Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Youns El Hilali

Gestart door Huizen, juli 12, 2023, 18:05:25

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: janou op september 11, 2023, 15:09:05
Klopt volledig inderdaad, daarin zie je dat Balk volwassener is. Daarnaast vond ik dat afgelopen week de eerste echte goede invalbeurt van Wiebe was, wedstrijden hiervoor grossierde hij ook wel in fouten. Maar was echt geweldig om zijn acties te zien lukken vrijdag! Ook mooi dat ie constant wordt toegezongen, moet prachtig zijn voor die kerel.
en die voorzet dan, dat is pure klasse op zo,n moment voorlangs. Was 1 van hoogtepunten

Destroyer

Owwwwww zo jammer dat balk die niet in het net knalde maar wat een actie!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Citaat van: sunderland op september 11, 2023, 18:05:21
en die voorzet dan, dat is pure klasse op zo,n moment voorlangs. Was 1 van hoogtepunten

Die voorzet met zoveel gevoel was gewoon van enorme klasse!
Hoogtepunt van de wedstrijd voor mij.

Holwerd voor Cambuur

Deze zal hem goed doen! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens

Mike SCC

Heerlijke goal op een belangrijk moment in de wedstrijd. Zal hem goed doen na zijn optreden vorige week.

Specuveter

Viel ook vandaag niet geweldig in vond ik.
Maar maakte met zijn goal alles goed!!

De Gast

Heb aardige momenten gezien. Al wat beter dan vorige week. Speelt blijkbaar het liefst om de spits heen maar zo'n stek hebben we niet. Waarom haal je 'm dan zou je zeggen maar ok..
Maar wat een goal, ongekend  _O_

SCC

Citaat van: De Gast op september 17, 2023, 22:37:09
Heb aardige momenten gezien. Al wat beter dan vorige week. Speelt blijkbaar het liefst om de spits heen maar zo'n stek hebben we niet. Waarom haal je 'm dan zou je zeggen maar ok..
Precies dit. Eigenlijk identiek aan de situatie van Uldrikis. El Hilali is ook geen echte nr 9, maar zeker ook geen rechtsbuiten. En op ons middenveld wordt veel arbeid gevraagd, terwijl je ziet dat deze jongen zijn momenten uitzoekt qua diepgang en passing.
Viel inderdaad niet sterk in, maar na zijn (bevrijdende) goal en toen de ruimte er meer lag en hij vanuit de as kon komen, zag je ook meer gretigheid en bravoure in zijn spel.

sunderland

Denk dat hij moet leren om niet continu te gaan maar zijn fases moet kiezen. Dat deed ie gisteren wel goed, hij verdedigde soms niet mee maar dat hoefde ook niet en als de bal dan wel voorin was kon ie alles geven omdat ie daarvoor even rust had gehad. En dan bedoel ik vooral laatste 25 min van hem.

PePe

Misschien wel een nieuw superduo met Drikus?

HansKazan

Citaat van: Specuveter op september 17, 2023, 22:33:16
Viel ook vandaag niet geweldig in vond ik.
Maar maakte met zijn goal alles goed!!

Ben ik niet met je eens. Heb echt even goed op hem gelet en hij handelt heel snel in de kleine ruimtes waardoor er vaak een aanval op touw kon worden gezet. En hij heeft sowieso een fantastisch schot, dat was in de voorbereiding al te zien en op Youtube zie je hem vaak van dit soort doelpunten maken. Ben erg benieuwd.. als die jonge wat meer zelfvertrouwen krijgt en zich meer thuis gaat voelen gaan we hier plezier aan beleven. Dit is een goed begin.

PePe

Ik vraag me af of Gabi Caschili hem niet kan helpen met zijn taal probleem?
Gabi Caschili is toch ook een Italiaan, weet niet of hij die taal ook spreekt/verstaat?

Stanley

Citaat van: De Gast op september 17, 2023, 22:37:09
Ik denk dat ze geloven in zijn talent, geduld hebben en hem in het volgende seizoen op zijn beste positie zetten.