol had Parzyszek in de rug en Bergsma had Scholten is de rug, en v/d Water moet gewoon minimaal met zijn man meelopen en neemt niet weg dat zwakke v/d Meer er korter op mocht zitten.
Daar had Bangura ook moeten knijpen. Scholte was zijn directe man. Je mag met een viermans verdediging nooit tegen 3 aanvallers in ondertal komen.
De echte, dat lees je :devil