Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 14, 2023, 20:36:37
Heeft hij toch uitgelegd, iets met kopi?ren?..
Er zullen wel meer dingen zijn die anders kunnen of moeten, vandaar mijn opmerking.

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2023, 20:10:20
.

De enige die raaskalt ben je zelf hoor. Je bent al niet zo geloofwaardig en door dit soort onzin uit te kramen wordt het er niet beter op. Heeft Sandor je ooit een keer overgeslagen toen je om een handtekening vroeg? Of gaat het allemaal wat te snel voor je wat hij zegt? Ik snap best dat het lastig is als je zelf wat beperkt bent. Desalniettemin is dat nog geen reden om zo over Cambuurs beste voetballer ooit te praten en het brein achter 3 kampioenschappen. Beetje meer respect is wel op zijn plaats ouwe internet hoolie
Nog steeds op de kast zie ik... Maar goed, beter dat jij dit zegt dan iemand met zijn volle verstand..

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 14, 2023, 21:00:55
Dus jij was liever met 0 punten eraf gestapt, tuurlijk bejubel je zon punt wat wil je dan? En dat die 17 jarige de show steelt is toch prachtig, hij staat net op de goede plek en tikt m erin. Niet dat hij onbevangen speelt ofzo.  Machtig toch voor zon ventje .En die 15 min waren geweldig jah omdat je eindelijk het idee had dat er wat kon gaan gebeuren.
Niet qua voetbal, maar luister als je daar al niet meer van kunt genieten kun je beter volgende keer je oranje stoeltje laten shinen...sjonge zeg

Eens, deze 15 minuten hebben we volgens mij het hele vorige seizoen niet meegemaakt. Eindelijk werd er eens alles of niets gespeeld en als je daardoor een punt pakt dan moet je het waarderen.

papier

Als je in dit stadium van het seizoen al op de coach zit te bitchen ben je, hoe groot ook, best een lul van een vent. In wiens belang is dat nou?

grijskijker

Citaat van: papier op augustus 14, 2023, 21:43:35
Als je in dit stadium van het seizoen al op de coach zit te bitchen ben je, hoe groot ook, best een lul van een vent. In wiens belang is dat nou?
Pas je op, de almighty Poelie is niet gediend van dit soort teksten 8P

papier

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 21:49:00

De eigenwijsheid van Sandor brengt hem soms ver hoor, want hij heeft vaak prima idee?n over voetbal. Maar soms brengt het je nergens. Voor ons ook wel een geluk want anders hadden we lang niet zo lang van hem kunnen genieten. In dit geval brengt het hem nergens en de club ook niet. Lijkt Stanley Menzo wel.

papier

Citaat van: oost op augustus 14, 2023, 20:33:08
Als je een trainer verdedigd die  zijn team zo matig laat spelen en al maanden geen resultaten boekt moet toch iets zijn waardoor je hem blijft steunen?.
Mijn waarheid? Ik zeg allen wat mij irriteert of opvalt.
En met mij nog een behoorlijk groot aantal andere fans.
Ik irriteerde mij wel bijzonder aan het feit dat iedereen een punt bejubeld en de laaste 15 min geweldig vond. Het was kamikaze en zat geen idee achter het aanvalsplan. Is toch  bizar dat een 17 jarige de show stilt. Puur omdat hij onbevangen kan spelen. Waarom kan de rest dat niet?.

Maar goed we gaan het zien. Ik verwacht dat den Bosch uit zijn laaste  duel als trainer is. :rodekaart

Los van de competitie, tegenstander en het elftal zie je toch wel een verschil? Of heb je alleen naar teletekst gekeken? Daarbij zegt hij notabene zelf ook dat hij op energie en samenwerking een voldoende geeft maar op voetbal nog niet. Nog los van het slotoffensief, ja het was opportunistisch maar nee het was niet alleen dom en doelloos pompen. Los daarvan mag je best aandacht hebben voor de kwaliteiten van Emmen, zij hebben met Kieftenbelt, Parcyszek en Vd Werf ervaring die wij missen. En wat zien we? Een Emmen dat niet alleen de bal niet wil hebben en achteruit loopt maar ook een wat zelf he-le-maal niets kan cre?ren. Als jij dan niet tevreden kunt zijn met het feit dat we spelers nu niet pakken neer zien zitten in de wedstrijd maar alles blijven geven en dit eindelijk eens beloond zien worden dan wordt het tijd om naar specsavers te gaan.

grijskijker

Citaat van: papier op augustus 14, 2023, 21:51:42
De eigenwijsheid van Sandor brengt hem soms ver hoor, want hij heeft vaak prima idee?n over voetbal. Maar soms brengt het je nergens. Voor ons ook wel een geluk want anders hadden we lang niet zo lang van hem kunnen genieten. In dit geval brengt het hem nergens en de club ook niet. Lijkt Stanley Menzo wel.
Eensch :thumbsup

