Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 18:55:36
Hij heeft wel praatjes voor iemand die de club in de steek heeft gelaten en zijn zoon bij DKV laat spelen... :zweep
dacht al waar blijft ie . Moeilijk dat iemand de vinger op de zere plek legt

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2023, 18:59:41
dacht al waar blijft ie . Moeilijk dat iemand de vinger op de zere plek legt
Beste stuurlui staan aan wal ;)

oost

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 19:01:26
Beste stuurlui staan aan wal ;)

Ik ben eigelijk wel nieuwsgierig waarom Grijskijkert zo fan is van ultee?  Wat heeft hij gepresenteerd dat jij zo van zijn kunnen overtuigd bent?

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 18:55:36
Hij heeft wel praatjes voor iemand die de club in de steek heeft gelaten en zijn zoon bij DKV laat spelen... :zweep

Als de argumenten op zijn  :|

Reageer nou eens inhoudelijk op hetgeen Sandor zegt. Klopt het wel of niet?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: oost op augustus 14, 2023, 19:40:12
Ik ben eigelijk wel nieuwsgierig waarom Grijskijkert zo fan is van ultee?  Wat heeft hij gepresenteerd dat jij zo van zijn kunnen overtuigd bent?
waar geeft hij aan fan van Ultee te zijn? Zoek maar terug , hij geeft vooral vaak aan dat we het er mee moeten doen.

Je eigen interpretatie is niet altijd de waarheid..

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2023, 19:47:03

Kan nog wel even doorgaan hoor je hoeft hier toch niet inhoudelijk te reageren, als hij het allemaal zo goed weet waarom doet hij er niks aan? Wel bij OF zitten te stoken, want hij zat er niet toen Henk of Pascal aan het roer zaten want toen was er ook genoeg op aan te merken. 2 jaar lang op de loonlijst staan en er niks voor doen, dat noem ik een profiteur. Vervelend he ongenuanceerd te raaskallen, jum late je wel snel oppe kast jagen :zweep

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2023, 19:47:03

Jaaa hij slaat spijkers met koppen. Dat wel, maar je kunt het allemaal prachtig uitleggen hoe het moet, maar daar moeten je spelers ook geschikt voor zijn.
We spelen er nu met een stuk of wat die hebben al moeite met zichzelf staande te houden. Die kun je echt niet op pad sturen met hoe zon Sandor het wil.
Hangt allemaal aan elkaar. Je hoorde wel over de backs, als die overlopen worden is niet erg dan moet ie voor de rechter of linker cv zijn. Maar als dat niet goed gaat kan zon gast m vrij voor doel brengen. Dan die 2e goal van Emmen ook, normaal gaat ie er never nooit niet in nu wel.
Is allemaal voetbal en Sandor heeft er echt wel een heel goede kijk op. Dat er te weinig gebeurt nu in balbezit is zeker. Maar misschien heeft Ultee ook geluisterd.

grijskijker

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 14, 2023, 19:57:12
Jaaa hij slaat spijkers met koppen. Dat wel, maar je kunt het allemaal prachtig uitleggen hoe het moet, maar daar moeten je spelers ook geschikt voor zijn.
We spelen er nu met een stuk of wat die hebben al moeite met zichzelf staande te houden. Die kun je echt niet op pad sturen met hoe zon Sandor het wil.
Hangt allemaal aan elkaar. Je hoorde wel over de backs, als die overlopen worden is niet erg dan moet ie voor de rechter of linker cv zijn. Maar als dat niet goed gaat kan zon gast m vrij voor doel brengen. Dan die 2e goal van Emmen ook, normaal gaat ie er never nooit niet in nu wel.
Is allemaal voetbal en Sandor heeft er echt wel een heel goede kijk op. Dat er te weinig gebeurt nu in balbezit is zeker. Maar misschien heeft Ultee ook geluisterd.
Ja inderdaad, waarom gaat hij niet 1 dag in de week met bepaalde dingen aan de slag bij de club? Daar hebben we meer aan dan dat hij dingen roept/zegt bij OF..of gaat observeren en feedback geeft ...

