Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Dat bedoel ik... je ziet het voetbalidee van Ultee onvoldoende terug sinds hij hier is begonnen maar waarom dat zo is kan heel veel redenen hebben.
Ik hoor zelf in zijn interviews de laatste tijd ook zelf wel vindt dat dit niet goed genoeg is en hij er meer uit moet halen.

Sandor zegt dan doodleuk dat hij anders zou spelen maar dat zou hij ook zeggen als je hem vraagt een wedstrijd te analyseren van Real Madrid of van Bal op't Dak . Of van Emmen. Je krijgt dan een college van Sandor of hoe hij over voetbal denkt en het is verder helemaal niet als aanval bedoelt.

Hij zegt ook echt wel rake dingen maar er is geen club in de wereld die speelt op de manier die hij graag zou zien. Als hij dat wil moet hij zijn papiertje halen en zelf voor een groep gaan staan. Daar heb ik wel eens moeite mee maar verder hoor ik hem wel graag over voetbal praten.

De Gast

Laten we we wel wezen.. Ultee en Burghout hebben nooit op niveau gespeeld. Hoe krijg je dan ooit voetbalslimheid in een elftal. 0 praktijk ervaring.

Bankzitter

Waar had Henk De Jong precies betaald voetbal gespeeld dan?

De staf is ook onervaren ...  Ultee is 36, Barto is 39, Burghout 39.
Het zou mooi zijn als er een ervaren trainer op de loonlijst zou staan om die mannen te ondersteunen ;)

janou

Citaat van: De Gast op augustus 15, 2023, 12:44:19
Laten we we wel wezen.. Ultee en Burghout hebben nooit op niveau gespeeld. Hoe krijg je dan ooit voetbalslimheid in een elftal. 0 praktijk ervaring.

Bekijk het eens andersom:

Wij hier hebben met zijn allen niet op niveau gespeeld, en veel profspelers zijn heel positief over hem als trainer. Hoe kunnen wij dan oordelen dat hij een slechte trainer is?

grijskijker

Citaat van: janou op augustus 15, 2023, 13:09:41
Bekijk het eens andersom:

Wij hier hebben met zijn allen niet op niveau gespeeld, en veel profspelers zijn heel positief over hem als trainer. Hoe kunnen wij dan oordelen dat hij een slechte trainer is?

Ben benieuwd wat antwoordt hier op wordt, tenminste als ?berhaupt een antwoordt komt  :X

De Gast

Hij is trainer coach he.. hij zal best een aardige training kunnen geven. Maar dat is maar ??n aspect. Hij is aimabel, positief, enthousiast, bevlogen, praatgraag. Wellicht een prima energiecontractjes verkoper.

Hij moet vooral ??n ding doen en dat is de juiste spelers overtuigen hiernaartoe te komen. Die zullen van hem een goede trainer kunnen maken.

Bankzitter

Hij praat inderdaad wel opvallend vaak over energie. Nu weten we waarom  :_schater

Maar denk dat je wel gelijk hebt dat hij zo goed is als de spelers waarmee hij werkt... hij haalt er niks extra uit. Dat geldt voor veel trainers, ben ik bang.

janou

Citaat van: De Gast op augustus 15, 2023, 13:42:46
Hij is trainer coach he.. hij zal best een aardige training kunnen geven. Maar dat is maar ??n aspect. Hij is aimabel, positief, enthousiast, bevlogen, praatgraag. Wellicht een prima energiecontractjes verkoper.

Hij moet vooral ??n ding doen en dat is de juiste spelers overtuigen hiernaartoe te komen. Die zullen van hem een goede trainer kunnen maken.

Spelers zijn positief over de trainer Ultee. Ze zeggen niet dat ze de rest slecht vinden. Het lijkt mij niet aannemelijk dat ze hun mening over Ultee enkel baseren op zijn trainingen.

Wat betreft 2e stukje klopt dat inderdaad. Een trainer is in principe zo goed als zijn elftal is. Echter is Eti?nne Reijnen verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie. Ultee heeft hier een stem in, maar uiteindelijk is hij maar een passant. En een leuk praatje is vaak niet genoeg om spelers te halen, geld speelt een grote rol.

janou

Citaat van: Bankzitter op augustus 15, 2023, 13:56:33
Hij praat inderdaad wel opvallend vaak over energie. Nu weten we waarom  :_schater

Maar denk dat je wel gelijk hebt dat hij zo goed is als de spelers waarmee hij werkt... hij haalt er niks extra uit. Dat geldt voor veel trainers, ben ik bang.

100%. Het lastige is dat je ook trainers hebt die uit een hele matige selectie het maximale resultaat halen, maar dat die plek op de ranglijst niet de plek is waar je als club en supporters wilt zijn. Ik vind dat Ren? Hake het helemaal niets slecht heeft gedaan met spelers als Schindler, Mbende, Schils.

Nou is HdJ wel inderdaad een trainer die spelers enorm kan prikkelen en jongens met een kras kan laten functioneren. Dat is een unieke kwaliteit die weinig trainers hebben.

zeewolde

Citaat van: De Gast op augustus 15, 2023, 12:44:19
Henk de Jong werd al genoemd, maar eat dacht je van vriend Floppe en vroeger Rob Baan en Fritz Korbach. Allemaal trainers die er geen voetbalslimheid in konden brengen?

Bankzitter

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2023, 21:49:00
Pas je op, de almighty Poelie is niet gediend van dit soort teksten 8P

Hest hem wel eens gesproken?????? Kest hem niet eens juh.

wiekie1969

whuuuuuuuu

De Gast

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2023, 16:56:03
Henk de Jong werd al genoemd, maar eat dacht je van vriend Floppe en vroeger Rob Baan en Fritz Korbach. Allemaal trainers die er geen voetbalslimheid in konden brengen?

Ok ok. Je hebt uitzonderingen. Nou laten we hopen dat Sjors over een aantal jaar in ??n adem kan worden uitgesproken met deze legendes.

richard

Citaat van: janou op augustus 15, 2023, 10:59:00
Precies dit. Dit is precies mijn ergernis.

Als je die laatste 20 minuten alleen dom pompen noemt, wil je gewoon niet horen dat Ultee ook wat goed doet. Hij geeft letterlijk aan dat hier op getraind is en dat dit ook geoefend is. Ja, er kan veel beter, maar er kan ook veel slechter.

Ook met discussies hier  :rodekaart. kom niet met argumenten als: ''Dat ziet toch iedereen'' of ''De spelers nemen hem niet serieus'' of ''Hij heeft geen spelidee''. Dit zijn allemaal persoonlijke aannames die best zouden kunnen kloppen maar geen ''FEIT'' zijn. Een feit is iets, waar geen discussie over kan plaatsvinden. Overigens zijn persoonlijke aannames vaak waardeloos omdat het vaak op emotie gebaseerde meningen zijn. Wij zijn er hier heel goed in om te denken en te praten namens een ander  8P.

Podcast van Marissa de Jong en Ren? Vd Weij gehoord? Vind uitspraken Marissa wel opmerkelijk over de connectie tussen Bergsma/Ultee Uldrikis/Ultee zeer opvallend