Oud Cambuur

Wij geven onze mening hier ook allemaal en een journalist doet dat in een krant, blad of op radio en tv. Dus Sandor geeft ook gewoon zijn mening prima toch niks mis mee. Als je de trainingen ook wat volgt valt het op dat er weinig idee achter het voetbal zit op dit moment. Barto en Burghout doen de trainingen en Ultee staat wat op de achtergrond. Hij heeft zoiezo op 1 punt gelijk met dit team en dit voetbal doe je niet mee bij de eerste 4.

papier

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 14, 2023, 22:01:44
Wij geven onze mening hier ook allemaal en een journalist doet dat in een krant, blad of op radio en tv. Dus Sandor geeft ook gewoon zijn mening prima toch niks mis mee. Als je de trainingen ook wat volgt valt het op dat er weinig idee achter het voetbal zit op dit moment. Barto en Burghout doen de trainingen en Ultee staat wat op de achtergrond. Hij heeft zoiezo op 1 punt gelijk met dit team en dit voetbal doe je niet mee bij de eerste 4.

Als je naar de afgelopen wedstrijden kijkt dan zijn er niet eens 3 ploegen die meedoen om de eerste 4 plekken en dat kan niet eens! In tegenstelling tot Emmen speelde wij met een positieve inzet, proberen om te voetballen en proberen om te winnen. Daar heb ik bij Emmen he-le-maal niets van teruggezien. Glas hoeft niet altijd halfleeg te zijn he, kan ook halfvol.

Sandor heeft een prima mening hoor. Maar in tegenstelling tot jou en mij heeft hij wel een podium en bereik. Dat wij domme dingen zeggen dat doet niemand wat behalve 3/4 man hier die er niet tegen kunnen. Als je een podium en bereik hebt dan moet je daar verantwoordelijk mee omgaan, in mijn ogen doet hij dat nu niet. Ik vind dat dom, ondoordacht en onsympathiek. Maar mijn impact met mijn mening is nihil dus die kan ik gerust ventileren.

oost

Citaat van: papier op augustus 14, 2023, 21:55:51
Los van de competitie, tegenstander en het elftal zie je toch wel een verschil? Of heb je alleen naar teletekst gekeken? Daarbij zegt hij notabene zelf ook dat hij op energie en samenwerking een voldoende geeft maar op voetbal nog niet. Nog los van het slotoffensief, ja het was opportunistisch maar nee het was niet alleen dom en doelloos pompen. Los daarvan mag je best aandacht hebben voor de kwaliteiten van Emmen, zij hebben met Kieftenbelt, Parcyszek en Vd Werf ervaring die wij missen. En wat zien we? Een Emmen dat niet alleen de bal niet wil hebben en achteruit loopt maar ook een wat zelf he-le-maal niets kan cre?ren. Als jij dan niet tevreden kunt zijn met het feit dat we spelers nu niet pakken neer zien zitten in de wedstrijd maar alles blijven geven en dit eindelijk eens beloond zien worden dan wordt het tijd om naar specsavers te gaan.

Grapjas natuurlijk ben ik blij met een punt, maar dat puntje pak je in de slot seconden. Verlies ga je gewoon met het zelfde gevoel naar huis als in de eredivisie.
En met een eredivisie tegenstander hadden wij met rust al 0-4 achtergestaan. Eerste 75 min waren gewoon om te janken. Maar goed we gaan het zien. 1 ding is duidelijk op dit forum zijn 2 a 3 forum gangers pro de rest heeft er natuurlijk geen verstand van en zijn allemaal teletekst supporters  :_schater

papier

Citaat van: oost op augustus 14, 2023, 22:50:33
Grapjas natuurlijk ben ik blij met een punt, maar dat puntje pak je in de slot seconden. Verlies ga je gewoon met het zelfde gevoel naar huis als in de eredivisie.
En met een eredivisie tegenstander hadden wij met rust al 0-4 achtergestaan. Eerste 75 min waren gewoon om te janken. Maar goed we gaan het zien. 1 ding is duidelijk op dit forum zijn 2 a 3 forum gangers pro de rest heeft er natuurlijk geen verstand van en zijn allemaal teletekst supporters  :_schater

Geef je mening over onze tegenstander ook maar even.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 21:49:00

Het geeft des te meer aan hoeveel onkunde hier aanwezig is als je dat soort teksten uitkraamt. Dan heb je er echt helemaal niks van begrepen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Citaat van: papier op augustus 14, 2023, 21:51:42

De eigenwijsheid van Sandor leg eens uit?

richard

Citaat van: papier op augustus 14, 2023, 21:55:51

Wat voor verschil heb je gezien? Alleen dat laatste kwartier? En dan roepen mensen knap dat ie de jeugd bracht? Ja hij heeft ook niks anders, dus niks knaps aan. Als je de trainingen ziet, er zit geen idee achter. Straks maar weer even kijken, wie weet of ik wat kan ontdekken.