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 19:56:05
Kan nog wel even doorgaan hoor je hoeft hier toch niet inhoudelijk te reageren, als hij het allemaal zo goed weet waarom doet hij er niks aan? Wel bij OF zitten te stoken, want hij zat er niet toen Henk of Pascal aan het roer zaten want toen was er ook genoeg op aan te merken. 2 jaar lang op de loonlijst staan en er niks voor doen, dat noem ik een profiteur. Vervelend he ongenuanceerd te raaskallen, jum late je wel snel oppe kast jagen :zweep
.

De enige die raaskalt ben je zelf hoor. Je bent al niet zo geloofwaardig en door dit soort onzin uit te kramen wordt het er niet beter op. Heeft Sandor je ooit een keer overgeslagen toen je om een handtekening vroeg? Of gaat het allemaal wat te snel voor je wat hij zegt? Ik snap best dat het lastig is als je zelf wat beperkt bent. Desalniettemin is dat nog geen reden om zo over Cambuurs beste voetballer ooit te praten en het brein achter 3 kampioenschappen. Beetje meer respect is wel op zijn plaats ouwe internet hoolie
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Denk dat hij niet eens begrijpt wat Sandor zegt.

oost

Citaat van: zeewolde op augustus 14, 2023, 19:55:45
waar geeft hij aan fan van Ultee te zijn? Zoek maar terug , hij geeft vooral vaak aan dat we het er mee moeten doen.

Je eigen interpretatie is niet altijd de waarheid..

Als je een trainer verdedigd die  zijn team zo matig laat spelen en al maanden geen resultaten boekt moet toch iets zijn waardoor je hem blijft steunen?.
Mijn waarheid? Ik zeg allen wat mij irriteert of opvalt.
En met mij nog een behoorlijk groot aantal andere fans.
Ik irriteerde mij wel bijzonder aan het feit dat iedereen een punt bejubeld en de laaste 15 min geweldig vond. Het was kamikaze en zat geen idee achter het aanvalsplan. Is toch  bizar dat een 17 jarige de show stilt. Puur omdat hij onbevangen kan spelen. Waarom kan de rest dat niet?.

Maar goed we gaan het zien. Ik verwacht dat den Bosch uit zijn laaste  duel als trainer is. :rodekaart

richard

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 14, 2023, 19:57:12

Die kun je echt niet op pad sturen met hoe zon Sandor het wil.?.denk je dat dat moeilijk is? Is heel simpel uit te leggen op training. En uit te voren??herhalen herhalen herhalen.

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 20:02:14
Ja inderdaad, waarom gaat hij niet 1 dag in de week met bepaalde dingen aan de slag bij de club? Daar hebben we meer aan dan dat hij dingen roept/zegt bij OF..of gaat observeren en feedback geeft ...

Heeft hij toch uitgelegd, iets met kopi?ren?..

Bankzitter

Henk praat wel met Sandor. En als Ultee slim is (en dat verwacht ik wel) , gaat 'ie ook regelmatig met Henk zitten.
Kopi?ren werkt niet, zeker niet als het te ver van de eigen voetbal idee?n afwijkt.  Maar bijvoorbeeld Slot en Hulshoff hebben toch heel veel van de voetbalidee?n van Henk en Sandor overgenomen en met succes.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: oost op augustus 14, 2023, 20:33:08

Ik irriteerde mij wel bijzonder aan het feit dat iedereen een punt bejubeld en de laaste 15 min geweldig vond. Het was kamikaze en zat geen idee achter het aanvalsplan. Is toch  bizar dat een 17 jarige de show stilt. Puur omdat hij onbevangen kan spelen. Waarom kan de rest dat niet?.

Dus jij was liever met 0 punten eraf gestapt, tuurlijk bejubel je zon punt wat wil je dan? En dat die 17 jarige de show steelt is toch prachtig, hij staat net op de goede plek en tikt m erin. Niet dat hij onbevangen speelt ofzo.  Machtig toch voor zon ventje .En die 15 min waren geweldig jah omdat je eindelijk het idee had dat er wat kon gaan gebeuren.
Niet qua voetbal, maar luister als je daar al niet meer van kunt genieten kun je beter volgende keer je oranje stoeltje laten shinen...sjonge zeg